Swift: خوش آمدید به وینستون چون یک بار دیگر آن را توله سگ زمان

به عنوان من یک مخلوق عادت — زنی که پس از خوش خوردن بلغور جو دوسر را با یک دسته علف و غیره از کره بادام زمینی ه

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

به عنوان من یک مخلوق عادت — زنی که پس از خوش خوردن بلغور جو دوسر را با یک دسته علف و غیره از کره بادام زمینی هر روز صبح برای یک سال تمام — این تازه وارد خواهد دوباره یک مخلوق کوچک, سیاه, سگ پشمالوی سیاه پومرانیا اجبار.

بر خلاف سلف خود سنت کیتا Barkangel او دو جبهه پاهای سفید خالص تا او را برای همیشه لطفا برای شبیه او فقط تصادفا به یک نعلبکی شیر. من در حال حاضر او را به نام وینستون, بئب او را با این نوع از نام است که شخص به اندازه کافی برای یک نخست وزیر در عین حال نیز جالب مناسب برای سگ فقط به اندازه کافی بزرگ برای سوار شدن به یک سنجاب به غروب آفتاب.

پس از چهار ماه تلاش برای اسان آموزش کیتا, من به یاد داشته باشید سوگند که من هرگز دوباره یک توله سگ است. ظاهرا عمر سگ صاحبان تجربه همان راحت فراموشی است که زنان باردار را در هنگام تولد. پس از برگزاری کوچک تازه وارد در آغوش مادران جدید جادویی فراموش نکنید که 23 ساعت از پشت کار است که قبل از رویداد اصلی. و پس از آموزش که توله سگ کوچک برای نشستن و یا بیش از رول برای اولین بار سگ جدید بچه به راحتی فراموش حفر کردن petunias های جویده تا میز قهوه و دامپزشک صورتحساب.

بنابراین در اینجا من دوباره خرید بچه دروازه و مهار خواهد بود که به راحتی لباس یک موش صحرایی. وجود دارد و من به بی شرمانه pestering مشغول مزرعه که مطرح وینستون و خواهر و برادر خود را به من ارسال ویدئوها از او به خیره در دوربین و حمله به یک اسباب بازی جویدن مثل من حمله کارامل رول.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

من فلفل بانو با سوالات بسیاری از آن ها مسخره است. چه وینستون شخصیت بود ؟ آیا شما فکر می کنم او بیشتر از نوع یک یا نوع B? چگونه به او نگاه مخملی لباس بلند و گشاد با کوچک ابریشم شال گردن? او باید خود را Instagram?

در این نقطه من مانند یک کودک کوچک در انتظار کریسمس. من نمی توانم صبر کنید به انتخاب کنید تا وینستون گرم, گوشتالو, بدن, برای, تجربه, شفا مرهم از توله سگ بوسه و شروع به جعل است که انسان با سگ, پیوند است که مثل هیچ چیز دیگری.

من می دانم که من هرگز نمی تواند جای کیتا; در واقع من نمی خواهم که. Pom ژنتیک کنار وینستون خواهد سگ خود را. دست کیتا به حال خود را با نام تجاری, آرام, بی احترامی صحبت کردن او را سفت پا little princess او توانایی خود برای بدام انداختن من در یک رب النوع اتش و فلزکاری ذهن ورق را رو کردن زمانی که او از من خواست به توجه به او. وینستون باید ذهن خود را و عادات اگر چه او به احتمال زیاد خواهد شد به اشتراک گذاری عشق خود را برای gnawing در کفش و رقص و فرش.

و من آرزو می کنم من می توانم می گویند که کیتا خواهد بود به پایین نگاه ما wagging دم خود را با شور و هیجان است که یک سگ جدید است که در خانه او. او بیش از حد حسادت است.

اما حتی پس از, اعماق, من فکر می کنم او می خواهم به من خوشحال می شود. او می داند که من هستم و تنهایی و من هنوز هم گاهی اوقات گریه زمانی که من پیدا کردن یکی از اسباب بازی های خود را در گنجه. و بنابراین او را به قربانی کردن برای سود بیشتر, چرا که آنچه در سگ ها انجام داده اند تا زمانی که آنها زندگی می کردند با ما.

خوش آمدید وینستون. اجازه دهید بازی آغاز خواهد شد.

بایگانی: جزئیات بیشتر از Tammy سویفت ستون

خوانندگان می تواند رسیدن نویس Tammy سریع در tswiftsletten@gmail.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب