این گروه دوباره با هم: UND رسما می پیوندد 'ولی'

چهار شنبه, UND تبدیل خواهد شد 11th عضو Missouri Valley فوتبال کنفرانس و پایان یک روند آغاز شد که در ماه نوامبر

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

چهار شنبه, UND تبدیل خواهد شد 11th عضو Missouri Valley فوتبال کنفرانس و پایان یک روند آغاز شد که در ماه نوامبر سال 2010 زمانی که مدرسه پذیرفته شد به آسمان کنفرانس. UND رسما پیوست لیگ در سال 2012 و لذت می برد یک کیسه مخلوط از موفقیت است.

نقطه بالا بود در سال 2016 زمانی که بابا Schweigert رهبری مبارزه با شاهین به لیگ قهرمانی و بدون شکست, کنفرانس, رکورد. UND واجد شرایط برای FCS برگشتی برای اولین بار است که در سال.

اما مایل بودند تا ستون. سفر به مناطق مختلف بود پیر برای تیم های دیگر در UND و هنگامی که یک فرصت برای پیوستن به اجلاس لیگ و عضویت به دره مدرسه pounced در فرصت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من فکر می کنم بخشی از این تجربه برای بچه در حال رشد در Wishek و بیسمارک و فارگو و شهرهای دوقلو زمانی که آنها می آیند به UND که تجربه باید شامل بازی NDSU, داکوتای جنوبی, دولت و داکوتای جنوبی است." Schweigert گفت: زمانی که UND رسما پیوست ولی در ژانویه 2017. "که ویژه خواهد بود برای ما. من معتقدم این کمک خواهد کرد که ما پایه فن به دنبال در جاده برای رانندگی کردن من-29 برای سه بازی."

UND گذشته صرف دو فصل به عنوان یک FCS مستقل اما بیشتر بازی یک آسمان بزرگ برنامه. مبارزه با شاهین باید flirted با دره مخالفان امثال گاومیش کوهان دار امریکایی, جک و شغالها فقط با دو برد به نشان می دهد در هفت بازی.

"این بهترین لیگ در کشور است. بازیکنان ما در حال هیجان زده برای به چالش می آید که با بازی در لیگ است." حمله هماهنگ کننده سابق UND کارفرمایی دنی Freund گفت.

تازه واردان به این لیگ نیست شانس خوبی است. دو تیم دعوت NDSU و دلار هر دو تلاش می کرد. گاومیش کوهان دار امریکایی برنده فقط در 10 بازی لیگ بیش از سه سال اول خود را. داکوتای جنوبی برنده سه.

Freund افزود: "شما پرتاب دو از پنج تیم در کشور و با کیفیت از فوتبال اخرین ما هیجان زده هستیم و این یک گام بزرگ برای ما است و آن را یک گام مهم برای فوتبال ما برنامه و دانشگاه است."

بزرگترین چالش برای مبارزه با Hawks ممکن است در این زمینه ممکن است به مبارزه با دیگر مدارس دره در استخدام دنباله.

"نه تنها شما در حال رقابت در این زمینه شما در حال رقابت کردن زمینه در استخدام. کسانی که برنده و ضرر و زیان چیست و حتی بیشتر از آنهایی که در این زمینه به طوری که شما نیاز به کار سخت تر از آن است." Freund گفت.

UND شده است هدف این فصل برای سه سال. اما آنها آگاه هستند که صعود به بالای شیب دار یکی است.

North Dakota State’s Noah Gindorff makes a touchdown against North Dakota during their football game Saturday, Sept. 7, in the Fargodome. Michael Vosburg / Forum News Service

ایالتی داکوتای شمالی را نوح Gindorff باعث می شود زمین نشستن کامل هواپیما در برابر داکوتای شمالی در دوران فوتبال خود را بازی شنبه, سپتامبر. 7 در Fargodome. مایکل Vosburg / فروم سرویس خبری

"این قهرمانان ملی بیرون آمدن از این لیگ برای بسیاری از سال در حال حاضر, این, تیم, ما, استخدام, علیه, ما, تاریخ و سنت ، وجود دارد کمی از انرژی با حرکت و آن را احساس می کند درست است."

UND را 2020 دره برنامه

سپتامبر 26 در حامی دولت

اکتبر 3rd vs South Dakota State

اکتبر 10th, مقابل, Missouri State

اکتبر 17th, در غرب ایلینوی

اکتبر 31st, مقابل, داکوتای جنوبی,

7 نوامبر در ایالت ایلینوی

نوامبر 14th در ایالتی داکوتای شمالی

نوامبر 21st مقابل ایلینوی جنوبی

بازی نمی کند: Northern Iowa و ایالتی ایندیانا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن