پشتیبانی در آمریکا به هند ممنوع Infinite و دیگر برنامه های چینی

توسط: PTI | واشنگتن | انتشار: 1 جولای سال 2020 2:13:20 pm زمانی که برای اولین بار از پارک را به طور

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | انتشار: 1 جولای سال 2020 2:13:20 pm
TikTok ban, Chinese app, TikTokers complain, Mumbai news, Indian express news زمانی که برای اولین بار از پارک را به طور منظم TikTokers strode در توسط 3 بعد از ظهر روز سه شنبه آن را با همان بی خیال تکبر راه رفتن را از روز قبل. (بازنمودی)

هند ممنوعیت 59 برنامه های چینی از جمله محبوب Infinite شده است به طور گسترده ای در ایالات متحده از جمله توسط برخی از قانونگذاران برجسته که خواست دولت آمریکا به دنبال کت و شلوار به عنوان اعتقاد بر این است که فیلم کوتاه-به اشتراک گذاری برنامه است یک خطر امنیتی برای کشور است.

هند روز دوشنبه ممنوع 59 نرم افزار با لینک, از جمله Infinite و UC Browser گفت: آنها مخاطره اندازد به حاکمیت و تمامیت و امنیت کشور است.

این ممنوعیت که می آید در این زمینه از هند را زمان شارژ خاموش در امتداد خط کنترل واقعی در Ladakh با سربازان نیز قابل استفاده برای WeChat و Bigo زندگی می کنند.

"هند ممنوعیت Infinite و ده ها تن از دیگر برنامه های چینی در پی برخورد مرگبار," سناتور جمهوری خواه John Cornyn گفت: در یک صدای جیر جیر به عنوان او برچسب یک گزارش خبری در واشنگتن پست.

کنگره جمهوری خواه ریک کرافورد توییتی که "Infinite باید بروید و آن را باید رفته دیروز."

هفته گذشته آمریکا و مشاور امنیت ملی, رابرت اوبراین تا به حال ادعا شده که دولت چین با استفاده از Infinite برای مقاصد خود.

"در Infinite چینی متعلق به پلت فرم رسانه های اجتماعی با بیش از 40 میلیون آمریکایی کاربران احتمالا بسیاری از شما بچه ها و جوانتر همکاران حساب نخوری CCP (چینی حزب کمونیست) و پکن سیاست ها به طور معمول به حذف و یا حذف" اوبراین گفت: در اظهارات.

حداقل دو لایحه در حال بررسی در کنگره آمریکا برای ممنوعیت فدرال مقامات دولتی با استفاده از Infinite بر روی تلفن های همراه خود را, بازتاب چنین احساسات می تواند به دست آوردن شتاب در ما پس از هند تصمیم.

توضیح داد | تابناک, Huawei, ZTE شده 'امنیت ملی تهدید': چگونه این تاثیر هند ؟

"خواهد بود که همان چینی Infinite بود که تانک حضور در تولسا تجمع ؟" توییتی پیتر ناوارو, معاون رئیس جمهور ایالات متحده برای تجارت و تولید سیاست او به عنوان برچسب گذاشته شده توسط a, اخبار, گزارش از نیویورک تایمز در هند تصمیم به ممنوعیت این چینی برنامه های رسانه های اجتماعی.

فاکس نیوز لنگر Laura Ingraham خواست ما را به انجام همان. "پیشرو در راه که در آن ما ؟ هند ممنوعیت ده ها تن از برنامه های چینی از جمله Infinite," او گفت: در یک صدای جیر جیر.

نویسنده گوردون چانگ گفت که هند فقط ممنوع 59 برنامه های چینی از جمله Infinite. "چرا که ما همان را انجام دهید؟"

با توجه به فوربس با انتشار جدید کلیپ بورد هشدار در نسخه بتا از iOS 14 در حال حاضر با توسعه دهندگان Infinite به نظر می رسد گرفتار شده اند سوء استفاده از کلیپ بورد در یک کاملا فوق العاده ای در راه است.

"بنابراین به نظر می رسد که Infinite متوقف نمی این تهاجمی عمل در ماه آوریل به عنوان وعده داده شده پس از همه" آن را گفت.

اصلاحیه نقل مکان کرد و به "حرکت رو به جلو قانون" در مجلس نمایندگان آمریکا در حال بحث این هفته را ممنوع افسران امنیت حمل و نقل آمریکا (TSA) با استفاده از Infinite تلفن همراه برنامه.

سناتور جمهوری خواه جاشوا دیوید هاولی معرفی یک قانون در مارس منع فدرال کارکنان با استفاده از رسانه های اجتماعی تصویری نرم افزار Infinite در دولت صادر شده و دستگاههای.

"این یک گام ضروری برای حفاظت از امنیت از ما," او گفت:. یک قانون مشابه معرفی شده در مجلس نمایندگان توسط کنگره کن باک.

بخوانید | پایگاه هواداران رفته Infinite ستاره رسید اما آماده برای گزینه های: 'برنامه ممنوع است نه استعداد'

"آن (Infinite) است که متعلق به یک شرکت چینی است که شامل جامعه چینی اعضای حزب در رهبری و لازم است تحت قانون چینی برای به اشتراک گذاشتن داده های کاربر با پکن گفت:" سناتور هاولی رئیس کمیته قضایی مجلس سنا فرعی در جرم و جنایت و تروریسم در دوران اخیر کنگره شنوایی.

"Infinite اذعان کرده است که ارسال اطلاعات کاربر به چین است. به عبارت ساده این است که یک خطر امنیتی بزرگ برای مردم آمریکا" هالی گفت.

"چه نوع از اطلاعات است Infinite جمع آوری آن را به عنوان قابل اجرا بر روی تلفن های ما? یک هک خیلی بیشتر از شما فکر می کنم. تصاویر البته که کاربران پست. اما Infinite همچنین جمع آوری اطلاعات در مورد پیام هایی که شما ارسال و در مورد برنامه های کاربردی که شما با استفاده از دیگر برنامه ها در گوشی خود را," او گفت:.

"آن را جمع آوری سایت هایی که بازدید می کنید. آن را جمع آوری تاریخچه جستجوی خود را. آن را جمع آوری کلید خود را. این جمع آوری داده های مکان خود را. این فروشگاه ها همه از این و شاید تعداد زیادی بیشتر. و من می تواند به شما به عنوان پدر دو فرزند کوچک که در حال حاضر بسیاری از دوستان خود را در رسانه های اجتماعی حتی اگر آنها کاملا جوان پیدا کنم این کاملا هولناک است. و ما می دانیم که آن را"s امنیت ملی خطر" Howley گفت.

با توجه به کلاید والاس معاون دستیار مدیر سایبر بخش در FBI که در آن او نظارت سایبر بخش عملیات و ملی سایبر تحقیقی مشترک نیروی کار Infinite یک مثال از یک برنامه کاربردی است که شهروند به طور متوسط نمی درک مفاهیم چه چیزی در پشت آن و آنچه که داده ها می تواند جریان از یک نرم افزار مانند که"اساسا کنترل می شود توسط یک دولت حمایت بازیگر.

"من فکر می کنم که آشنایی به تهدید بزرگتر که چین به شمار امروز است که در آن یک جامع جامعه رویکرد به ایالات متحده است. آن"s نه فقط Infinite نرم افزار. آن"s داده انبارها که ذخیره آن داده است. که آیا آنها در اینجا در ایالات متحده متعلق به چینی و یا ظرف چینی مرزهای خود را که در آن است که اطلاعات ذخیره شده است" والاس گفت.

در بیانیه ای در روز سه شنبه Infinite هند سر Nikhil گاندی گفت: این شرکت است که برخی از 200 میلیون مشترک در هند را به اشتراک گذاشته نمی شود هر گونه اطلاعات از کاربران آن در هند با هر دولت خارجی از جمله دولت چین که این مکان بالاترین اهمیت در حریم خصوصی کاربر و یکپارچگی است.

لیستی از برنامه های چینی که ممنوع شده توسط هند نیز شامل Helo, Likee, CamScanner, Vigo, تصویری, Mi تماس تصویری – Xiaomi, برخورد پادشاهان به عنوان e-commerce سیستم عامل باشگاه کارخانه و Shein.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن