بازماندگان گردباد مرگبار توصیف قدرت چرخان

هانسن و سه کودکان سنین 1 سال تا 4 سال به سمت زیرزمین. نبود یک لحظه بیش از حد به زودی. هانسن گفت: در مدت کوتاهی

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399

هانسن و سه کودکان سنین 1 سال تا 4 سال به سمت زیرزمین.

نبود یک لحظه بیش از حد به زودی.

هانسن گفت: در مدت کوتاهی پس از آنها در حل و فصل آنها می تواند شنیدن چیزی ضرب و جرح خانه بالاتر است.

زمانی که همه چیز روشن, آرام, Hansen و فرزندان پدید آمده از زیرزمین به پیدا کردن مقدار از خانه خود را نابود شده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آسمان در حال حاضر پاکسازی هانسن نگاه خارج به ناآشنا چشم انداز است.

Nicole Hansen and her son, Landen, look on as her father, Don Trulson, points in the direction from which a tornado approached their home in Dalton, Minn. David Samson / The Forum

نیکول هانسن و پسرش لاندان نگاه به عنوان پدر همین Trulson امتیاز در این جهت که از یک گردباد نزدیک خانه خود در دالتون, Minn. دیوید سامسون / انجمن

برای یک چیز بزرگ فروشگاه ماشین او و شوهرش, تراویس متعلق به سادگی از بین رفته اند.

که در آن فروشگاه شده اند باید زیادی دال بتنی و همه در اطراف بودند jumbles از پیچ فلزی است که یک بار کامیون و تراکتور.

یکی لت و پار توده فلزی, او خواهد آمد, به یاد محافظت کرده بود یکی از خانواده کارکنان Nate اریکسون, نبرد دریاچه از بدترین چرخان قدرت.

یکی دیگر از کارگران ست نلسون همچنین از نبرد دریاچه کمتر خوش شانس به عنوان بدن خود را داشت در این نزدیکی هست.

Seth Nelson. Special to The Forum

ست نلسون. ویژه به فروم

صبح روز پنجشنبه, جولای 9, Hansen و اریکسون به یاد می آورد لحظات منتهی به گردباد ناگهانی ورود قبلی شب.

اریکسون گفت که او و نلسون شد کار در فروشگاه ماشین زمانی که نلسون آگاه شد که یک قیف ابر تشکیل شد.

اریکسون گفت: آنها در زمان حال به برخی از فیلم ها و شوخی در مورد چرخان نزدیکی قبل از آن روشن شد که چقدر نزدیک بود.

"ما متوجه واقعی سریع این یک شوخی نیست," اریکسون گفت: به عنوان او ایستاده بود در کنار آنچه که باقی مانده بود از تراکتور بزرگ او در زمان پناهگاه زیر لحظات قبل از گردباد زده.

Nate Erickson and his wife, Bailey, stand next to a tractor that provided Nate with life-saving shelter from a tornado that destroyed a machine shop owned by Travis and Nicole Hansen near Dalton, Minn., Wednesday night, July 8. David Samson / The Forum

Nate اریکسون و همسرش بیلی ایستاده در کنار یک تراکتور که برای مقابله با صرفه جویی در زندگی سرپناه از یک گردباد است که تخریب یک ماشین فروشگاه متعلق به تراویس و نیکول هانسن در نزدیکی دالتون, Minn., چهارشنبه شب در جولای 8. دیوید سامسون / انجمن

چرخان محو فروشگاه و چپ کامیون های بزرگ و تراکتور پهن مورد مانند اسباب بازی های شکسته.

اریکسون به یاد داشته باشید آگاهانه غواصی برای شاسی تراکتور اما او نمیفهمد پس از آن که او باید واکنش نشان داد به طور غریزی به عنوان تراکتور بود که از نوع او در طول آموزش خود را به تبدیل شدن به یک مکانیک.

پس از انفجار از طریق هانسن اموال گردباد در رفت و به مجازات نزدیکی homesteads, از جمله یکی متعلق به گرت و لیندا Klimek.

آگاه از گردباد هشدارهای زن و شوهر در زمان پناهگاه در زیرزمین خود را مدت کوتاهی قبل از این چرخان آمار با توجه به پسر لورن که در روز پنج شنبه صبح بود که به دنبال بیش از خرابه های پشت توسط tornado.

لورن Klimek گفت: پدر و مادرش برگزار می شود بر روی هر یک از دیگر و گفت: برخی از "پدران ما و درود مریم" را به عنوان آنها نشسته اند با هم در تاریکی.

سپس او گفت: پدر و مادرش به او گفت که به وجود آمده ناگهانی فلش از نور است که آنها را نمیفهمد بعد از آن بود که احتمالا در خانه در حال پاره پاره کردن پایه و اساس آن.

 The remains of Loren Klimek's childhood home are reflected in his sunglasses as he talks about the tornado that took his parents house near Dalton, Minn. David Samson / The Forum

باقی مانده از لورن Klimek کودکی صفحه اصلی منعکس شده در عینک آفتابی خود را به عنوان او در مورد گردباد است که در زمان پدر و مادر او خانه ای در نزدیکی دالتون, Minn. دیوید سامسون / انجمن

Klimek گفت: زمانی که پدر و مادر خود را به اطراف نگاه آنها کشف کردند خانه های خود را کاملا از بین رفته و یک ماشین بود به آنها پیوست در زیر زمین از دست رفته توسط اینچ نقطه جایی که آنها نشسته اند با هم.

پس پنج شنبه شب را تخریب Klimek گفت: در واقع پدر و مادر خود جان سالم به در ساخته شده آن را تمام "کمی ساده تر" را.

او گفت: مردم جستجو صبح روز پنجشنبه برای نشانه هایی از خانه های کوچک می تواند در بر داشت.

وجود دارد برخی از بقایای آن است.

لورن Klimek گفت: پدر و مادر خود دسته چک داشت در حیاط خلوت چندین مایل دور.

به عنوان Klimeks و همسایگان خود را در زمان انبار پنج شنبه صبح مردم متوقف به یاد داشته باشید آنچه که از دست داده بود و به لطف برای چیزی نبود که آنها شروع به چیدن قطعات از آنچه باقی مانده است.

همین Trulson نیکول هانسن پدر گفت: او پسر در قانون تراویس اتفاق افتاده است به دور از فروشگاه در کسب و کار زمانی که twister زده بود به عنوان یک کارمند که در غیر این صورت می شده اند در کسب و کار.

A heavily damaged boom truck bears witness to the power of a tornado that tore through the Hansen Service property near Dalton, Minn. David Samson / The Forum

به شدت آسیب دیده و رونق کامیون گواهى به قدرت یک گردباد است که پاره از طریق هانسن خدمات املاک در نزدیکی دالتون, Minn. دیوید سامسون / انجمن

Trulson گفت: او دختر خود را در خانه برای خانه خود را مدت کوتاهی قبل از این چرخان زده.

"من تو را دیدم قیف در آینه من," او گفت:.

Trulson اضافه شده است که یک خانواده در منطقه ارائه شده به ارائه خود را پدر خانواده با یک مکان به مکان زندگی می کنند تا زمانی که آنها را دوباره روی پای خود بایستند.

لورن Klimek گفت: پدر و مادر خود خواهد بود به ماندن با خانواده.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط Otter Tail County Sheriff را اعتقاد بر این است دو گردباد لمس کردن در دالتون منطقه چهار شنبه شب ایجاد 6 تا 9 مایل مسیر تخریب در این منطقه حدود 12 مایلی جنوب غربی فرگس فالز.

اولین گردباد گزارش شده در 5:08 p. m. 6 مایلی جنوب دالتون پس از خدمات ملی آب و هوا گردباد هشدار برای منطقه, کلانتر, گفت:.

دوم گردباد گزارش شده در 5:11 p. m. دوشنبه 6 مایلی جنوب دالتون و نیم مایل از بزرگراه میان ایالتی 94 در Grant County, سفر, شمال, با توجه به کلانتر که در پاسخ به همراه کمک از اطراف آن قانون آتش نشانی و اورژانس پزشکی و خدمات سازمان است.

کلانتر گفت: دفتر خدمات ملی آب و هوا تعیین گردباد درگذشت نلسون در طبقه بندی به عنوان یک دسته سه در افزایش Fujita مقیاس معنای آن را به حال سرعت باد بین 136 و 165 مایل در ساعت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب