مطالعه نشان می دهد COVID-19 may have آمار ووهان در ماه اوت گذشته

نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز شده: 10 ژوئن 2020 6:16:09 am شک یکی از بخش 37 د

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
نوشته شده توسط Karishma Mehrotra | دهلی نو | به روز شده: 10 ژوئن 2020 6:16:09 am
شک یکی از بخش 37 در Chandigarh مشغول به کار بود در یک سنگاپور شرکت مستقر و در حال وارد در Chandigarh در فوریه 9. (عکس: رویترز)

تجزیه و تحلیل تصاویر ماهواره ای و موتور های جستجو گرایش از دانشگاه هاروارد و دانشگاه بوستون نشان می دهد که ووهان بیمارستان بودند با دیدن یک چشم انداز مثبت در بیمارستان پارکینگ در اواخر تابستان 2019 در همان زمان Baidu روند شاهد افزایش در "اسهال" جستجو. این تحقیقات می آید بر روی پاشنه از یک شورای دولتی چین اطلاعات دفتر گزارش بیان "برخی کشورها" را نادیده گرفته پکن اطلاعات در مورد این ویروس شدند و در حال حاضر سرزنش کشور است.

گفتگو در اطراف ریشه ها و گاهشمار ویروس را برداشت تا با سرعت بیش از ماه گذشته است.

سه هفته پیش چین و موافقت کرد که اجازه می دهد مستقل بین المللی رسیدگی به ریشه های کروناویروس. در ضمن ژوئن 4 آسوشیتد پرس گزارش اعلام کرد که این کشور با تاخیر های ویروس' توالی ژنومی.

تحقیقات جدید در نگاه 111 تصاویر ماهواره ای از ژانویه 2018 به مارس سال 2020 در بر داشت و "شیب افزایش حجم با شروع در ماه اوت سال 2019 به اوج خود رسید و با یک قله در دسامبر 2019." بین ماه های سپتامبر و اکتبر سال گذشته پنج نفر از شش بيمارستان خود را نشان داد بالاترین نسبی روزانه حجم ترافیک. در کنار این جدول زمانی که آنها در بر داشت یک اوج "سرفه" و "اسهال" جستجو نمایش داده شد و در سراسر ماه دسامبر است. "اسهال" منتقل شده از 400 نسبی حجم جستجو در سال 2018 به 600 در ماه دسامبر 2019.

"بزرگ وجود دارد کاهش در بیمارستان حجم و جستجو و پرس و جو داده های زیر عمومی بهداشت مستند ووهان در 23 ژانویه 2019... ما شواهد پشتیبانی از دیگر کار های اخیر نشان می دهد که ظهور اتفاق افتاده است قبل از شناسایی در Huanan غذاهای دریایی بازار است. این یافته ها همچنین اثبات این فرضیه است که این ویروس پدید آمده به طور طبیعی در جنوب چین شد و به طور بالقوه در حال حاضر در حال گردش در ووهان خوشه."

در روز یکشنبه بیان کرد که "این اتهامات بی اساس که چین پنهان اپیدمی اطلاعات مرگ و ارقام محاسبه و لکه دار کردن", چین, وزارت امور خارجه شورای اطلاعات در پکن منتشر شد یک گزارش مفصل از همه گیر حوادث.

یک بخش از این گزارش به نام "بصورتی پایدار و محکم مخالفت stigmatisation و سیاسی از ویروس" آمده است: "از اوایل روز از شیوع چین است به اطلاع بقیه جهان از هر توسعه در روشن و بدون ابهام از نظر. برخی کشورها نادیده گرفته و این اطلاعات و در حال حاضر سرزنش چین برای شکست خود برای پاسخ دادن به این بیماری همه گیر و حفاظت از زندگی مردم است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن