مطالعه هشدار فقر افزایش به بیش از 1 میلیارد دلار به دلیل ویروس

توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 7:16:50 am کشورهای آسیایی مانند بنگلادش و هند و ا

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 12 ژوئن 2020 7:16:50 am
global poverty, coronavirus pandemic, coronavirus global poverty, global poverty on rise, World news, Indian Express کشورهای آسیایی مانند بنگلادش و هند و اندونزی و پاکستان و فیلیپین در نظر گرفته شود به ویژه آسیب پذیر به همه گیر اقتصادی تکان با مستندات به شدت محدود کردن فعالیت است.

فقر جهانی تنظیم شده است به بالاتر از 1 میلیارد نفر از مردم یک بار دیگر به عنوان یک نتیجه از coronavirus همه گیر است که کاهش درآمد در سراسر جهان اعلام شده توسط USD 500 میلیون دلار در روز, با توجه به تحقیقات جدید منتشر شده در روز جمعه.

این تحقیقات توسط کالج کینگ لندن و دانشگاه ملی استرالیا امتیاز به فقر به طور چشمگیری افزایش در درآمد متوسط کشورهای در حال توسعه که در آن میلیون ها نفر از مردم زندگی می کنند درست در بالای خط فقر.

کشورهای آسیایی مانند بنگلادش و هند و اندونزی و پاکستان و فیلیپین در نظر گرفته شود به ویژه آسیب پذیر به همه گیر اقتصادی تکان با مستندات به شدت محدود کردن فعالیت است.

این بیماری همه گیر است که به سرعت تبدیل شدن به یک بحران اقتصادی برای کشورهای در حال توسعه گفت: Andy, Sumner, استاد توسعه بین المللی در کالج کینگ لندن و یکی از این گزارش نویسندگان.

زیرا میلیون ها نفر از مردم زندگی می کنند درست در بالای خط فقر هستند در یک موقعیت مخاطره آمیز به عنوان شوک اقتصادی از این بیماری همه گیر ایفا می کند. در بدترین سناریو مورد تعداد زیادی از مردم در فقر شدید تعریف شده به عنوان درآمد تحت تومان 1.90 یک روز که هوا به افزایش از حدود 700 میلیون دلار به 1.1 میلیارد دلار با توجه به گزارش منتشر شده توسط دانشگاه سازمان ملل متحد موسسه جهانی برای توسعه اقتصاد پژوهش است.

بدون عمل این بحران می توان از پیشرفت در کاهش فقر جهانی با 20 یا حتی 30 سال Sumner گفت.

محققان در حال تماس فوری برای رهبری جهانی برای مقابله با بحران. اما امیدوار هستند پس از گروه هفت جلسه از رهبران جهان بود که با توجه به محل ژوئن 10-12 در جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به عقب نشینی در کمپ دیوید به تعویق افتاد. مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر با هدف میزبان نشست توسعه یافته در ماه سپتامبر نیز از جمله رهبران روسیه و استرالیا و کره جنوبی و هند است. چقدر مسائل توسعه خواهد بود خطاب در آن اجلاس باقی می ماند یک سوال باز است.

سامنر گفت: سه اقدام باید در اولویت قرار گیرد. اولین واکنش سریع جهانی کمیسیون در فقر و COVID-19 نیاز به تاسیس و رهبری برجسته رهبر جهانی برای شناسایی سطح تامین مالی مورد نیاز و چه در کشورهای غنی می توانید انجام دهید برای کمک به.

دوم گفت: بودجه باید منتشر شود به سرعت در حال گسترش بدهی های جاری سرویس وقفه که صندوق بین المللی پول ارائه به تمام کشورهای در حال توسعه و توسط انجماد بانک جهانی بدهی بازپرداخت حداقل تا پایان سال 2020 احتمالا به 2021.

او گفت که پس از بحران abates تجدید ساختار بدهی و یا آشکار لغو بدهی برخی از کشورهای در حال توسعه مورد نیاز خواهد بود و یا حتی اجتناب ناپذیر است. و ثالثا او گفت: کشورها با بهره گیری از وقفه باید با استفاده از این پول برای تقویت و گسترش امنیت اجتماعی شبکه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب