زمان مذاکرات در پشت آنها ایالات بازیکنان به دنبال نسبت به تابستان مسابقات

فقط از لیگ اصلی بیس بال کمیسر راب مانفرد. اما به عنوان لیگ برتر فوتبال و لیگ بازیکنان ارتباط کار می کرد به سمت

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

فقط از لیگ اصلی بیس بال کمیسر راب مانفرد.

اما به عنوان لیگ برتر فوتبال و لیگ بازیکنان ارتباط کار می کرد به سمت یک معامله مذاکرات خود را تبدیل تنش با لیگ تهدید به تحریم بیش از آخر هفته.

که تهدید ایالات هافبک اتان Finlay عضو MLSPA هیئت اجرایی گفت: ناامید کننده بود به این بازیکن ، اما بازیکنان و لیگ قادر به غلبه بر تفاوت های آن در آینده به یک توافق در روز چهارشنبه است که در آن بازیکنان تصویب جدید توافق دسته جمعی است که آنها را از طریق 2025 فصل و امضا کردن در تابستان مسابقات در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در اورلاندو فلوریدا.

"ما فکر کردیم که ما شروع به درمان می شود کمی عادلانه تر اگر شما خواهد شد و من فکر می کنم ما گرفته ایم بسیاری از مراحل بازگشت از آن فقط با چه کارهایی به کار گرفته شد از سمت لیگ به بازیکن سمت" Finlay گفت: روز شنبه در یک زوم تماس با خبرنگاران. "... اینها برخی از تاکتیک های است که من می نمایش به قلدری و واقعا فقط قدرت بازی می کند و من فکر نمی کنم بازیکنان را بیش از حد مهربانی به که و من هم خدا را شکر که کولر سر حداقل در کنار ما جدول را پیروز شویم."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در حال حاضر مذاکرات در پشت آنها Loons آماده به عقب بر گردیم در این زمینه به آنها آماده شدن برای مسابقات در اورلاندو که Finlay گفت: انتظار می رود برای شروع در اطراف جولای 9.

در حالی که این تیم شده است داشتن داوطلبانه فردی شیوه های ملی ورزشی در مرکز بلین پس مارس 12 پنج شنبه مشخص شده روز اول که آنها قادر به تمرین در گروه های کوچک. به زودی, اگر آنها به تایید سازمان لیگ و مقامات محلی آنها می تواند اجازه برای بازگشت به تیم آموزش.

"امروز روز اول بود ما باید برای عبور توپ به ما هم تیمی. یک گام" Finlay گفت. "من هیجان زده بود در خارج وجود دارد. ... آن را سرگرم کننده به تصویب توپ را به پسر بعدی به شما. بچه ها آماده هستند تا به عقب بر گردیم به بازی."

ایالات امید برای تمرین در مینه سوتا تا اواخر ماه ژوئن یا اوایل جولای Finlay گفت: در آماده سازی برای این مسابقات در اورلاندو است. سپس آنها را به سفر به فلوریدا که در آن آنها خواهد شد ادامه آموزش خود را.

Finlay گفت: آنها ساعات زیادی را صرف صحبت کردن با پزشکان اپیدیولوژی و لیگ برای اطمینان از ایمنی این مسابقات است.

بازی فردا خواهد بود در اوایل و اواخر برای جلوگیری از فلوریدا گرمای تابستان. تست برای آنتی بادی و فعال ویروس خواهد بود شایع است. بازیکنان باید اتاق خود را و هر تیم خود را طبقه در هتل. خانواده ها خواهد ماند بازگشت به خانه.

"آنها باید پاسخ بسیاری از سوالات است که شما باید انجام دهید سعی کنید به جلو و چیزی مانند این را در زمان یک ماه اما هنوز هم وجود دارد یک زن و شوهر که پاسخ داده نشده" Finlay گفت.

سوالات Finlay گفت که باید پاسخ داده شود قبل از اینکه بازیکنان به اورلاندو. در میان آنها چه لیگ انجام خواهد شد در صورتی که یک بازیکن تست مثبت است.

اما باید این مسابقات در رفتن بدون دردسر از برنامه در حال حاضر برای تیم ها برای شرکت در یک چهار تیم مرحله گروهی — کسانی که در سه بازی خواهد تعداد نسبت به طور منظم فصل جدول رده بندی — قبل از پیشرفت به یک واحد-حذف و حذفی مسابقات است.

این مسابقات نمی رود به بیش از 35 روز MLS کمیسر دان گاربر گفت: در یک زوم تماس با خبرنگاران. Finlay گفت که یک پیروزی برای بازیکنان که در اصل به دنبال یک پیشنهاد بود که آنها دور از خانه برای 68 روز.

و پس از آن امید است که تیم ممکن است قادر به بازگشت به خانه خود را در بازار بازی حدود 18 بیشتر بازی ها Finlay گفت: اگر همه چیز به خوبی می رود. کسانی که بازی به احتمال زیاد توان بدون فن.

هر چند بسیاری از بازیکنان ترجیح داده اند به ماندن در خانه خود را در بازار برای شروع با Finlay گفت: آنها متوجه شدم که این خواهد بود که سریعترین راه برای دریافت این ورزش دوباره در تلویزیون برای علاقه مندان به تماشای.

"هر کس می خواهم به انجام همه چیز آنها می توانید سعی کنید به ما در این زمینه به شیوه ای امن" Finlay گفت. "این که آیا آن را در مقابل طرفداران یا نه, من آرزو می کنم آن بود, اما من فکر می کنم آن را بسیار بعید است که برای سال 2020 است. من فقط فکر می کنم که قادر به قرار دادن برخی از بازی ها در تلویزیون, آیا آن را (در) خالی آلیانز زمینه می تواند یک چیز خوب برای ما است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن