سودان اجازه می دهد تا الکل برای غیر مسلمانان decriminalizes ارتداد

توسط: | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 3:18:41 pm زنان دیگر نمی خواهد نیاز به یک مجوز از نر اعضای

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 3:18:41 pm
زنان دیگر نمی خواهد نیاز به یک مجوز از نر اعضای خانواده خود را به سفر با کودکان خود.(AP Photo/حسین Malla فایل)

سودان اجازه خواهد داد که غیر مسلمانان به مصرف الکل و اوراق قوانینی که تا به حال ساخته شده ارتداد به طور بالقوه مجازات مرگ در این کشور وزیر دادگستری Nasredeen Abdulbari گفت.

تغییرات آمده از یک سال پس از اسلام مستبد عمر البشیر سرنگون شد زیر جرم اعتراض خود را به سه دهه حکومت.

سودان در حال حاضر "اجازه می دهد تا غیر مسلمانان به مصرف الکل در شرایط آن نمی برهم زدن صلح و آنها نمی انجام این کار در" Abdulbari گفت: در مصاحبه شنبه شب در تلویزیون دولتی.

نوشیدنی های الکلی ممنوع شده در کشور پس از رئیس جمهور سابق Jaafar Nimeiri معرفی قوانین اسلامی در سال 1983 پرتاب بطری ویسکی را به نیل در پایتخت خارطوم. در حالی که سنت و نهی مؤمنان از نوشیدن با اکثریت مسلمان سودان قابل توجهی اقلیت مسیحی.

یک رشته اصلاحات

وزیر همچنین گفت که سودان را جرم زدایی از ارتداد و ممنوعیت ختنه یک عمل است که به طور معمول شامل بخشی یا کل حذف از دستگاه تناسلی خارجی زنان و دختران. با توجه به گزارش 2014 توسط یونیسف در سودان ختنه شيوع است 86.6%.

بعلاوه زنان دیگر نمی خواهد نیاز به یک مجوز از نر اعضای خانواده خود را به سفر با کودکان خود.

"هیچ کس حق ندارد به متهم هر فرد یا گروهی بودن کافر... این تهدید ایمنی و امنیت جامعه و منجر به انتقام قتل گفت:" Abdulbari که بخشی از یک دولت انتقالی است که در زمان قدرت پس از بشیر ایران. این دولت انتقالی نصب شده تحت یک معامله بین رهبران اعتراض و نظامی ژنرال تا کنون دنبال یک رشته اصلاحات.

قانون اساسی به تصویب رسید و برای سه سال دوره گذار رنگی ذکر است از اسلام به عنوان یک تعریف از ویژگی های دولت است.

اوایل این ماه دولت انتقالی قول داده بود اصلاحات عمده پس از هزاران نفر از معترضان به خیابان ها ریختند و خواستار بیشتر غیر نظامی حکومت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن