BBC تنوع طرح یک تلو تلو خوردن نیست یک "جهش بزرگ رو به جلو'

ماه گذشته بی بی سی اعلام کرد این امر می تواند ارتکاب £100 میلیون به تنوع محصولات آن و استعداد. مدیر کل تونی ها

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

ماه گذشته بی بی سی اعلام کرد این امر می تواند ارتکاب £100 میلیون به تنوع محصولات آن و استعداد. مدیر کل تونی هال گفت: این صندوق ایجاد شد در پاسخ به کشتار جورج فلوید خواهد بود "جهش بزرگ به جلو".

£100 میلیون بزرگ بود زرق و برق دار رقم برای آزادی مطبوعات اما از آن خواهد شد صرف بیش از سه سال است. که £33 میلیون در سال است. با توجه به آخرین BBC سالانه گزارش محتوای تلویزیونی, هزینه پخش £1,678 میلیون – پس از این صندوق به مقدار فقط 1.9 درصد از آن سالانه تلویزیون بودجه.

به نظر من این طرح را بیش از حد مشترک با British Academy Film Awards (بافتا) و موسسه فیلم بریتانیا را (BFI) تنوع استراتژی است. در سال 2016 به من هشدار داد که این لاشی اقدامات "ممکن است هیچ تاثیری بر روی بام و یا غیر فعال اشتغال بر روی صفحه نمایش و یا خاموش".

هفته گذشته مدرسه اقتصاد لندن با انتشار گزارش به استراتژی نوشته شده توسط Dr کلایو جیمز Nwonka که به این نتیجه رسیدند که وجود چند نشانه هایی از بهبود "نژادی underrepresentation باقی مانده شرایط ساختاری در صنعت فیلم".

بخشی از دلیل استانداردهای ناموفق بوده اند این است که آنها را انتخاب کنید و مخلوط رویکرد است. بنابراین آیا این استراتژی که متعهد به ایجاد محتوا با حداقل دو تا از زیر سه اولویت:

  • متنوع داستان و تصویر بر روی صفحه نمایش
  • متنوع تیم تولید و استعداد
  • متنوع-led شرکت های تولید

و

  • اجباری 20% متنوع-استعداد هدف اعمال خواهد شد به تمام شبکه جدید کمیسیون از مارس سال 2021.

زمانی که من به یک Ofcom تنوع متخصص که تعهد شد و بیش از 1.9% سالانه صرف کارشناس پاسخ داد: "آنچه در مورد 20 درصد از بام اشتغال است؟" حتی Ofcom متخصص نداشته درک چاپ خوب است.

این صندوق است و نه فقط در مورد افزایش بام اشتغال – آن را نیز با هدف بهبود ورود برای کسانی که از پایین اجتماعی و اقتصادی پس زمینه و کسانی که با معلولیت – که کمتر در رسانه ها و شایسته حمایت است. اما با چنین گسترده طبقه بندی و اهداف همراه با پایه برابر است که برای اندازه گیری پیشرفت £100 میلیون تعهد ممکن است بدون تفاوت در تمام.

عقب

برخی از ناظران صنعت فکر می کنم آنچه که تونی هال تماس "یک جهش بزرگ به جلو" ممکن است هیچ جهش در همه.

Ofcom ترین گزارش اخیر بر تنوع یافت که بی بی سی تنها گوینده به هیچ سال در سال پیشرفت در همه در خارج از صفحه نمایش بام اشتغال باقی مانده گیر کرده در 13٪. بی بی سی عقب مانده:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن