تایلند باعث می شود خود را Covid-19 آزمون برای جلوگیری از واردات تکیه

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 2:34:44 pm تایلند استراتژی به سطح شیب دار بالا تولید آینه

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 2:34:44 pm
coronavirus latest updates, thailand coronavirus latest updates, thailand covid-19 testing, coronavirus testing, thailand news تایلند استراتژی به سطح شیب دار بالا تولید آینه خود را در خانه رشد واکسن-طرح توسعه. (AP)

تایلند ramping تا تولید داخلی از Covid-19 کیت های آزمایش برای جلوگیری از بالقوه کمبود آن را به عنوان آماده برای موج دوم ممکن است از عفونت پس از اکثر کسب و کار و خدمات بازگشایی شد.

"تایلند همیشه دریافت انتقاد برای تست بیش از حد چند که این مورد در ابتدا چون به اندازه کافی وجود ندارد کیت های آزمایش" گفت: Songpon Deechongkit مدیر عامل سیام علوم زیستی شرکت ، که توزیع 100,000 کیت به دولت های محلی از اوایل ماه آوریل است. با توسعه های اخیر, آن در حال حاضر می تواند تولید به عنوان بسیاری از 100.000 دلار در هر ماه "برای اطمینان از سلامت و امنیت به کمتر متکی به واردات است."

در حالی که هیچ مورد جدید تشخیص داده شده اند از انتقال محلی برای بیش از شش هفته برخی از کارشناسان نسبت به این شاهکار به پایین تست نرخ — تنها 600,000 نمونه تجزیه و تحلیل شده اند در یک کشور با 69 میلیون نفر است. انگلستان با مقایسه انجام شده 18 بار بیشتر تست اگر آن را با مشابه جمعیت با توجه به Worldometer. تایلند رسمی عفونت تعداد حدود 3200 موارد با 58 ویروس های مربوط به مرگ و میر.

سیام علوم زیستی است که متعلق به تاج و اموال اداره یک شبه دولت در سرمایه گذاری و مدیریت دارایی سازمان است. این شرکت تولید "polymerase chain reaction test kits" در یک سوم هزینه های وارد شده نسخه های Songpon گفت. کیت arebased در یک طراحی از گروه علوم پزشکی که اقدام به خرید آزمون.

تایلند استراتژی به سطح شیب دار بالا تولید آینه خود را در خانه رشد واکسن-طرح توسعه. هر دو منعکس کننده نگرانی که جهانی یدک کش-از-جنگ بیش از عرضه منابع را Thais در خطر است. هند برای مثال چهره کمبود تست کیت به عنوان آن عمدتا متکی بر واردات است. ایالات متحده نیز با تلاش ناکافی نمونه برداری و کیفیت پایین محصولات.

تایلندی مقامات بهداشتی باید متمرکز بر گروههای در معرض خطر اشاره کرد که در زمان مثبت-نرخ کمتر از 1% همراه با تیز قطره در موارد آنفلوانزا و پنومونی ارائه شواهدی وجود دارد که تست شده است و کافی است که شیوع این بیماری ممکن است تحت کنترل است.

اما Songpon هشدار در برابر خوشنودی به خصوص از آنجا که نتایج آن منجر به بازگشایی کسب و کار مدارس و هتل ها در هفته های اخیر.

ایالات متحده دیده می شود افزایش موارد پس از ممنوعیت در رستوران ها و کافه ها کاسته شد. هنگ کنگ گزارش شده است پرش در موارد منشا ناشناخته برخی بدون علامت نشان می دهد پنهان زنجیره انتقال گردش در شهر به عنوان کسب و کار بازگشایی شد.

"تست در حال حاضر باید در مورد فعال نظارت است. ما باید هوشیار و فعال" Songpon گفت و اشاره کرد که بالاترین ریسک در حمل و نقل مراکز قرنطینه امکانات و در میان مهاجران که به طور غیر قانونی از مرزها عبور می کنند. "تا زمانی که وجود دارد این است که جنبش مردم که به تایلند همیشه وجود خواهد داشت یک خطر" Songpon گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن