تعلیق موقت خارجی ویزای کار را تهدید می کند تعامل علمی: دانشگاه هاروارد

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 10:51:55 am H-1B ویزا یک ویزای غیر مهاجرتی اس

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 10:51:55 am
h-1b visa, H-1B visa US, US h1-b visa, h1-b visa suspended, world news, Indian Express H-1B ویزا یک ویزای غیر مهاجرتی است که ما اجازه می دهد تا شرکت ها برای استخدام کارگران خارجی در تخصص مشاغلی که نیاز به مهارت های فنی یا تئوری.

تعلیق موقت خارجی ویزای کار از جمله مهمترین و به دنبال پس از ویزای H-1B است که سیاست کوته بینانه است که تهدید علمی تعامل بالا با ما دانشگاه گفته است.

دانشگاه هاروارد سخنگو جاناتان L Swain در روز پنج شنبه گفت که هر چند این تاثیر نمی گذارد ویزای دانشجویی و یا آموزش عملی اختیاری (انتخاب کردن) اما این ناامید کننده است که منظور اجرایی ممنوعیت ورود به برخی از جدید non-immigrant visa دارندگان از جمله H-1B.

روز دوشنبه رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با صدور بیانیه به تعلیق بیشتر به دنبال بعد از اینکه ویزای H-1B همراه با انواع دیگر خارجی ویزای کار تا پایان سال 2020 برای محافظت از کارگران آمریکایی در یک مهم انتخابات سال است.

مغلوب ساختن پیشی جستن استدلال کرد که گام های ضروری برای کمک به میلیون ها نفر از آمریکایی ها که از دست داده اند شغل خود را به دلیل بحران اقتصادی کنونی. این تعلیق موقت کاخ سفید استدلال را بیش از نیم میلیون شغل در دسترس برای آمریکایی ها.

"نظر ما این است که یک سیاست کوته بینانه است که تهدید علمی نامزدی" نوکر گفت: دانشگاه نشریه هاروارد زرشکی.

H-1B ویزا یک ویزای غیر مهاجرتی است که ما اجازه می دهد تا شرکت ها برای استخدام کارگران خارجی در تخصص مشاغلی که نیاز به مهارت های فنی یا تئوری. تکنولوژی شرکت های وابسته به آن به استخدام ده ها هزار نفر از کارکنان در هر سال از کشورهایی مانند هند و چین است.

روز قبل از رئیس جمهور تهمت صادر شده در این اعلامیه را به حالت تعلیق چندین نوع ویزای کار رئيس دانشگاه لارنس S Bacow خواست دولت را برای تصویب به جلو فکر کردن سیاست های مهاجرتی .

در ژوئن 2 نامه به وزیر امور خارجه مایکل Pompeo و وزیر امنیت داخلی چاد گرگ Bacow خواست رد تلاش برای محدود کردن برنامه های خاص برای دانشمندان بین المللی: یعنی انتخاب کردن و بنیادی فرمت.

انتخاب کردن اجازه می دهد تا دانش آموزانی که در تکمیل حداقل یک سال تحصیلی خود را به استفاده از ویزای دانشجویی به کار در ایالات متحده برای یک سال برای به دست آوردن تجربه و حرفه ای است که مربوط به رشته خود را از مطالعه و مکمل آموزش و پرورش زرشکی گفت.

دانش آموزانی که دریافت درجه در علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی رشته نیز ممکن است درخواست برای اضافی 24 ماه فرمت شناخته شده به عنوان بنیادی گسترش آن گفت.

یادگیری تجربی مهم است تجربه عملی به عنوان به خوبی به عنوان یک ابزار استخدام برای کسانی که به دنبال خوش آمدید استعدادهای برتر Bacow نوشت: در این نامه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن