حوادث تابستان در سراسر ND به حرکت رو به جلو در حال حاضر چنگال بزرگ نمایشگاه بعید به اتفاق شهردار می گوید

"Kreps خانواده مزرعه بسیار کوچک کسب و کار و منظورم این است که بسیار کوچک" او گفت:. آن بوده است که خانواده اش

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

"Kreps خانواده مزرعه بسیار کوچک کسب و کار و منظورم این است که بسیار کوچک" او گفت:.

آن بوده است که خانواده اش برای امرار معاش سه سال گذشته است. مزرعه خانواده در بروپ, Minn., در حدود 20 مایلی شمال مورهد تولید طیف گسترده ای از محصولات مانند نان مربا و سایر مواد غذایی کنسرو شده. آنها را می توان در رویدادهای مختلف در اطراف فارگو-مورهد منطقه است.

اگر حوادث مانند خیابان نمایشگاه لغو شد با توجه به کروناویروس شیوع Kreps می تواند بیرون رفتن از کسب و کار. مرکز شهر فارگو خیابان عادلانه بود خانواده دومین moneymaker سال گذشته در آوردن همان مقدار پول به عنوان هر رویداد تابستان ترکیب شده است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"با یک کسب و کار کوچک می تواند به این معنا که در اینجا در سال آینده یا نه" Kreps گفت. "این کاملا وحشتناک است."

همانطور که از مارس 1 مرکز شهر فارگو خیابان عادلانه است که تساوی در حدود 100 ، 000 نفر در طی سه روز در اواسط ماه جولای است که هنوز هم برنامه ریزی شده اتفاق می افتد.

وجود خواهد داشت چند قوانین جدید از جمله یک نیاز است که بازدید کنندگان با پوشیدن ماسک.

"(ما را) محدود ورودی, یک, در پایان هر, و (ما) مردم را درجه حرارت به عنوان آنها را وارد کنید" گفت: Katelin مدسن با مرکز شهر جامعه مشارکت این رویداد را برگزار.

سازمان نیز با توجه به هل دادن این رویداد یک زن و شوهر از هفته. آنها همچنین می تواند گسترش آن را در سراسر یک منطقه بزرگتر قرار دادن فروشندگان در گروه 10 یا 15 تا از آنها را در مناطق اطراف جامعه است. مدسن گفت: بسیاری دیگر از خیابان نمایشگاه در سراسر کشور در حال مصرف مشابه اقدامات احتیاطی.

Red River Valley نمایشگاه برنامه ریزی شده است یک هفته زودتر هر چند عادلانه مدیر کل کودی Cashman گفت که آیا این حرکت رو به جلو خواهد شد بستگی دارد در چه داکوتای شمالی رژیم صهیونیستی است. بورگوم اجازه خواهد داد. فرماندار روز جمعه گفت او می خواهد چند هفته به نظارت بر نحوه بازگشایی می رود در سراسر کشور.

Cashman گفت: این نمایشگاه هیئت مدیره ممکن است به لغو اگر دولت تعطیل سرگرمی و سواری.

چنگال بزرگ شهرستان نمایشگاه فقط 47 روز دور و شهردار مایکل براون روز جمعه گفت که بعید است که اتفاق می افتد.

ضربه N تا Kountry جشنواره موسیقی در کارلشته نیز لغو آن نشان می دهد برای ماه آینده با توجه به آنچه که آنها را "خطرناک بار."

مردم با بلیط برای این سال را به آنها منتقل شده به سال آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن