ساعت در حال اجرا است در سال 2020 جلسه قانونی در اینجا چیزی است که برای پخش در هفته گذشته

پس از مصرف یک زنگ تفریح در اوایل این سال به عنوان COVID-19 بیمار هزاران نفر و کشته شدن صدها نفر در دولت قانونگ

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

پس از مصرف یک زنگ تفریح در اوایل این سال به عنوان COVID-19 بیمار هزاران نفر و کشته شدن صدها نفر در دولت قانونگذاران بازگشت به کنگره به صورت محدود و معطوف جلسات آنلاین. سازگاری با جامعه عادی آنها را برداشت همه گیر مربوط به قوانین و کسب و کار آنها تا به حال قبل از شروع این بیماری در مینه سوتا است.

در حال حاضر با یک هفته باقی مانده به پایان کار خود نمایندگان مجلس تصمیم خواهد گرفت که دور بعدی کمک برای Minnesotans مبتلا به کروناویروس و دستورات صادر شده برای جلوگیری از آن خواهد شد درهم و نوشتن نقش خود را در تاثیرگذاری بر هزینه و اقدامات اجرایی در سراسر این بیماری همه گیر.

آنها را به تصمیم گیری در مورد نحوه پر کردن سوراخ در دولت دو سال بودجه و تصویب انواع سیاست ها و طرح های هزینه های نامربوط به COVID-19.

و اگر سیاست در مورد قدرت اجرایی نمی کنید در راه آنها را تایید دولت استقراض برای تامین مالی یک تخته سنگ از محلی پروژه های ساخت و ساز.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با ساعت در حال اجرا است را در سال 2020 جلسه قانونی در اینجا برخی از بزرگترین سوالات در مورد آنچه که در افق.

Jodie McCullough holds up the swab kit she will use for the next person to come through the mobile COVID-19 testing unit in the Raiter Clinic parking lot. Debi Mattinen, a LPN, has the paper work ready as the duo wait for the next patient Thursday, May 7. They said they see on average eight people a day come through for testing. Jamie Lund / Forum News Service

جودی مک کالو نگه می دارد تا گرد و خاک کیت او را با استفاده از نفر بعدی آمده از طریق تلفن همراه COVID-19 تست واحد در Raiter درمانگاه پارکینگ. Debi Mattinen یک LPN این کار کاغذ آماده به عنوان duo صبر کنید برای بیمار بعدی روز شنبه, مارس 7. آنها گفت: آنها به طور متوسط هشت نفر در روز از طریق آمده برای تست. جیمی لوند / فروم سرویس خبری

آنها را قرار داده و پول بیشتری نسبت به COVID-19 پاسخ ؟

رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز جمعه خواسته قانونگذاران برای تمدید جدول زمانی برای یک دولت COVID-19 پاسخ صندوق که قبلا موجود 200 میلیون دلار. وجود دارد $65 میلیون چپ در صندوق از جمعه که می شود و تنها از طریق چهار شنبه, مارس 11 بدون قانونگذاری مداخله.

فرماندار گفت: دولت نیاز بیشتر به پول برای پرداخت هزینه های خرید مربوط به شامل همه گیر و زمان بیشتری برای ارزیابی خسارت بیماری وارده در دولت و برنامه ریزی برای بیشتر مهار و استراتژی های درمان.

دموکرات ها که کنترل مجلس نمایندگان شد و سریع به پشتیبانی از اندازه گیری و گفتند که آن را تایید کند. جمهوری خواهان در ضمن نمی بلافاصله موضوع پاسخ.

Members of the Minnesota Senate on Thursday, April 30, spread out across the chamber to maintain social distancing guidelines. Dana Ferguson / Forum News Service

اعضای مینه سوتا در مجلس سنا در روز پنج شنبه, آوریل 30 گسترش در سراسر مجلسی اجتماعی را حفظ فاصله دستورالعمل. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری

وجود دارد خواهد بود رشته های متصل?

قانونگذاران جمهوریخواه کنگره را بيرون آورده و در مجلس سنا تصویب قانون نیاز به بیشتر های قانونی نظارت بر خرید های ساخته شده از طریق صندوق. و در حالی که قوه مقننه گفت: رهبران آنها حمایت در ادامه این صندوق اضطراری و شکوه آن مجموع آنها نشان داد بیشتر اقدامات به قانونگذاران اجازه می دهد به ثبت نام کردن یا وتو بالقوه خریدهای مورد نیاز خواهد بود.

Walz گفت: او را باز به اضافی مقننه نظارت است اما گفت در آوردن کل قوه مقننه به تصویب اضطراری صرف می کند اقدامات دولت است که می تواند هزینه زندگی.

Gov. Tim Walz (left) chats with Greg Zylka, mayor of Little Falls and vice president of the Coalition of Greater Minnesota Cities, minutes prior to a roundtable discussion Wednesday, July 10, at the Initiative Foundation in Little Falls. During a teleconference Thursday, Feb. 6, Zylka said Greater Minnesota communities need a bonding bill at or above $1.5 billion, which falls in line with Walz' proposed $2 billion bonding bill. Gabriel Lagarde / Brainerd Dispatch file photo

رژیم صهیونیستی. تیم Walz (سمت چپ) چت با گرگ Zylka شهردار کمی می افتد و معاون رئیس جمهور از ائتلاف بیشتر مینه سوتا شهرستانها دقیقه قبل یک بحث میزگرد چهار شنبه, جولای 10, به ابتکار بنیاد در لیتل فالز. در طول تلفنی روز شنبه, فوریه. 6, Zylka گفت: بیشتر مینه سوتا جوامع نیاز به یک اتصال لایحه در و یا بالاتر از 1.5 میلیارد دلار است که می افتد در خط با Walz' پیشنهاد 2 میلیارد دلار مطابق لایحه. گابریل لاگارد / برینرد اعزام فایل عکس

وجود خواهد داشت یک پیوند لایحه ؟

شاید. خانه رهبر اقلیت Kurt Daudt R-تاج گفت: حزبی را از خط خارج شدن یک طرح برای پروژه های ساخت و ساز اگر فرماندار خود را گسترش و افزایش قدرت اجرایی تحت دولت در زمان صلح و اضطراری است.

اقلیت احزاب در هر اتاق نگه دارید یک نقش ویژه ای در پیوند بحث به عنوان رای خود را ملزم به پاسخگویی آستانه بالاتر به تصویب وام گرفتن از طرح های پیشنهادی. و Daudt گفت: او بپرسید که Walz خود پایان اورژانس قدرت روز شنبه هنگامی که آنها به پایان می رسد به عنوان یک بیماری در حال حرکت یک لایحه است.

"ما به عنوان یک نماینده مجلس نیاز به آماده به گام تا cogovern با او به نگه داشتن Minnesotans امن در طول این بیماری همه گیر" Daudt گفت شنبه.

خانه سرمایه گذاری بخش در روز شنبه راه اندازی یک طرح احتمالی در مورد برنامه ریزی برای پروژه های عمومی می شود خنثی سیاست است. پنل پیشرفته یک پیشنهاد برای تصویب وام برای ساخت مسکن مقرون به صرفه.

و مجلس ملیسا Hortman D-بروکلین پارک گفت: دموکرات ها آماده می شدند چندین گزینه در صورت Daudt به دنبال از طریق نیازهای خود است. او گفت: رهبر اقلیت موضع "مشکل ساز است."

"ما قطعا آماده احتمالات و ما با داشتن مکالمات" Hortman به خبرنگاران گفت: در صبح روز شنبه.

رهبران مجلس سنا از هر دو طرف گفته اند که آنها امید به حرکت به جلو با یک پیوند لایحه.

MMB Commissioner Myron Frans speaks during a press conference with Gov. Tim Walz Tuesday, May 5, 2020. The state's budget outlook crumbled from a $1.5 billion surplus to a projected $2.4 billion deficit in just two months, as the COVID-19 pandemic eats up tax revenue and Minnesota leaders accelerate spending to respond. Glen Stubbe / Star Tribune, pool photo

MMB کمیسر مایرون فرانس صحبت می کند در یک کنفرانس مطبوعاتی با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz سهشنبه, مه 5 سال 2020 است. دولت بودجه چشم انداز پاشیده از 1.5 میلیارد دلار مازاد به پیش بینی 2.4 میلیارد دلار کسری فقط در دو ماه به عنوان COVID-19 همه گیر می خورد تا مالیات بر درآمد و مینه سوتا رهبران سرعت بخشیدن به صرف برای پاسخ. گلن Stubbe / استار تریبیون در استخر, عکس

چگونه می شود آنها را پر 2.4 میلیارد دلار بودجه سوراخ ؟

بودجه دولت مقامات هفته گذشته به روز رسانی در مینه سوتا امور مالی آشکار این بیماری همه گیر و دولت گام برای محدود کردن آن در زمان 4 میلیارد دلار گاز از پیش بینی بودجه دولت است. درآمد در آمد $3.6 میلیارد دلار کمتر از پیش بینی شده در فوریه و هزینه های دولت برای مقابله با این بیماری را ضربه $بود 391 میلیون بالاتر از آنچه اقتصاددانان پیش بینی خروج از 2.4 میلیارد دلار ،

ارائه باز گزینه برای Walz به شیر امور خارجه روز بارانی بودجه ای که بود در حدود 2.3 میلیارد دلار. اما مینه سوتا, مدیریت و کمیسر بودجه مایرون فرانس گفت: قانونگذاران و فرماندار باید به آن ضربه بزنید صندوق اما نه تخلیه آن را به عنوان همه گیر می تواند بیشتری نیاز روز بارانی پول پایین جاده.

Walz گفت: او در حال آماده شدن برنامه بودجه که شامل کاهش و در حال حاضر کاهش top مدیران " حقوق 10 درصد و قطع غیر ضروری استخدام. و او گفت: دولت ادامه خواهد داد درخواست دولت فدرال برای کمک به پس از کنگره می توانید دندانه دار کردن کسری بودجه در حالی که دولت برای تعادل بودجه خود را.

به عنوان قانونگذاران را به دولت کارمند قرارداد این هفته آنها نیز می تواند رای به رد قرارداد جدید برای کارکنان دولت که شامل افزایش مذاکره قبل از همه گیر. دموکرات ها گفته اند که این افزایش باید تایید شود از آنجایی که آنها به مذاکره با حسن نیت و کارکنان دولت در بسیاری از مناطق در حال کار سخت تر با توجه به همه گیر.

جمهوری خواهان در ضمن باید گفت: زمان عقد قرارداد باید ایستاده و دولت باید سعی کنید برای پیدا کردن مکان هایی برای کاهش هزینه ها در هر نقطه از آن می توانید.

"من نشان می دهد که فرماندار و تیم خود را به گفتگو در مورد renegotiating که" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت. "اگر ما تایید آنها وجود دارد دیگر افزایش می آید که در تاریخ 1 ژوئیه و من فقط فکر نمی کنم آن را در زمان مناسب برای آن است."

Rep. Michael Howard, left, and House Speaker Melissa Hortman, right, looked on as state Sen. Scott Jensen gave a news conference Tuesday, April 7, 2020, announcing lawmakers had struck a deal on emergency insulin. They said that outlook was rosy. Dana Ferguson / Forum News Service

تشکر. مایکل هوارد چپ و مجلس ملیسا Hortman, راست, نگاه به عنوان دولت سن. اسکات جنسن به یک کنفرانس خبری سهشنبه, آوریل 7 سال 2020 اعلام قانونگذاران تا به حال زده معامله اضطراری انسولین است. آنها گفتند که چشم انداز گلگون شد. دانا فرگوسن / فروم سرویس خبری

چه دور از COVID-19 کمک نگاه مانند?

مجلس نمایندگان دارای teed تا 208 میلیون دلار بسته در هفته گذشته با کمک های مالی برای کمک به مسکن برای کسانی که مبارزه را به اجاره و یا پرداخت وام مسکن با توجه به همه گیر وام کسب و کار کوچک پهن باند گسترش و افزایش پرداخت برای مراقبت های شخصی پرداختند.

دولت می تواند پرداخت برای هزینه از طریق فدرال مراقبت عمل رهبران دموکرات گفت. و Hortman گفت که او امیدوار عبور برنامه های کف خانه را با ارائه یک "اشاره" به جمهوری خواهان در سنا به greenlight صورتحساب.

"ما واقعا با تمرکز بر امنیت اقتصادی برای Minnesotans ما قبل از همه گیر و ما باقی می ماند کاملا متمرکز که از طریق همه گیر" Hortman گفت.

آمریکا در روز شنبه نیز به تصویب 500 دلار افزایش پرداخت برای کسانی که در خانواده مینه سوتا برنامه سرمایه گذاری (MFIP) با وجود توافق نگرانی که دولت نمی تواند آن را تقبل کنند. این طرح باقی مانده بود از دور قبلی COVID-19 کمک و جمهوری خواهان در مجلس سنا گفته اند که آنها از آن پشتیبانی می کند اما مجلس سنا لایحه همراه بود و نه واصل شده که از روز شنبه.

مجلس سنا نیز در نظر گرفته و اقدامات پیشرفته با هدف افزایش بودجه برای کمک به مسکن و گسترش پهنای باند برای پزشکی از راه دور و آموزش از راه دور, اما این اقدامات باید با قیمت های مختلف و برچسب ها و جزئیات است که نیاز به مذاکرات حتی از تفاوت.

جمهوری خواهان در ایالت مینه سوتا در مجلس سنا نیز مطرح و تصویب یک طرح مالیاتی با هدف ارائه برای کمک به صاحبان کسب و کار و افراد است. این طرح به تاخیر می اندازد یا چشم پوشی از پرداخت مالیات و اضافی ارائه اعتبار مالیاتی برای کمک های خیریه و خانواده ها با فرزندان.

قانونگذاران مجموعه به از سرگیری فعالیت های قانونی دوشنبه و باید تا مارس 18 به قرار دادن کسب و کار خود را.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب