تایلند اجازه می دهد در برخی از خارجی ها باز می شود مدارس

توسط: AP | بانکوک | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 3:18:21 pm یک پیشخدمت کار می کند در یک ساحل با چند

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: AP | بانکوک | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 3:18:21 pm
Thailand coronavirus, covid-19 Thailand, Coronavirus Thailand tourism, Thailand tourism covid-19, world news indian express یک پیشخدمت کار می کند در یک ساحل با چند گردشگران غربی که معمولا پر از گردشگران چینی در میان ترس از coronavirus در پوکت تایلند, مارس 10 سال 2020 است. (رویترز)

تایلند آغاز شده است و مرحله پنجم از تسهیلات از COVID-19 محدودیت امکان بازگشایی مدارس و در معرض خطر مکانهای تفریحی مانند بارها و ماساژ سرو که بسته شده بود از اواسط ماه مارس.

آن را نیز اجازه می دهد در بازدید کنندگان خارجی در کنترل اساس محدود کردن ورود به آن با موجود خانواده و یا روابط کار به کشور و دانشجویان و کارشناسان فنی برای کسب و کار سرمایه گذاران و به خصوص افراد برجسته دعوت شده.

برنامه ریزی مسافر پرواز به تایلند متوقف شد در اوایل ماه آوریل.

تعداد بازدید کنندگان خارجی اجازه ورود به کشور در هر روز محدود است به 200 و آنها قرار است به سفر در پروازهای بازگشت آوردن شهروندان تایلندی خانه. همه عودت خارجی و تایلند خواهد بود موضوع را به درجات مختلف از قرنطینه.

فایل عکس: صندلی خالی دیده می شود در یک ساحل که معمولا پر از گردشگران در میان ترس از coronavirus در پوکت تایلند, مارس 11 سال 2020 است. (رویترز)

همه تایید coronavirus موارد گذشته پنج هفته بوده است عودت تایلند به جای موارد انتقال محلی به دولت اعتماد به نفس به لغو محدودیت. اما این تمدید از طریق جولای وضعیت اضطراری هر چند منتقدان شارژ آن استفاده می شود برای سرکوب مخالفت سیاسی.

بازگشایی موسسات هنوز هم باید برای حفظ اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. یک تماس با ردیابی برنامه در حال حاضر استفاده می شود در مراکز خرید نیز موظف برای بازگشایی مکانهای تفریحی از جمله "صابون", ماساژ, سرو که اغلب غیر قانونی جبهه برای خدمات جنسی.

در دیگر تحولات در منطقه آسیا و اقیانوس آرام: — فیلیپین حفظ کرده است سخت مستند در یک شهر مرکزی رئیس جمهور رودریگو Duterte به عنوان یک توصیف جدید کروناویروس نقطه داغ در حالی که در پایتخت و سایر نقاط کشور قرار داده شد در سبک قرنطينه.

این حرکت بیشتر کشش سه ماه مستندات و قرنطينه در کشور است که شمارش بیش از 37,500 افراد آلوده از جمله 1,266 که فوت کرده اند.

Duterte سرزنش سبو (شهر) است که باقی خواهد ماند و تحت یک مستند تا جولای 15, برای بسیاری از تخلفات از قوانین که منجر به عفونت خوشه. "سبو در حال حاضر نقطه داغ برای COVID. چرا ؟ بسیاری از شما به دنبال ندارد. بنابراین don"t get mad at me," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب