مدرسه تابستانی به تاخیر می افتد و با توجه به تاثیر coronavirus

اگر مدرسه ابتدایی معلمان و دانش آموزان مجاز به ملاقات در فرد مدیران ترجیح می دهند به برنامه کلاس ها در ماه جول

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399

اگر مدرسه ابتدایی معلمان و دانش آموزان مجاز به ملاقات در فرد مدیران ترجیح می دهند به برنامه کلاس ها در ماه جولای یا اوایل آگوست, Jody Thompson, دیپلم, سرپرست ابتدایی آموزش و پرورش گفت: هیئت مدیره مدرسه در جلسه اخیر.

آن را هنوز رتبهدهی نشده است تعیین می شود اگر دولت در بخش آموزش عمومی اجازه خواهد داد در فرد راهنما در طول ماه های تابستان. چنگال بزرگ مدرسه منطقه است که در انتظار یک تصمیم توسط رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم که تشکیل یک کمیته به در نظر گرفتن گزینه های مختلف و ارائه گزارش به او گفت: تریسی Jentz ارتباطات و تعامل جامعه هماهنگ کننده منطقه است.

"ما را با هماهنگی با شهردار براون و شهرستان افسر بهداشت در هر محلی تصمیم گیری است که باید پس از آن به فرمانداری اعلام" Jentz گفت.

کلاس های مدرسه به دانش آموزان ارائه خواهد شد Aug. 3-13 گفت: Michael Wilber, دانشیار اصلی از چنگال بزرگ مرکزی دبیرستان.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دبیرستان تابستان جلسه کلاس شروع خواهد شد به عنوان آنها به طور معمول انجام درست پس از پایان سال تحصیلی گفت: کاترین Gillach دستیار سرپرست آموزش متوسطه.

کلاس های برنامه ریزی شده برای اجرا از تاریخ 1 ژوئن تا 7 ژوئیه با تمام کلاس های ارائه شده آنلاین به صورت آموزش از راه دور برای جامعه Red River و چنگال بزرگ مرکزی دانش آموزان دبیرستانی.

منطقه مدرسه مدیران می خواهم برای دیدن ابتدایی و دبیرستان کلاس های انجام شده در فرد و شروع در یک بعد-از-حد معمول تاریخ با توجه به Gillach که گفت: آنها به این نتیجه رسیدند که برای ابتدایی و دبیرستان دانش آموزان برای شروع آموزش از راه دور بلافاصله پس از پایان سال تحصیلی ممکن است یک ایده خوب است.

"(آن را) به نظر نمی رسد مانند آن خواهد بود بسیار سازنده" Gillach گفت. "ما در حال حاضر به رسمیت شناخته شده است که وجود دارد برخی از خستگی وجود دارد.

"بنابراین ما می خواهیم آن را به معنی ما می خواهیم آن را به صورت هدفمند و از این رو ما از نوع نورد تاس که ما می خواهم اجازه داده می شود به نوعی از یک چهره به چهره تعامل بیشتر در تابستان حتی اگر این معنی است که حتی گروه های کوچک تر از ما به طور معمول کار می کنند در یک زمان داده شده است."

منطقه را ابتدایی و دبیرستان برنامه ها بیشتر در راستای کمک به دانش آموزان در ادامه به ساخت مهارت های خود را مانند خواندن ریاضی و سازمان Gillach گفت.

"هنگامی که شما در حال کار با دانش آموزانی که نیاز است که حمایت و بازخورد فوری فوری اصلاح و فوری مدل سازی است که چهره به چهره (تعامل) خیلی بهتر است زمانی که دانش آموزان در حال تلاش برای ساخت مهارت و یا دوباره مهارت," او گفت:.

به طور کلی به دلیل رشد سطح دانش آموزان دبیرستانی در حال بهتر قادر به تمرکز و کار به طور مستقل از وسط و دانش آموزان ابتدایی Gillach گفت.

"بچه های مدرسه بالا به طور معمول بهتر است توسعه را اجرایی عملکرد مهارت است که اجازه می دهد تا آنها را به موفقیت بیشتری در دراز مدت در بیشتر مستقل فرمت های مانند آموزش از راه دور اجازه می دهد," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن