سبد پلیس در حال تماشای شما

چه چیزی شما را اگر شما یک جناح راست دولت محافظه کار حاکم بر یک کشور که در آن فقر بود و سر به فلک کشیده حتی قبل

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

چه چیزی شما را اگر شما یک جناح راست دولت محافظه کار حاکم بر یک کشور که در آن فقر بود و سر به فلک کشیده حتی قبل از coronavirus بحران در حال حاضر در مواجهه با یک نرخ بیکاری به احتمال زیاد سه گانه حتی در بهترین سناریو که در آن مردم در حال حاضر به دنبال در شما بیشتر کمک کند ؟

ارائه به مردم کوپن تخفیف تا 10 پوند در یک Nando است (شنبه-چهارشنبه ها در ماه اوت تنها) به عنوان صدراعظم Rishi Sunak را در تابستان بیانیه امروز است که به سختی به احتمال زیاد به تخفیف دادن حس برآورده نشده و نیاز رو به رشد. پس چه چیز دیگری می توانید انجام دهید ؟

یک تاکتیک است که به حفاری از قدیمی ترین ضد فقیر استعاره در این کتاب – که فقیر هستند و تنها فقیر چرا که آنها feckless. و به این ترتیب که اگر شما آنها را به پول بیشتر و یا حتی بیشتر بدون کوپن "پادمان" "آنها را تنها صرف آن در مشروبات الکلی".

این یک شبح در حال حاضر استناد توسط حزب محافظه کار MP بن برادلی گفت که مجلس به دنبال دولت U-نوبه خود در مدرسه غذا کوپن است که "بسیاری از کودکان آسیب پذیر ... ممکن است در یک موقعیت که در آن پدر و مادر لزوما رفتن به استفاده از این کوپن در راه حق".

و شب گذشته کودکان وزیر ویکی فورد وزن در تویت "غمگین به شنیدن از حوادث برخی از والدین با استفاده از رایگان وعده های غذایی مدرسه کوپن برای الکل و مواد غیر غذایی محصولات با وجود حذف محدودیت و همچنین تهدید کارکنان سوپر مارکت. زبان هستم و به همه سوپر مارکت ها چه بیشتر می تواند انجام شود برای محافظت از کارکنان و مطمئن شوید که بچه ها مواد غذایی است."

بر اساس فورد نگرانی به نظر می رسد به یک مقاله منتشر شده چند هفته پیش در بدنه ایمیل های روزانه و تکثیر در آینه که مصاحبه یکی ناشناس و کاملا uncorroborated سوپر مارکت کارگر. به عنوان به خوبی به عنوان برخی از نقل قول در مورد مشروبات الکلی و دیگر غیر-مواد غذایی' (بهداشتی حوله? تا مایع لباسشویی?), کارگر به نظر می رسید به خصوص آزرده است که یکی از والدین سعی کرده بود برای خرید لگو خود را با کوپن و تا به حال گرفته شده با مهربانی گفت کردن در مورد آن. تصور کنید این بی مسئولیتی! لگو!

به عنوان کسی که در وعده های غذایی مدرسه خودم, دیدن کودکان وزیر فروختن شل و ول حکایات چرا که آن را مناسب یک روایت در مورد غیر مسئولانه خانواده های فقیر باعث می شود من می خواهم به نفرین. ("ممکن است چنین سیاستمداران آج پابرهنه روی لگو تا ابد").

بازگشت در اوایل noughties که بلر دولت جایگزین مزایای نقدی برای پناهجویان با کوپن. من به یاد داشته باشید در یک تسکو صف پشت یک زن بود که در تلاش برای خرید یک اسباب بازی پلاستیکی کامیون همراه با مواد غذایی خرید. او بیش از کوپن. صندوقدار به او گفت که او باید برای قرار دادن به عنوان کوپن نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای اسباب بازی. چهره زن فروپاشید. صندوقدار نگاه زده و به طوری که هر کس در اطراف من در صف شاهد آن است. این بود آنچه که ما در حال تبدیل شدن به عنوان یک کشور ؟

بنابراین به نظر میرسد. فورد جیر نیست فقط یک زدگی مثال از سرزنش های آسیب پذیر برای دولت این کشور است. این هم یک هشدار. بله دولت ممکن است مجبور به U-نوبه خود در دادن فقیرترین پدر و مادر برخی از پشتیبانی برای کمک به کودکان خود را به خوردن, اما آنها رفو خوب با رفتن به آن را به عنوان ناراحت کننده و stigmatising برای مردم به عنوان امکان پذیر است. به طوری که آنها در حال رفتن به افزایش مزایای نقدی فراتر از افزایش کوچک در مارس اما به شما کوپن به جای. و هشدار داده می شود – سبد پلیس خواهد بود نگه داشتن چشم در شما آماده به شرم شما به عنوان مثال از feckless پدر و مادر اگر شما خیلی به فکر رخنه در یک اسباب بازی پلاستیکی اجازه دهید به تنهایی می توانید از آبجو و یا دو.

"آنها آن را صرف مشروب الکلی" است ثابت که خرس ارتباط کمی به واقعیت است. غنی صرف بیشتر در مورد الکل از فقیر هر دو در نقد شرایط و به عنوان یک نسبت از درآمد خود را. در واقع غنی صرف به همان اندازه الکل و سیگار کشیدن به عنوان فقیر فراموش گرمایش و روشنایی خانه های خود.

اما سزاوار, feckless فقیر استعاره است که فوق العاده مفید برای کسانی که به دنبال قطع حمایت از امنیت اجتماعی.

این بود که ما که پیشگام این ایده که مردم فقیر نمی تواند مورد اعتماد با پول نقد. بیل کلینتون در سال 1996 رفاه اصلاحات پاره کردن سیستم های موجود از پشتیبانی نقدی و جایگزین آن با محدود مواد غذایی که تنها می تواند صرف در موارد خاص و در برخی از مغازه ها. نتیجه با توجه به جامعه شناس کاترین ادین شد شاید تعداد زیادی از مردم در جهان ثروتمندترین اقتصاد که "تقریبا cashless" و زندگی در کمتر از 2 دلار در روز است. ادین همکاری یک کتاب برجسته نحوه دریافت کنندگان مجبور شدند خود را به فروش مواد غذایی – باعث شرم و خطر محاکمه – اگر آنها نیاز به پول برای خرید کودکان خود را جدید, لباس زیر, پرداخت قبض آب و یا برای کودکان مدرسه سفر و یا حتی فقط می خواستم به اطراف مغازه در مغازه ها ارزان تر.

در انگلستان یک دموی / مسترکارت گزارش در سال 2012 با نام برای بهره مندی کارت به جای پول نقد و مطرح برخی از محدودیت در آنچه که آنها می تواند صرف. دو سال بعد ایان دانکن اسمیت, معمار ترین فاجعه انگلستان به نفع اصلاحات در تاریخ پیشنهاد شده است که از آنجا که برخی از افراد تا به حال آنچه که او به نام "مخرب عادات" همه متقاضیان باید دریافت نمی کند اما پیش پرداخت کارت است که تنها می تواند صرف کارهای معینی است.

کار در زمان پاسخ کمتر توجهی رد صرفا گفت که آنها تا به حال "هیچ برنامه ای" برای معرفی مزایای کارت. سال گذشته کار تا به حال همکاری با استرالیا وزیر جنی Macklin به کمک شکل کار را به نفع سیاست است. Macklin بود یک بازیکن کلیدی در استرالیا جایگزینی مزایای نقدی با سود کارت های شناخته شده به عنوان "اجباری درآمد مدیریت". این طرح در ابتدا با هدف استفاده در مردم بومی – یعنی تا 80 درصد از پرداخت تنها می تواند صرف چیزهای خاصی در برخی از مغازه ها و نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای دسترسی به پول نقد. Macklin توجیه این طرح گفت: "دولت متعهد به تدریج اصلاح سیستم رفاهی برای پرورش مسئولیت فردی". 84 درصد از کسانی که با استفاده از این استرالیا مزایای کارت در کارت های گزارش تجربه شرم و ننگ و همچنین سخت تر از اگر آنها می تواند در اطراف مغازه با توجه به گزارش های اخیر.

به نفع اصلاحات یک فرایند آهسته است و کار سیاست بودند و البته متفاوت برای چند سال. اما این ایده ها نمی رفته است.

تمرکز بر "انتخاب های ضعیف" سیاستمداران پلیس چه مردم فقیر صرف پول خود را در راه است که هر دو stigmatising و impoverishing distracts از رسوایی واقعی – که مزایای تکان دهنده کم و همچنین بیش از حد سخت برای دسترسی به. فقیرترین 10 درصد از خانواده ها را به صرف 80 درصد از کل درآمد در مواد غذایی قادر به خوردن یک رژیم غذایی که در خط با دولت تغذیه سالم توصیه های یک مطالعه اخیر نشان داد. وجود چهار میلیون کودک در فقر زندگی در انگلستان که خانواده مبارزه به تحمل یک رژیم غذایی سالم اما تنها 1.3 میلیون نفر از آنها واجد شرایط برای وعده های غذایی مدرسه به عنوان معیارهای واجد شرایط تشدید شده است.

مقدار زیادی از مطالعات نشان می دهد که به جای "انتخاب های ضعیف" بودن علت اصلی فقر در این رابطه راه دور دیگر. قرار دادن مردم تحت فشار مالی و روانی رنج می برد و توانایی به فکر می کنم مستقیم به میزان قابل کاهش و توانایی به دنبال کار جدید مانع است. در مقابل زمانی که دولت کار گذشته افزایش پرداخت های نقدی به خانواده های فقیر در آن خانواده ها صرف در لباس کودکان, کتاب ها و میوه و سبزیجات بالا رفت و هزینه های خود را در الکل و تنباکو در واقع کاهش احتمالا به دلیل کاهش استرس است.

به مردم stigmatising کوپن به جای مزایای نقدی می کند البته افزایش فرصت های کسب و کار برای خرده فروشان که قبول کوپن و تامین کنندگان مانند Edenred که قرارداد به اجرا در مدرسه غذا کوپن طرح. این شرکت در ابتدا توصیه پدر و مادر در حال اجرا به مشکلات به تماس تلفنی که هزینه £60 در هر ساعت به دریافت از طریق به (آن را در حال حاضر £21 در هر ساعت).

به جای تکیه بر اسناد و همیشه تنگ تر پلیس از این طرح به عنوان فرزندان وزیر به نظر می رسد برای نشان می دهد مورد نیاز است به طور چشمگیری افزایش محقر سطح از مزایای نقدی – هر دو جهانی اعتبار و هدفمند مزایای مانند کودک و مزایای از کار افتادگی – به چیزی است که مردم در واقع می تواند زندگی می کنند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن