دانشجو بدهی شرکت دستور داد تا به بازپرداخت بس کسب و کار در داکوتای شمالی

بیسمارک — داکوتای شمالی دادستان کل Wayne Stenehjem دستور داده است تا وام دانشجویی Services LLC به موضوع بازپر

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

بیسمارک — داکوتای شمالی دادستان کل Wayne Stenehjem دستور داده است تا وام دانشجویی Services LLC به موضوع بازپرداخت به مشتریان در دولت و برای جلوگیری از انجام کسب و کار در اینجا.

کالیفرنیا بر اساس دانشجویی بدهی شرکت دارای مجوز در داکوتای شمالی و Stenehjem می گوید ممکن است در عمل دولت تا زمانی که آن را در انطباق کامل با دولت مجوز قانونی. بدهی شرکت ها باید مجوز توسط داکوتای شمالی اداره موسسات مالی و ارسال پیوند با دولت است.

دادستان کل را حمایت از مصرف کننده بخش به بررسی این شرکت پس از یک زن که تا به حال پرداخت شده شرکت حدود 900 شکایت کرد و گفت او تا به حال نه دریافت خدمات برای چندین ماه پس از آغاز پرداخت. این شرکت تا به حال گرفته نشده و هر مرحله را به او را کاهش می دهد بدهی های دانشجویی با توجه به Stenehjem ،

خدمات وام دانشجویی که تا به حال قرارداد با 18 نفر در داکوتای شمالی موافقت کرده است برای انصراف از تمام کسانی که در قراردادها و موضوع بازپرداخت به هر کسی که درخواست می کند. این شرکت محروم از درخواست مشتریان جدید در دولت تا زمانی که آن را مطابق با الزامات صدور مجوز.

دانشجو بدهی شرکت به اتهام هزینه برای کمک به کاهش یا از بین بردن مشتریان پرداخت وام و بدهی با ثبت نام مشتریان در دانشجویی فدرال برنامه های امداد رسانی. تقریبا تمام خدمات این شرکت ارائه می شود به صورت رایگان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن