کمبود عرضه قرار می دهد COVID-19 تست حوادث در انتظار در اطراف داکوتای شمالی

مشکل کمبود عمیق و سینی و یا بشقاب که داکوتای شمالی وزارت بهداشت میکروب شناسی آزمایشگاه با استفاده از تجزیه و ت

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

مشکل کمبود عمیق و سینی و یا بشقاب که داکوتای شمالی وزارت بهداشت میکروب شناسی آزمایشگاه با استفاده از تجزیه و تحلیل آزمون نمونه تقریبا نصف تعداد نمونه ها به آزمایشگاه می روند مقامات دولتی گفت: پنج شنبه, آوریل 4.

کمبود مجبور به لغو یک COVID-19 تست صورتی که برنامه ریزی شده بود روز دوشنبه در Fargodome و همچنین به عنوان تست حوادث در جاهای دیگر از جمله یکی بود که برنامه ریزی شده برای روز سه شنبه در ویللیستن و چندین مراقبت دراز مدت تست حوادث به گفته مقامات که گفت: حوادث خواهد بود دوباره.

دولت و مقامات بهداشت فدرال توصیف تست به عنوان بحرانی در نبرد برای جلوگیری و کاهش سرعت گسترش COVID-19.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در بعد از ظهر دوشنبه اخبار توجیهی رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم گفت صفحه کمبود کاهش یافته و پردازش نمونه در دولت آزمایشگاه به حدود 1,300 نمونه در روز دوشنبه.

بورگوم گفت: خبر خوب این است که آزمایشگاه های تشخیصی در دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی با 100 صفحات است که آن را به دولت داده می شود آزمایشگاه استفاده کنید. او گفت که انتظار می رود این آزمایشگاه خواهد بود بازگشت به پردازش مورد 1,875 نمونه در روز سه شنبه 5 مه.

دولت آزمایشگاه در حال حاضر ظرفیت به روند 1,875 نمونه در هر روز.

اگر کار آزمایشگاه خصوصی در دولت اضافه شده است که به تعداد داکوتای شمالی می روند حداقل 2000 آزمون در روز, به گفته مقامات وزارت امور خارجه ، بورگوم گفت: داکوتای شمالی هدف این است که برای رشد نمونه آن ظرفیت پردازش به 4000 در روز و فراتر از آن.

به دلیل کمبود موقت صفحات حدود 5000 جمع آوری نمونه تست شد و در حال انتظار برای تجزیه و تحلیل از روز شنبه با توجه به بورگوم که گفت دولت در آزمایشگاه انجام شده است بیش از 80 درصد از پردازش coronavirus آزمون نمونه در داکوتای شمالی.

داکوتای شمالی در حال حاضر در رتبه چهارم در میان کشورهای تا آنجا که COVID-19 تست سرانه با توجه به فرماندار.

بورگوم گفت: آخر هفته تست جزء کمبود منعکس ملی زنجیره تامین موضوع است. مقامات وزارت امور خارجه گفت: داکوتای شمالی است که به بررسی هر گزینه از خصوصی به عمومی برای دریافت اضافی صفحات.

شلی لنز Killdeer دامپزشک و دموکراتیک حزبی لیگ تایید نامزد فرماندار داکوتای شمالی با صدور بیانیه ای روز شنبه فشار دادن فرماندار را روشن آنچه دولت انجام شده است برای اطمینان از آن است که تست لوازم آن نیاز دارد.

"اهالی داکوتای شمالی وعده داده شده که کافی تست در دسترس خواهد بود و تست یک معیار برای 'هوشمند داکوتای شمالی راه اندازی مجدد' " لنز گفت.

"ما می پرسید چه اتفاقی افتاده است ؟ چه برنامه ای برای تضمین این که ما تست تجهیزات است که ما نیاز داریم؟" لنز اضافه شده است.

بورگوم گفت: تست حوادث در سراسر کشور خواهد بود موکول اما او نمی باید در تاریخ های خاص برای به اشتراک گذاشتن دوشنبه. فارگو Cass بهداشت گفت: اطلاعات در مورد آینده تست حوادث خواهد بود ارسال شده در وب سایت های رسانه های اجتماعی و سیستم عامل.

رویداد روز دوشنبه در Fargodome بود به دنبال یک تست صورتی که صورت گرفت یکشنبه, آوریل 3. هر دو روز تست در نظر گرفته شده برای افرادی که در تماس نزدیک با افرادی که آزمایش مثبت برای COVID-19 و همچنین برای کارگران ضروری.

هدف این بود برای آزمون و 500 نفر در هر روز برای یک مجموع از 1000.

سخنگوی فارگو Cass بهداشت گفت: 493 نفر مورد آزمایش قرار گرفتند در Fargodome یکشنبه اما به دلیل کمبود عرضه یک جدول زمانی شده است که کسانی که نتایج آزمایش ممکن است در دسترس است.

این Fargodome قبلا سایت از یک توده تست رویداد در مارس 25. در آن روز 1,013 آزمون اجرا گرديد با توجه به فارگو Cass بهداشت عمومی.

از کل آزمون 834 شد Cass County ساکنان و کسانی که 33 آزمایش مثبت و 801 آزمایش منفی آژانس گفت.

خبرنگار پاتریک اسپرینگر کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب