حمله طالبان به مرکز نظامی در افغانستان گزارش

توسط: رویترز | کابل | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:11:13 pm نیروهای امنیتی و گشت زنی در منطقه در طول یک

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | کابل | منتشر شده: مارس 4, 2020 1:11:13 pm
taliban attack military centre, taliban attacks in afghanistan, afghan taliban forces, us taliban peace deal, us in afghanistan, afghanistan news, indian express news نیروهای امنیتی و گشت زنی در منطقه در طول یک حمله طالبان در مرکز شهر از ولایت افغانستان اوت 31 2019. (REUTERS/Stringer)

طالبان در روز شنبه مسئولیت حمله به یک مرکز نظامی در جنوب ولایت هلمند در افغانستان که در آن حداقل 150 نفر از نیروهای ارتش و هوش بال مستقر شدند.

بمب گذاری رخ داده در پنج شنبه شب دولت و طالبان گفت."ده ها تن از اعضای متعلق به نیروهای دشمن کشته و زخمی شده اند در این حمله" قاری یوسف Ahmedi سخنگوی تندرو اسلامگرا گروه در بیانیه ای گفت:.

وزارت دفاع تایید این انفجار گفت: "یکی از اعضای ارتش مجروح شد. نیروهای افغان در دو ماه گذشته دچار تلفات سنگین در سراسر کشور است.

خشونت یک تهدید فوری به یک شکننده صلح میان ایالات متحده و افغانستان به امضا رسید و در فوریه, به عنوان نظامی افغانستان مجبور است برای مبارزه با یک جسارت طالبان با کمتر از ایالات متحده پشتیبانی می کند.

یک افسر اطلاعاتی که جان سالم به در برد حمله در مرکز نظامی به رویترز گفت که شبه نظامیان منفجر کردن یک کامیون بمب در نزدیکی تاسیسات ریاست عمومی امنیت ملی NDS) و نیروهای ارتش. صحبت خواست نامش فاش نشود به دلیل حساسیت این موضوع رسمی گفت: او به بیرون حداقل 18 اجساد از محل انفجار یکشنبه شب.

جزئیات| توضیح داد: خواندن طالبان و پیمان

در یک حادثه جداگانه پلیس در جنوب شرقی پکتیکا گفت: حداقل 20 نفر زخمی شدند که طالبان جنگجویان پرتاب یک نارنجک دست به یک مسجد در Khayerkot منطقه در روز یکشنبه.

ایالات متحده آمریکا ثبت افزایش حملات طالبان علیه نیروهای افغان در ماه مارس پس از امضای قرارداد صلح با شورشیان گروه دولت ناظر دفتر گفت: در گزارش هفته گذشته بر خلاف امیدوار است که مذاکرات صلح را به کمتر از خشونت در این کشور جنگ زده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب