تعرفه در چین به صورت نادرست شیوع ویروس این است که "قطعا یک گزینه': مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 8:59:47 am رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پ

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 8:59:47 am
coronavirus, coronavirus china, coronavirus US, coronavirus trump, trump tariffs on china, trump threatens tariffs against china, trump on china رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. (گتی ایماژ)

رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه تصریح کرد که اعمال تعرفه های اضافی در چین به اتهام نادرست coronavirus شیوع "قطعا یک گزینه است".

تهمت بود در پاسخ به سوالی در مورد اظهارات روز گذشته که در آن او نشان داد در اعمال تعرفه در چین به عنوان یک مجازات برای گسترش coronavirus.

"این قطعا یک گزینه است. این قطعا یک گزینه" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: اما انجام نمی دهد یک جدول زمانی برای این.

"ما در حال رفتن برای دیدن آنچه که اتفاق می افتد. بسیاری از چیزهایی که اتفاق می افتد با توجه به چین است. ما خوشحال نیست, بدیهی است با آنچه اتفاق افتاده است. این یک وضعیت بد در سراسر جهان 182 کشور جهان است. اما ما خواهید بود با داشتن بسیاری برای گفتن در مورد آن گفت:" در پاسخ به یک سوال.

در مصاحبه با باک سکستون از باک خادم نشان می دهد, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo متهم چین بودن غیر شفاف در مورد این مسئله از coronavirus.

"آنها ادعا شده است که آنها شفاف اما البته حداقل از یک یا دو روز پیش ما هنوز نمی در واقع یک نمونه از ویروس. ما هنوز هم سعی کنید به درک آنچه در محدوده خطر بود," او گفت:.

Pompeo گفت: چین ادعا کرد که آن را نمی دانید که در آن coronavirus آمد اما کسانی که در داخل چین که تلاش برای بحث در مورد ویروس محروم بودند دسترسی داشته باشید.

به آنها گفته شد "آیا بحث در مورد آن, آن را متوقف کند" و بحث ممنوع شد در اوایل او اضافه شده است.

"این روشی نیست که شرکای کار شرکای قابل اعتماد کار می کنند. شرکای قابل اعتماد به اشتراک بگذارید. آنها باز به ویژه هنگامی که وجود دارد مشکل است. آنها رفتن به دریا را به مطمئن شوید که هر کس می تواند درک چگونه آن را به دست می آمد. که همه ما خواسته ایم برای" وزیر امور خارجه گفت:.

"ما امیدواریم که که حزب کمونیست چین را ببینید, راه خود را روشن و اجازه می دهد تا جهان را به درک چگونه هک این ویروس رو از ووهان چین و سراسر جهان," او گفت:.

"ما نیاز به مسئولیت و پاسخگویی برای این شیوع" Pompeo گفت.

او گفت: آن را واقعا مهم است به درک آنچه رخ داده در چین در طی شیوع ویروس مطمئن شوید چیزی شبیه به این اتفاق نمی افتد دوباره.

"وجود آزمایشگاه های متعدد در داخل چین و درک ما از آنچه می گیرد وجود دارد بسیار محدود و شده اند وجود دارد نمونه هایی از نشت از کسانی که در آزمایشگاه قبل از" Pompeo گفت.

او گفت: coronavirus همه گیر شده است گران قیمت و پر هزینه فاجعه و ما نیاز به انجام بخشی خود را وجود دارد ولی مسئولیت در چین حزب کمونیست را به مطمئن شوید که چیزی شبیه به این اتفاق نمی افتد دوباره.

"ما را دیده اند این روایت آن است که این ویروس آغاز شد و حزب کمونیست چین می دانستند در مورد آن نمی هشدار جهانی به آن را در یک مد به موقع," Pompeo گفت.

او در ادامه گفت: کل جهان حق دارد به آنچه رخ داده در چین در طول شیوع کروناویروس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب