سوئدی متخصص می گوید که 'کل اشتباه' در covid لیست

توسط: تابناک | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 1:29:46 pm سوئد دارای یکی از بالاترین Covid-19 میزان مرگ و

توسط NEWSATROPAT در 7 تیر 1399
توسط: تابناک | به روز رسانی: 27 ژوئن 2020 1:29:46 pm
europe border reopen, europe ourism, europe coronavirus cases, france coronavirus, world news, indian express سوئد دارای یکی از بالاترین Covid-19 میزان مرگ و میر با مرگ و میر بیشتر در هر 100 ، 000 از ایالات متحده با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است. (AP/فایل)

سوئد اپیدمیولوژی دولت به شدت انتقاد کرد در برابر سازمان بهداشت جهانی آن را متهم به برداشت غلطی Covid-19 داده و اغراق خطرات بهداشتی کشور خود مواجه است.

آندرس Tegnell معمار سوئد دست کردن پاسخ برای مبارزه با بیماری همه گیر کوروناویروس گفت که یک "کل اشتباه" با قرار دادن نوردیک ملت در یک لیست نشان می دهد که در آن "تسریع انتقال رهبری را بسیار مهم و تجدید حیات است که اگر سمت چپ بدون کنترل را فشار سیستم های سلامت به آستانه یک بار دیگر در اروپا است."

این لیست که شامل 11 کشور نتواند به در نظر گرفتن تفاوت های ظریف در سوئد به روش تست با توجه به Tegnell.

"ما افزایش تعداد موارد پس از ما شروع به تست بیشتری در سوئد در هفته گذشته گفت:" سوئد رادیو عمومی در روز جمعه. "اما ما می توانید در تمام پارامترهای دیگر را اندازه گیری ما این است که چگونه بسیاری از موارد جدی ما; آنها در حال کاهش است."

این است که پس از روشن ارزیابی خود را در یک ایمیل ارسال دیدگاه به رسانه های سوئدی که بود نیز به خبرگزاری بلومبرگ. این سازمان گفت: تعداد موارد جدید در سوئد "باقی مانده است نسبتا بالا" اما در ارتباط با توسعه به افزایش تست پس از آغاز ماه ژوئن.

"این مهم است که توجه داشته باشید که نسبت به نتایج مثبت در میان کسانی که آزمایش پایدار باقی می ماند در حدود 12-13%" WHO گفت.

Tegnell گفت: یک شاخص کلیدی برای تماشای تعداد پذیرش در بخش مراقبت های ويژه که او مشخص می شود که در سطح بسیار پایین در سوئد. او همچنین اشاره کرد که میزان مرگ و میر در حال کاهش است.

"پس این است که متاسفانه در مجموع قضاوت سوئدی اطلاعات" Tegnell گفت که اصلی لیست.

سوئد تنها عضو OECD در اروپا لیست که علاوه بر کشورهای اسکاندیناوی شامل, ارمنستان, جمهوری مولداوی در شمال مقدونیه آذربایجان و قزاقستان و آلبانی و بوسنی و هرزگوین ، قرقیزستان ، اوکراین و کوزوو است.

سوئد دارای یکی از بالاترین Covid-19 میزان مرگ و میر با مرگ و میر بیشتر در هر 100 ، 000 از ایالات متحده با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده است.

هنوز در هیچ نقطه ای دارای سوئد Covid بحران سبب شیوع آن دولتی جهانی سیستم مراقبت های بهداشتی می آید برای دست زدن به ویروس و یک بیمارستان صحرایی بنا در جنوب استکهلم به مقابله با مازاد موارد رفته استفاده نشده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب