این bookbinder و exorcist: آینده از دیجیتال شدن دستگاه در آموزش و پرورش (و هر چیز دیگری علاوه بر)

بسیاری از را طبعا بر این باورند که دیجیتال شدن دستگاه است که این شکل خاص از جهنم: به عنوان آزمایشکنندگان بتا ب

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399

بسیاری از را طبعا بر این باورند که دیجیتال شدن دستگاه است که این شکل خاص از جهنم: به عنوان آزمایشکنندگان بتا برای شرکت های با تکنولوژی زندگی برای تمام ابدیت را در بی نهایت منحنی یادگیری. نیز وجود دارد این واقعیت است که هر زمان که موسسات به دنبال به ظاهر مدرن و یا می خواهید برای ارسال یک قرارداد یک راه آنچه آنها انجام دهید این است که سفارش یک برنامه. این کاملا قابل فهم از این رو است که در نهایت احساس مانند خوکچه هندی.

این برنامه تقریبا همیشه تا پایان به طور کامل بی فایده است. در واقع می توان آنها را بی فایده از نظر استفاده موثر از پول مالیات دهندگان که خود را بسته کد به معنی این نرم افزار را نمی توان تغییر حسابرسی و یا اقتباس شده و در نهایت کاهش یافته است توسط ایستگاه فرعی که در کنار براق چیز جدید می آید همراه است.

این است متوقف شود. آن است که چیزی کمتر از اختلاس از بودجه عمومی رشوه و رقابت ناعادلانه.

ما پیشنهاد می کنیم یک شکل دموکراتیک Keynesianism. سرمایه گذاری های عمومی مورد نیاز است برای اقتصاد به تولید زیرساخت های لازم برای دموکراسی است. این است که در آینده از دیجیتال شدن دستگاه خواهد یافت.

آنها به ما ارائه دیجیتال به عنوان یادگیری مقدار بی پایان از برنامه های کاربردی است که هرگز خواهد بود که آخرین و نه بهترین. عمومی به ویژه کسانی که بومیان دیجیتال تا پایان توقف ساخت هر تلاش برای نگه داشتن. در واقع همانطور که در مورد کتاب ما نیاز به درک آنچه که پیشنهاد شده به طور مستقل از فن آوری های خاص در نتیجه درک چگونه آنها همه کار می کنند. آن است که اگر به درستی مورد استفاده قرار دیجیتال است که در درجه اول یک ساختار تفکر است که می تواند تسهیل چیزی انقلابی در تجدید حکومت: ایده اساسی این است که برای یک شبکه اجازه می دهد تا چالاک همکاری با چند نفر و چند منابع تولید نتایج است که می تواند تاثیر بر بسیاری از آن ترکیبی از disintermediation قابلیت ردیابی و مستقیم و بی واسطه.

نه باید از مردم بدون هیچ دانش فنی قبلی بود مجبور به یادگیری باز کردن کد به منظور خارج شدن از زیر نقش صرف محصول تست. راه حل نهفته با ما موسسات اقدام است. اگر ما به رقابت با شرکت های بزرگ ما به هر دو نهادی منابع و هماهنگی برای انطباق با نیازهای (در این مورد از جامعه آموزش و پرورش).

این بار اقتباسی خواهد بود در غیر این صورت ناعادلانه در سمت چپ در دست مدارس در حال حاضر سبب با مسئولیت و کار طاقت فرسا صبر و شکیبایی از دانش آموزان و خانواده ها است. این منجر به تشدید هل دادن آنها را به آغوش شرکت است که روند دیجیتال شدن دستگاه آسان تر در ازای تبدیل آنها به اسیر وابسته به مشتریان است.

موسسات باید جای خود را در ارائه راه حل های پایدار و تعیین کننده باشد. ما نیاز به پیاده سازی یک دایره با فضیلت: موسسات می تواند به بهبود باز برنامه نویسی مورد استفاده در سراسر جهان و اضافه کردن ارزش منابع و کمک به ایجاد مشترک در دسترس دارایی و در همان زمان امکان استفاده از این دانش برای دستیابی به بیشتر ساختارهای دموکراتیک با منابع کمتر.

ما پیشنهاد می کنیم یک شکل دموکراتیک Keynesianism. سرمایه گذاری های عمومی مورد نیاز است برای اقتصاد به تولید زیرساخت های لازم برای دموکراسی است. این است که در آینده از دیجیتال شدن دستگاه خواهد یافت به عنوان بسیاری از مشاغل آینده نیز هست.

خبر خوب

این لذت بخش است از این رو اعلام کرد که کاتالان وزارت آموزش و پرورش گرفته تا طرح ما. ما دست در دست در نقشه راه برای پیاده سازی.

توجه: پیشنهاد ما را رد نمی کند هر کسی. طرفداران گوگل نیاز دارید نگران نباشید. هیچ چیز ممنوع خواهد شد. همه ما می خواهیم این است که رقابت در شرایط مساوی می دانم که عرشه است لود می شود. علاوه بر این به طور طبیعی, دیجیتال شدن دستگاه است که بخشی از فرآیند به روز رسانی و تطبیق آموزش و پرورش به زمان که در آن زندگی می کنیم در هیچ موردی است که در آن در نظر گرفته شده به جای چهره به چهره فرد در آموزش و پرورش است.

و یک چیز بیشتر: ما در حال گرفتن برای آن پرداخت می شود. ما بخواهید: a) یک رابطه همکاری با موسسه; ب) منابع انسانی مورد نیاز برای کار بر روی این پروژه. این در مورد خیلی بیشتر از پول: این سبک کردن حجم کار در دستیابی به یک دموکراسی بهتر و همچنین مجموعه به عنوان مثال برای پروژه های دیگر.

ما قصد داریم برای ما برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک مثال است که می تواند تکرار در جاهای دیگر هم در اسپانیا و اروپا و همچنین به عنوان یک خلبان است که می تواند استفاده شود برای دیگر ادارات

این برنامه را پوشش می دهد سه اصلی خط حمله: سرویس دهنده ابزار و آموزش.

  1. سرور های امن که از احترام به حقوق بشر: ابر ذخیره سازی باید هر دو فن آوری امن و احترام حفاظت از داده ها و مقررات و حقوق بشر, مانند برائت.
  2. مجموعه برای آموزش و پرورش: ترکیب ابزار با auditable کد به عنوان بخشی از یک بسته در حال حاضر موجود نرم افزار ارائه می دهد که همان نوع از ویژگی های ارائه شده توسط این سوئیت ارائه شده توسط شرکت های بزرگ است.
  3. دیجیتال آموزش برای جامعه آموزشی: از یک طرف نیروی کار برای اجرای بسته و از سوی دیگر به روز رسانی چارچوب ذهنی از موسسات در ارائه دیجیتال آموزش. شعار ما خرس تکرار: ما باید نه جلد کتاب و نه exorcists (هر چند این افراد باید جای خود را); ما نیاز به یک انتقادی فرهنگ و دانش است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این طرح اینجا را کلیک کنید. بیایید به کار!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن