موریانه سرمایه داری: چگونه سهام خصوصی است تضعیف اقتصاد

این مشکلات ناشی از نشت و کدورت مشکل ساز هستند برای بسیاری از دلایل کم نیست چرا که حدود نیمی از درآمد حاصل از م

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

این مشکلات ناشی از نشت و کدورت مشکل ساز هستند برای بسیاری از دلایل کم نیست چرا که حدود نیمی از درآمد حاصل از مراقبت در خانه پرداخت می شود توسط مقامات محلی است. عدم پاسخگویی برای هزینه های عمومی مشهود است. اما سوال از کفایت یا عدم کفایت سطح از هزینه های مراقبت از خانه توسط مقامات محلی نیز نشان داده شده به یک مجتمع. اگر چنین سطح بالایی از نشت مشترک میان خانه مراقبت زنجیر موضوع به سهام خصوصی مالکیت وجود دارد چگونه می توان یک ارزیابی واقع بینانه از کفایت یا عدم کفایت این سطح هزینه در هر اقامت?

در طول COVID-19 بحران در کانون توجه بوده است در نرخ بالای مرگ و میر در میان خانه مراقبت ساکنان و کارکنان تا حدودی به دلیل از افراد مسن مرخص شدن از بیمارستان بدون تست و تا حدودی به دلیل عدم وجود تجهیزات حفاظتی. اما کمتر توجه شده است به ارتباط بین مالکیت و اثرات آن بر نرخ مرگ و میر است.

بزرگترین خانه مراقبت گروه HC-یکی که در زمان بیش از بسیاری از مراقبت از خانه قبلا متعلق به صلیب جنوبی دارای 328 خانه و 17,000 ساکنان. این خانه را تجربه کرده اند 700 COVID مربوط به مرگ و میر. HC-یکی در حال حاضر درخواست برای نجات از مقامات محلی به دلیل کاهش نرخ اشغال. اما HC-یک ساختار سازمانی که در آن بیش از £50 میلیون بوده است siphoned به جزایر کیمن در سه سال گذشته در قالب اجاره و پرداخت سود دومی در نرخ تا 18 ٪ در سال است. آنها همچنین درخواست کمک مالی از دولت مرکزی تحت کسب و کار وقفه وام طرح و معافيت از پرداخت مالیات. چرا باید مالیات دهندگان انگلستان شروطي یک شرکت وجود دارد که صرفا به استخراج منابع از نیازمندترین افراد اعضای جامعه ؟

در یک خانه مراقبت های متعلق به HC-یکی در ایسل آاف سکی, 30 از 34 ساکنان و نیمی از کارکنان دارای آزمایش مثبت برای coronavirus. اسکاتلند مراقبت بازرسی راه اندازی کرده اند اقدام قانونی به بیش از در حال اجرا از این خانه – اما HC-یک صاحب 56 مراقبت از خانه در اسکاتلند است. به دلیل شرایط کاری و پرداخت نرخ پایین در این بخش با ساعت صفر قرارداد هنجار کمبود کارکنان باید گسترده بوده است و پیشنهاد شده است که استفاده از کارکنان سازمان که حرکت بین مراقبت از خانه بوده است عامل انتقال این ویروس است. این همراه با کمبود PPE و تخلیه از سالمندان به خانه های سالمندان از بیمارستان به تخت های موجود برای COVID-19 افراد مبتلا به.

مورد HC-یکی نیز جالب است زیرا اجرایی رئیس Sir David Behan بود که قبلا مسئول مراقبت با کیفیت کمیسیون – بدن مسئول بازرسی مراقبت از خانه. HC-یک مجتمع ساختار شرکت و مانند بسیاری از سهام خصوصی متعلق به کسب و کار حاوی یک وب سایت از بیش از 50 شرکت و شش است که ثبت نام در جزایر کیمن یا نیوجرسی. با وجود اعلام زیان هر سال به جز یکی پس از ایجاد آن در سال 2011 HC-یک پرداخت سود سهام £48.5 میلیون دلار در 2017-2019.

توقف موریانه ها

از سال 1980 مقامات محلی رد شده است این منابع برای سرمایه گذاری در مجتمع مسکونی و خانه سالمندان ارائه در نتیجه ایجاد فرصت برای شرکت های بزرگ – و پس از آن سهام خصوصی برای ورود به این بخش است. به وضوح اصلاحات عمده مورد نیاز است: به اطمینان حاصل شود که منابع اختصاص داده شده به مراقبت از خانه در واقع استفاده می شود برای مراقبت از سالمندان ساکنان یک تحول مالکیت مورد نیاز است.

مقامات محلی نیاز به منابع برای سرمایه گذاری در مراقبت از خود و خانه و با نظارت کمیته از جامعه محلی و شفافیت قوانین در مورد استفاده از منابع. این تنها راه برای اطمینان از استفاده مناسب از منابع عمومی و همچنین برای اطمینان حاصل شود که افراد مسن در حال بهره برداری توسط سهام خصوصی و دیگر برای سود شرکت های واقع در پناهگاه های مالیاتی انحراف مسیر منابع در نظر گرفته شده برای مراقبت از افراد مسن است. در واقع باید آن را تبدیل به قانونی برای موسسات در دریافت بودجه عمومی را به هر گونه پرداخت به شرکت های ثبت شده در پناهگاه های مالیاتی.

با این حال این سوال که چه چیزی را در مورد موریانه ها در مبانی است که یک بزرگتر: چگونه ما اطمینان حاصل شود که شرکت های قابل دوام نیست گرفته شده به منظور به حداکثر رساندن کوتاه مدت استخراج از درآمد در نتیجه کوتاه شدن عمر شرکت و کاهش مشمول مالیات ظرفیت که منابع مالی خدمات عمومی? یکی از جنبه های حیاتی از سهولت که با آن سهام خصوصی شده است قادر به افزایش انبوه جایگاه خود را در انگلستان (و ایالات متحده) شرکت هایی است که بانک ها را به وام به آنها پول برای انجام این کار – ترجیح می دهند به من قرض بدهید برای آنچه که در نهایت اهداف مخرب به جای اعطای وام به شرکت های خود را برای اهداف سازنده. وام مقررات نیاز به تبدیل می شود به منظور تغییر ساختار وام نسبت به مولد استفاده می کند.

همچنین لازم است به طور قابل توجهی افزایش سطح مالیات بر سود سرمایه از سود سرمایه نیست در نتیجه از هر گونه تلاش و یا مهارت. افزایش سطوح از ارزش املاک و مستغلات در بریتانیا شده اند در پشت بسیاری از سهام خصوصی فعالیت ساخت دارایی-سلب بسیار سودآور است. مالیات دور سهم بیشتری از سود سرمایه کمک خواهد کرد که به کاهش انگیزه برای سلب دارایی.

در سال های اخیر تعدادی از شرکت های سهام خصوصی شده به رشد خود ادامه سوخت توسط بودجه های ساخته شده در دسترس از طریق کاهش کمی پس از سال 2008 است. اگر این است که مجاز به ادامه و موریانه ها در حفظ و خوردن راه خود را از طریق ساختمان وجود خواهد داشت کمی به سمت چپ به جز یک پوسته. آنها باید متوقف شود قبل از آن خیلی دیر است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن