بازماندگان علامت سالگرد 25 از سربرنیتسا

توسط: AP | بوسنی, جنگ بالکان | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 6:19:28 pm یک زن گریه می کند با تکی

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399
توسط: AP | بوسنی, جنگ بالکان | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 6:19:28 pm
یک زن گریه می کند با تکیه بر یک سنگ قبر در Potocari نزدیکی جنگ بالکان در بوسنی (عکس از آسوشیتدپرس/Kemal Softic)

در بوسنی و هرزگوین به مناسبت سالگرد 25 از سربرنیتسا تنها جرم و جنایت در اروپا پس از جنگ جهانی دوم است که اعلام شده است یک نسل کشی تنها با تعداد کمی از بازماندگان مجاز به شرکت در بزرگداشت حوادث ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

اعدام وحشیانه در ماه جولای سال 1995 بیش از 8000 Bosniak مسلمان و مردان و پسران است که اعتکاف یک سری از وقایع و reburial به تازگی شناسایی شده باقی می ماند و نه قربانیان در گورستان یادبود و مرکز فقط در خارج از شهر در شرق بوسنی.

سربرنیتسا تنها قسمت بوسنی را 1992-95 جنگ تعریف می شود به عنوان نسل کشی از جمله دو U. N. دادگاه. پس از قتل هزاران نفر از اتهام نسل کشی مسلمانان در تلاش برای پنهان کردن این جنایت صربها ریخته بدن خود را در بسیاری از گورهای دسته جمعی پراکنده در سراسر شرق بوسنی.

قطعات بدن هنوز یافت شده در گورهای دسته جمعی و در حال کنار هم قرار دادن و شناسایی از طریق تجزیه و تحلیل DNA. نزدیک به 7,000 از کسانی که کشته شده اند را پیدا و شناسایی شده است.

به تازگی شناسایی قربانیان به خاک سپرده شد و هر سال در جولای 11–سالگرد روز قتل آغاز شد و در سال 1995 در یادبود گورستان فقط در خارج از اتهام نسل کشی.

به طور معمول هزاران نفر از بازدید کنندگان از کشورهای مختلف حضور در بزرگداشت خدمات و مراسم تشییع جنازه, اما در این سال تنها تعداد نسبتا کمی از بازماندگان اجازه خواهد داشت در این گورستان به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

ده ها تن از رهبران جهان از جمله نخست وزیر کانادا جاستین ترودو و اسپانیا پدرو سانچز, وزیر خارجه آمریکا, Mike Pompeo و بریتانیا پرنس چارلز در حال پرداختن به مراسم بزرگداشت از طریق ضبط پیام های ویدئویی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن