افزایش coronavirus موارد گونه های سانفورد تست ظرفیت و یک گروه می گوید ND است که در خطر بالا از شیوع

سنفورد در حال تلاش برای نگه دارید تا با تست و تقاضا و ارسال فارگو نمونه کمتر از موارد اضطراری به آزمایشگاه های

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

سنفورد در حال تلاش برای نگه دارید تا با تست و تقاضا و ارسال فارگو نمونه کمتر از موارد اضطراری به آزمایشگاه های اجرا شده توسط داکوتای شمالی وزارت بهداشت و مینه سوتا در کلینیک مایو.

"تقاضا کرده است واقعا شده از طریق سقف" دکتر Avish Nagpal, یک متخصص بیماری های عفونی در سنفورد گفت: پنج شنبه, جولای 17.

در هفته گذشته, Sanford, دریافت 2,700 سواب هر روز برای COVID-19 تست تعدادی بیش از آن در خانه تست ظرفیت 1600 در هر روز در آن مراکز در فارگو; بیسمارک; Sioux Falls, S. D. و Bemidji, Minn.

داکوتای شمالی گزارش 124 جدید کروناویروس عفونت موارد در روز جمعه از جمله 37 در Cass County و 25 در Burleigh شهرستان است. داکوتای شمالی گزارش شده 4,792 موارد 799 که فعال باقی مانده است یک رکورد جدید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در میان موارد جدید گزارش جمعه 3 درصد از آزمایشات تجویز مثبت بودند و با توجه به حالت چهره.

همچنین جمعه داکوتای شمالی گزارش داد که 90 مرگ از COVID-19 یک زن در 80s در از مورتون شهرستان است.

با وجود افزایش مداوم در موارد و تعداد رکورد فعال موارد دولت باقی مانده است در معرض خطر کم از coronavirus با توجه به داکوتای شمالی وزارت بهداشت. که سطح خطر اجازه می دهد تا کسب و کار باز بماند با محدودیت های خاصی از جمله ظرفیت کاهش است.

اما Covid قانون در حال حاضر یک بیماری همه گیر کوروناویروس مدلسازی گروه تعیین کرده است که داکوتای شمالی است که در معرض خطر شیوع. این گروه تخمین می زند که هر فرد در کشور است که آلوده به ویروس coronavirus انتقال این ویروس به طور متوسط 1.26 دیگران است که این گروه بداند بالا عفونت رای دادن.

"به این ترتیب تعداد کل موارد داکوتای شمالی در حال رشد در نرخ ناپایدار" با توجه به Covid عمل در حال حاضر با همکاری دانشگاه جورج تاون مرکز جهانی علوم سلامت و امنیت دانشگاه استنفورد تعالی بالینی مرکز تحقیقات و گراند راند. "احتیاط موجه است."

داکوتای شمالی تجمعی مثبت تست میزان 5.5 درصد خطر متوسط و مراقبت ويژه نرخ بهره است که حدود 10 درصد سطح پایین نشان می دهد دولت به احتمال زیاد خواهد مقاومت در برابر موج جدیدی از موارد با توجه به Covid عمل در حال حاضر.

داکوتای شمالی یکی از نه ایالت ذکر شده توسط نیویورک تایمز در روز جمعه که در آن coronavirus موارد در حال افزایش سریع ترین.

بسیاری از سانفورد آزمون تحليل بالا-ظرفیت ماشین آلات در آن مرکزی آزمایشگاه مرجع در, Sioux Falls, اما مراکز فارگو بیسمارک و بمیجی نیز کوچکتر ماشین آلات برای سریع نتایج آزمون Nagpal گفت.

سنبله در آزمون تقاضا ناشی از عوامل متعدد از جمله افزایش عفونت در سراسر کشور ارائه بیمارانی که علائم شبیه به COVID-19 اما ناشی از ویروس های دیگر و معمول قبل از عمل تست.

"همه این عوامل منجر به افزایش تقاضا تست," Nagpal گفت.

سنفورد به تازگی موفق به دریافت دو با ظرفیت بالا تست-تجزیه و تحلیل ماشین آلات که دستور داده شد در ماه آوریل است. تکنسین ها در حال آماده سازی ماشین آلات از جمله تست به اعتبار است که نتایج دقیق هستند و آنها باید آماده برای استفاده توسط پایان ماه, او گفت:.

ماشین آلات جدید واقع در, Sioux Falls, دو برابر خواهد شد سانفورد تست ظرفیت.

"ما در تلاش هستیم تا سطح شیب دار به ما ظرفیت" Nagpal گفت. تست بار چرخش در حال حاضر به طور متوسط سه تا چهار روز انتظار می رود به کاهش زمانی که ظرفیت را افزایش می دهد, او گفت:.

هر دو سانفورد و Essentia سلامت استفاده در خانه و آزمایشگاه برای سریع نتایج آزمون های که در دسترس هستند در 45 دقیقه برای بیماران علامت دار در اتاق اورژانس یا بستری در بیمارستان.

"در Essentia سلامت ما در حال حاضر با استفاده از در خانه آزمایشگاه در هر یک از بیمارستان های ما برای انجام سریع آزمایشات برای کسانی که امکانات" گفت: تارا Ekren یک Essentia سخنگوی.

"در حالی که ما قادر به نگه دارید تا با تقاضا برای این تست, تست تجهیزات برای این سیستم عامل در تامین کوتاه مدت هستند در سراسر کشور," او گفت:. "منابع ما هستند در تخصیص از فروشنده و لازم نیست مطابق برنامه تحویل."

برای دیگر روال coronavirus آزمون Essentia می فرستد نمونه به کلینیک مایو. "چرخش زمان برای این آزمون در حال حاضر در حال اجرا در حدود پنج روز با توجه به افزایش تقاضا در مایو" Ekren گفت.

سانفورد تست لوازم کافی هستند تا کنون Nagpal گفت.

تست شرکت در حال کار بر روی آزمون را قادر خواهد ساخت که همان نمونه به تجزیه و تحلیل برای هر دو coronavirus و آنفلوانزا کمک خواهد کرد که تسریع در تشخیص زمانی که این بیماری همه گیر را با هم همپوشانی دارند با آنفولانزا در فصل Nagpal گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب