سوئد قطره پروب به سال 1986 قتل نخست وزیر اولاف پالمه

توسط: | استکهلم | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 4:32:00 pm نخل طلایی شد در فوریه 28, 1986 پس از

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: | استکهلم | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 4:32:00 pm
Olof Palme, Assassination, Sweden, Prime Minister, Olof Palme Murder نخل طلایی شد در فوریه 28, 1986 پس از خروج از سالن نمایش فیلم در استکهلم با همسر خود. (گتی ایماژ)

سوئد به پایان رسید تحقیقات خود را به قتل نخست وزیر اولاف پالمه روز چهارشنبه پس از آن آشکار شد که مظنون اصلی در این مورد است که در حال حاضر مرده است.

نخل طلایی شد در فوریه 28, 1986 پس از خروج از سالن نمایش فیلم در استکهلم با همسر خود.

دادستان شناسایی مظنون اصلی در پرونده به عنوان استیگ Engstrøm یک مرد سوئدی که مخالف پالمه را چپ سیاست.

"از آنجا که او مرده است من نمی توانم مطبوعات اتهامات علیه او و در نتیجه تصمیم به بررسی" مورد رئیس دادستان Krister Petersson به خبرنگاران گفت:, و اضافه کرد که او در سال 2000.

Engstrøm همچنین لقب "Skandia مرد" توسط سوئد, رسانه, سوال شد به عنوان شاهد در اوایل به تحقیق از او در نزدیکی صحنه قتل بود اما او تلقی می شود غیر قابل اعتماد و شاهد توسط پلیس پس از او داستان زندگی او را تغییر مکرر.

این قتل حل نشده که خالی از سکنه سوئد

پالمه ترور شوکه ملت و موجب عظیم تعقیب برای متهمان و همچنین تعداد زیادی از تئوری های توطئه است.

بررسی شد و گرفتار اشتباهات از ابتدا بعد از آن تبدیل به یک مسئله مورد است که بیش از loomed سوئد برای چند دهه.

در طول سال بیش از 100 نفر را اعتراف به جرم و جنایت. این مورد شده است احاطه شده توسط تئوری های توطئه اشاره انگشت های مختلف ممکن است مجرمان. آنها باید شامل اطلاعاتی خارجی مردم با جناح راست همدردی در سوئد پلیس و یک احتمالي تیرانداز تنهاست.

خرده جنایی Petersson در ابتدا به اتهام قتل, اما این حکم بعدا لغو شد پس از مقامات موفق به تولید هر گونه ویژگی های مدارک و شواهد علیه او.

پالمه شد, رهبر سوئد حزب سوسیال دموکرات از سال 1969 تا زمان مرگ خود در خدمت به عنوان نخست وزیر بین 1969 تا 1976 و از سال 1982 تا 1986. او مشاهده شد توسط برخی به عنوان معمار مدرن سوئد اما مشاهده شد با سوء ظن در محافل محافظه کار برای ضد استعماری دیدگاه ها و انتقاد از ایالات متحده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن