رئیس جمهور تانزانیا سوالات coronavirus کیت پس از بز تست مثبت

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 9:44:44 am این COVID-19 تست کیت وارد شده از خارج از

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 9:44:44 am
coronavirus, coronavirus testing kits, coronaviurs testing in animals, coronavirus animals, coronavirus tanzania goats این COVID-19 تست کیت وارد شده از خارج از کشور Magufuli گفت: در طول یک رویداد در Chato در شمال غرب تانزانیا اگر چه او نمی دهد جزئیات بیشتر. (رویترز)

Coronavirus تست کیت های مورد استفاده در تانزانیا اخراج شدند به عنوان معیوب توسط رئیس جمهور جان Magufuli روز یکشنبه از آنجا که او گفت: آنها تا به حال بازگشت به نتایج مثبت در نمونه گرفته شده از یک بز و یک شیطان من.

Magufuli که دولت در حال حاضر کشیده شده انتقاد برای مخفی بودن در مورد شیوع کروناویروس و قبلا خواسته تانزانیایی به دعا coronavirus دور گفت: کیت بود "خطاهای فنی".

این COVID-19 تست کیت وارد شده از خارج از کشور Magufuli گفت: در طول یک رویداد در Chato در شمال غرب تانزانیا اگر چه او نمی دهد جزئیات بیشتر.

رئیس جمهور گفت که او دستور تانزانیا نیروهای امنیتی برای بررسی کیفیت کیت. آنها تا به حال به طور تصادفی به دست آمده چند غیر انسانی نمونه از جمله از یک شیطان من یک بز و یک گوسفند اما تا به حال آنها را به اختصاص نام انسان و سنین است.

این نمونهها سپس فرستاده شده به تانزانیا آزمایشگاهی برای تست برای coronavirus با تکنسین آزمایشگاه چپ عمدا غافل از ریشه های خود را.

نمونه از شیطان من و بز آزمایش مثبت برای COVID-19 رئيس جمهور گفت: اضافه کردن این به معنای آن است که احتمال دارد که برخی از مردم در حال آزمایش مثبت که در واقع آنها آلوده به ویروس coronavirus.

"چیزی است که وجود دارد اتفاق می افتد. من قبل گفت: ما باید بپذیریم که هر کمک است به معنای خوب برای این ملت" Magufuli گفت: با اضافه کردن کیت باید مورد بررسی قرار گرفت.

یکشنبه, تانزانیا ثبت شده بود 480 موارد COVID-19 و 17 و میر است اما بر خلاف بسیاری از دیگر کشورهای آفریقایی دارالسلام گاهی اوقات می رود برای روز بدون ارائه به روز رسانی با آخرین بولتن موارد در روز چهارشنبه.

Magufuli همچنین گفت که او با ارسال یک هواپیما برای جمع آوری یک درمان در حال ترویج توسط ماداگاسکار جمهور. گیاهی مخلوط هنوز تحت سطح بین المللی به رسمیت شناخته شده علمی تست.

"من در برقراری ارتباط با ماداگاسکار گفت:" در طول سخنرانی خود افزود: "آنها باید یک دارو است. ما خواهد شد ارسال یک پرواز وجود دارد و دارو خواهد آورد در کشور به طوری که تانزانیایی بیش از حد می تواند به نفع."

COVID-19 عفونت و مرگ و میر گزارش شده در سراسر آفریقا شده اند نسبتا پایین در مقایسه با ایالات متحده و بخش هایی از آسیا و اروپا است. اما آفریقا نیز دارای سطوح بسیار پایین از تست با نرخ تنها حدود 500 میلیون نفر است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن