شکر حمل و نقل عجله در برزیل در میان Covid افزایش باعث بزرگ کشتی logjam

توسط: رویترز | New Delhi, New York, سائو پائولو | انتشار: 8 ژوئن 2020 1:30:46 pm برزیل در حال حاضر د

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: رویترز | New Delhi, New York, سائو پائولو | انتشار: 8 ژوئن 2020 1:30:46 pm
Sugar shipping rush in Brazil amid Covid surge causes huge vessel logjam برزیل در حال حاضر دوم بیشتر Covid-19 نفر در سراسر جهان در بیش از 610,000. (AP Photo/فایل)

بیش از 70 کشتی هستند اندود شده تا در برزیل بندر سانتوس به بار شکر برای صادرات در یک صف که ممکن است یک ماه برای روشن شدن بعد از خریداران در سراسر جهان درهم به جلو ممکن است اختلال ناشی از نابسامانی های coronavirus بیماری همه گیر.

سهم زیادی از بازار جهانی شکر, تجارت تبدیل شده به برزیل که شده رکورد خروجی و پس از برداشت نامناسب محصول در هند و تایلند است. آمریکای جنوبی کشور در حال حاضر, اما, دوم بیشتر Covid-19 نفر در سراسر جهان در بیش از 610,000.

سه فله حال بارگذاری عملیات به حالت تعلیق در هفته های اخیر و در مواجهه 14 روز قرنطینه در سانتوس, امریکا بزرگترین بندر پس از خدمه آزمایش مثبت برای Covid-19.

یک کشتی در نزدیکی میری پورت مشکل همین بود."وضعیت پیچیده شده است توسط ویروس.

همه عصبی در مورد چه اتفاقی می افتد اگر کشتی قادر به اسکله و یا بار به سرعت گفت:" استفان Geldart سر از تجزیه و تحلیل در مواد غذایی زنجیره تامین شرکت خدمات Czarnikow گروه Ltd می باشد.در سانتوس به گزارش خبرنگار مهر در انتظار است به بیش از 3 میلیون تن شکر به شرکتها در سراسر جهان در مقایسه با فقط 15 کشتی به بار 700,000 تن در این زمان در سال گذشته با توجه به ویلیامز سازمان حمل و نقل.

معمولی صبر کنید زمان 29 روز از چهار یا پنج روز آخر سال است. دو معامله گران شکر به رویترز گفت که خریداران بعید بود به لغو قرارداد به دلیل آن می تواند یک خطر بالا برای آنها برای پیدا کردن منابع جایگزین."هند می تواند جایگزین اما آنها با داشتن مشکلات نیز در بنادر با توجه به کروناویروس گفت:" چنگ Gonk وین سر شکر گر در برزیل SCA تجارت.

وین گفت که وجود خواهد داشت هزینه های اضافی برای معامله گران با " demurrage,' هزینه شارژ توسط صاحبان کشتی که کشتی ماندن طولانی تر از انتظار می رود در بنادر. که به اتهام دیده می شود در حدود $20,000 در هر روز انتظار. "این ضرب وشتم در سانتوس گفت:" دوم معامله گر توصیف معامله گران در تلاش برای پیدا کردن فضا. او گفت: برخی از معامله گران در حال مذاکره با کارخانه های تولید برای به تعویق انداختن محموله.

خریداران ممکن است شکر خام آتی خریداری 2.26 میلیون تن برای تحویل در قرارداد ماهانه یک رکورد است. که شکر نیاز برای تحویل به نیویورک در پایان ماه ژوئیه و افزایش تراکم در سانتوس. آسیایی, کالا معامله گران COFCO بین المللی و Wilmar بین المللی بودند deliverers و مجبور به پرداخت که demurrage.

COFCO و Wilmar بازگشت نیست درخواست برای نظر.

"بسیاری از کشورها بخصوص در آسیا و ترس زنجیره تامین با مشکلات ناشی از کوروناویروس تصمیم گرفت برای تضمین منابع به شکل ذخایر استراتژیک گفت:" رئیس یکی از بزرگترین گروه قند در برزیل که خواسته نمی شود به نام.

برخی از کارخانه های تولید تصمیم گرفتند برای ارسال شکر به پورت دیگر برای جلوگیری از تاخیر.

آلتا Mogiana SA, یک تولید کننده مستقر در برزیل اصلی شکر کمربند گفت: برای اولین بار تا کنون از آن تصمیم به اعزام قند به دو پورت دیگر از سانتوس.

رقبا

شکر بازار فروشندگان می گویند که با وجود یک محصول کوچکتر در این فصل هند می تواند به نفع از مشکلات لجستیکی در برزیل.

"هند کارخانه های تولید خواهد کرد در هر افت قند تجهیزات از برزیل با توجه به این خط طولانی-وجود دارد" گفت: Rahil شیخ مدیر عامل در MEIR کالاهای هند است.

وجود دارد هنوز هم 1.5 میلیون تن شکر صادر شود با کمک از دولت-مصوب یارانه شیخ گفت: که می تواند هندی خروجی رقابتی است.

تایلند است که کمتر احتمال دارد به نفع پس از یک فقیر محصول برخورد با خشکسالی گفت: Virit Viseshsinth معاون دبیر کل تایلند را شکر و نیشکر.

این کشور به کمتر از 6 میلیون تن شکر برای صادرات این محصول در سال به طور قابل توجهی کمتر از سال قبل از آن در حال حاضر متعهد است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن