سودان در ولایات قانون ممنوعیت ختنه زنان متخلفان می تواند تا 3 سال در زندان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 4:39:40 pm در این 21 آوریل 2007 فایل عکس ی

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 12 سال 2020 4:39:40 pm
در این 21 آوریل 2007 فایل عکس یک ماسایی دختر دارای یک نشانه اعتراض در طول anti-female genital mutilation (FGM) اعتراض در Kilgoris کنیا. سازمان بهداشت جهانی می گوید این عمل به منزله یک "افراطی شکل تبعیض" علیه زنان است. تقریبا همیشه انجام شده بر روی افراد زیر سن قانونی آن می تواند منجر به خونریزی بیش از حد و مرگ و یا به علت مشکلاتی از جمله عفونت, عوارض زایمان و افسردگی است. (AP Photo/فایل)

سودان حکم بدن آن یازده عضو مستقل شورا به تصویب یک قانون جرم گسترده عمل female genital mutilation (FGM). با توجه به قانون جدید هر کسی که گناهکار mutilating یک زن اندام تناسلی می تواند به سه سال زندان AFP گزارش شده است.

این کشور آفریقایی دولت انتقالی به رهبری نخست وزیر Abdalla Hamdok — تصویب اصلاحیه به آن قوانین کیفری در اوایل این سال که ممنوع سن-پیر فرهنگی سنت ختنه.

سودان نخست وزیر به توییتر پس از وزارت دادگستری رسمی اعلام به تگرگ نقطه عطفی قضاوت. "این یک گام مهم در این راه برای اصلاحات قضایی و به منظور دستیابی به شعار انقلاب – آزادی و صلح و عدالت" او هنوز توییتی.

با توجه به بررسی انجام شده توسط سازمان ملل متحد در سال 2014 حدود 87 درصد از زنان و دختران بین سنین 15 و 49 شده اند قربانیان ختنه. وحشتناک روش همچنین به عنوان شناخته شده female genital cutting یا ختنه زنان شامل جزئی و یا حذف کامل یک زن دستگاه تناسلی خارجی.

در یک سری از اصلاحات گسترده در گذشت روز جمعه مستقل شورا نیز لغو چند دیگر قوانین تبعیض آمیز AFP گزارش شده است. یکی از این اصلاح در حال حاضر مجوز به سفر خارج از کشور با فرزندان خود را بدون همسر خود اجازه.

پس از حذف اجباری از این کشور در مدت زمان طولانی حاکم Omar al-Bashir سال گذشته Hamdok رهبری دولت انتقالی شده است قادر به لغو قوانین مذهبی که گذاشته یک کد لباس برای زنان و نیز منع آنها را از نوشیدن الکل است.

در حالی که بسیاری از موارد ختنه گزارش شده در 30 کشور در آفریقا و خاورمیانه همچنین شایع در برخی از آسیا و کشورهای آمریکای لاتین. با توجه به سازمان ملل متحد داده ها وجود دارد 4.1 میلیون دختر در سراسر جهان که در معرض خطر هستند تحت ختنه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن