گی منجر به هزینه برای تغییر در روچستر

"من از اول با اسلام هراسی و نژادپرستی اتفاقی با مامان در ماشین," او گفت:. "مردم فریاد 'بازگشت به کشور خود هستن

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

"من از اول با اسلام هراسی و نژادپرستی اتفاقی با مامان در ماشین," او گفت:. "مردم فریاد 'بازگشت به کشور خود هستند. شما تعلق ندارد.'"

فرح که پدر و مادر مهاجرت از سومالی می گوید حافظه از پنج سال پیش بود گالوانیزه. در آن لحظه او به طور ناگهانی درک طرد پدر و مادرش رو در روچستر تا حد زیادی سفید شهر در مورد 115,000.

آن را اشاره به او را در مسیر فعالیت های به نژادی و عدالت است.

"من می خواهم به اینجا. من می خواهم به این محل خانه من تا آنجا که شخص بعدی," او گفت:.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در حال حاضر 19, فرح گفت: روشن بود که آنچه که او نیاز به انجام پس از تماشای فیلم از جورج فلوید مرگ است.

در ژوئن 6, او و یک گروه از دوستان-از جمله Yezi Gugsa و Mouny ولد-علی -- سازماندهی یک اعتراض به خود جلب کرد که صدها نفر به مایو پارک. هیچ سر و رسمی شمارش اما اجرای قانون محلی گفت: این بزرگترین اعتراض در این شهر دیده می شود در دهه.

نوجوانان -- رانده شده توسط یک نژاد پرستی در شهرستان خود را که آنها می گویند این است که هر دو ظریف و طاقت فرسا شده اند نیروی پشت روچستر تظاهرات پس از فلوید را کشتن.

این جمعیت بزرگ که در آن برای اولین بار تظاهرات نمی تعجب فرح.

"مردم فقط انجام می شود در این نقطه است. مردم فقط خسته از دیدن معصوم سیاه و سفید زندگی می کند گرفته شده توسط افرادی که به معنای محافظت و خدمت" او گفت:. "در این مرحله صدای ما بی سابقه بوده است. ما شده ایم زیر فرش جاروب."

فرح و یکی از شرکت-سازمان Yezi Gugsa ملاقات کرد زمانی که آنها هر دو دانش آموزان در مایو دبیرستان. فرح فارغ التحصیل شد و در سال 2019. Gugsa, 17, خواهد بود یک مقام ارشد این سقوط.

Gugsa به فعالیت بود و فرح را ریشه در بخشی از تجارب نسل قبل از او. او را پدر اتیوپی و مهاجرت کرده بودند به سودان هنگامی که او مجبور به فرار از جنگ وجود دارد و حرکت به امریکا است.

او را به احساس مانند یک خارجی در کل زندگی Gugsa گفت: -- هنگامی که او یک اتیوپی صدای زندگی در سودان و دوباره هنگامی که او به ایالات متحده نقل مکان.

"او هرگز احساس او متعلق به هر نقطه," او گفت:. "او به تماشای فیلم تصویری از افرادی که شبیه او شدن توسط افرادی که قسم خورده برای محافظت از او. و او هنوز هم به این روز."

زنان هر دو می گویند که آنها را تجربه کرده ایم آشکار نژادپرستی در روچستر -- از دانشجویان که استفاده از کلمات نژادپرستانه در مقابل آنها در مدرسه و از معلمان که نیست سریع عمل می کنند.

اما اغلب آنها می گویند نژادپرستی آنها تجربه است ظریف: نظرات در رسانه های اجتماعی و یا پشت سر خود را. دوستان سفید که به آنها بگویید که نژادپرستی وجود ندارد در روچستر.

در اوایل سال جاری Gugsa گفت, دبیرستان میزبان ارائه امتیاز در تمامی اشکال آن-اقتصادی و اجتماعی و نژادی است.

"آن را منفجر کرد," او گفت:. "بعد از امتیاز ارائه وجود دارد بسیاری از موارد در رسانه های اجتماعی که در آن مردم بودند و اظهار نظر در یک پست و نفرت انگیز و نژادپرستانه نظرات وجود دارد اما آنها نمی گویند هر چیزی در فرد است."

یک ماه پس از فلوید مرگ Gugsa و فرح گفت: آنها در حال حاضر به مبارزه در دو جبهه: در برابر نژادپرستی نظاممند آنها همه در اطراف آنها -- و در مقابل اجازه دادن به حرکت به صورت نژادی و عدالت تسلیم به نوجوان بی تفاوتی از همسالان خود.

فقط به خاطر اینکه آنها جوان آنها می گویند به این معنا نیست آنها unmotivated یا بی تجربه.

Gugsa است که با تمرکز تلاش های خود را در حال حاضر در کار با مسئولان مدرسه به بهبود سهام سیاست در مایو دبیرستان. او و فرح در حال کار برای هماهنگ کردن جامعه بحث در اطراف نژادی عدالت در سراسر تابستان و آنها در حال کار برای کمک به تازه ضرب 18 ساله تبدیل به تازه ضرب ثبت نام رای دهندگان.

او جوانی Gugsa گفت: فقط بدان معناست که او زمان بیشتری برای کار به سمت ساخت روچستر استقبال و عادلانه را برای مردم مانند او.

"ما همه تغذیه. ما می دانیم که ما نه شنیده بودن" او گفت:. "و متاسفانه ما فقط در حال رفتن به نگه داشتن مزاحم مردم در قدرت است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن