آرمان و آسیب پذیری مهاجران در ونتیمیگلیا

دیگران در حال رفت و آمد به راه های دیگر. آنها ساخته شده آن را بیشتر شمالی اخراج شدند زمانی که آنها وجود دارد و

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

دیگران در حال رفت و آمد به راه های دیگر. آنها ساخته شده آن را بیشتر شمالی اخراج شدند زمانی که آنها وجود دارد و در حال حاضر امیدوار است که ایتالیا را قبول پناهندگی خود را ادعا می کنند. این گروه همچنین شامل کسانی که به دنبال جلوگیری از بازگشت به وطن در دست بیشتر فعال کشورهای اتحادیه اروپا.

مهاجران سازگاری به موانع پرتاب می شود در راه خود را می آید البته با عواقب جسمی و روانی برای مردم درگیر است. هر زمان یک سفر است که تکه تکه های زندگی را باید از نو ساخته و در مجموعه ای از آرمان reimagined و پیکربندی مجدد. مهاجران' داستان های جمع آوری شده در این سمبل جایی است که مرز نشان می دهد که چگونه آرمان ها و در نتیجه مهاجرت قصد دارد به طور مداوم در طول زمان تغییر به دلیل بلکه با وجود مهاجرت سیاست.

اعتقاد به این که همه چیز ممکن است بهتر در جای دیگر مردم را به عمل و کمک می کند تا آنها را به تحمل یک مشکل در حال حاضر. در یک حس آرمان برای جبران این آسیب پذیری مهاجران تجربه. آنها کمک به آنها را به آینده ای روشن تر ببینید و رانندگی اقدامات خود را در زندگی روزانه.

چه چیزی در انتظار کسانی که از مرز عبور نامنظم?

آنچه که در طرف دیگر برای مهاجران عبور نامنظم بستگی دارد یک بار دیگر در رابطه بین آرمان ها و آسیب پذیری. این دو ثابت در گفت و گو با یکدیگر است. هنگامی که مهاجران در سراسر مرز قبلی خود را خواسته و قصد دارد اغلب در برخورد با دشواری در حال حرکت در جای دیگر (اگر فرانسه بود نه مقصد نهایی) و یا به دست آوردن منظم اجازه اقامت. با توجه به چارچوب قانونی اتحادیه اروپا و کشورهای عضو آن مهاجران که حرکت نامنظم به اتحادیه خطر بودن "خارج از محل" در همه جا و همیشه. در واقع کسانی که نمی توانند regularise وضعیت خود را به طور کلی در معرض خطر ثابت بودن اخراج یا بازگشت به اولین ورود به کشور و یا بسته به شرایط به کشور خود را از مبدا.

این پویا از قرار گرفتن در معرض/اخراج همراه است در تقریبا متناقض راه توسط یکی از invisibilisation/دیفرانسیل شمول است. در واقع طولانی شدن یک وضعیت نامنظم جدید به ارمغان می آورد آسیب پذیری مانند ناتوانی در دسترسی به خدمات اساسی و یا ناامنی در غیر قانونی در بازار کار. ثابت سرخوردگی در ارتباط با دشواری به دست آوردن اجازه اقامت علل امید به ظهور و بارها و بارها سقوط به ویژه برای کسانی که اعتقاد بر این است که یک بار در اروپا آنها را به مبارزه با هر گونه دیگر برای شروع یک زندگی جدید است. در این زمان نقش مهمی در تشدید خستگی مرتبط با حل نشده وضعیت.

آنچه اتفاق می افتد در اتحادیه اروپا مرزی داخلی به ارمغان می آورد برخی از جنبه های بسیار مهم از رابطه بین سیاست های مهاجرت و مهاجران آرمان ها و آسیب پذیری به عبارت کلی تر. سیاست های یک تأثیر قوی در سوییس زندگی می کند و می تواند به شکل چگونه یک مهاجر ارزیابی اینکه آیا به ماندن در یک کشور خاص و یا حرکت می کند. اما آنها seldomly از خط خارج مهاجران هسته ای آرمان به ماندن در اتحادیه اروپا و به طور مستقل زندگی می کنند.

با تمرکز بر مهاجران آرمان اجازه می دهد تا ما را به حرکت فراتر از یک مکانیکی تفسیر مهاجرت پدیده که تفسیر این جنبش از مردم به عنوان نتیجه مستقیم خاص فشار و کشش عوامل است که به طور عمده اقتصادی در طبیعت است. بعلاوه centring مهاجران تجربه در درک از سیاست مهاجرت نشان دهنده یک نوع "انقلاب کوپرنیکی' – این مهم سیاسی مفاهیم. در آن حرکت مهاجران به مرکز عمل در سیاست های مهاجرت و اذعان دارد نقش خود را به عنوان افراد فعال و نه به عنوان صرفا منفعل اشیاء بر آنها این سیاست ها به تصویب رسید. با قرار دادن خواسته های امید و اقدامات مردم در حال حرکت در کانون توجه ما را به چالش ساده از این راه است که در آن قوانین و سیاست های بیش از حد اغلب به نمایندگی از آنها و مسائل مهاجرت. از این منظر تحلیل مهاجران آسیب پذیری نشان می دهد نه 'قربانی' از مهاجران اما در عوض خشونت طبیعت سیاست در مدیریت حرکت به سمت و در اروپا است.

این پروژه با دریافت کمک مالی از اتحادیه اروپا را در افق 2020 پژوهش و نوآوری برنامه تحت ماری Sklodowska-کوری موافقتنامه اعطای شماره 752021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن