در وسط گیر کرده از یک بیماری همه گیر: در حال دانشجویان بین المللی مهاجران?

دانش آموزان هندی, دومین گروه از دانشجویان بین المللی از جمله کسانی که در استرالیا پیدا کردن خود را در موقعیت ه

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399

دانش آموزان هندی, دومین گروه از دانشجویان بین المللی از جمله کسانی که در استرالیا پیدا کردن خود را در موقعیت های مخاطره آمیز با محدود یعنی از چپ به حمایت از خود. بسیاری از این دانش آموزان اغلب کار در خرده فروشی و گردشگری اما در حال حاضر پیدا کردن خود را با یا بدون شغل و درآمد و یا در موقعیت مخاطره آمیز داشتن به کار در خارج از خانه است. به عنوان خوابگاه دانشگاه بود تعطیل همه جا برخی نیز از دست داد دسترسی به مسکن.

همه این مشکلات امد و شد زیاد زندگی خود را به عنوان دانش آموزان است. مقررات دولت در اطراف حداقل به صورت چهره به چهره حضور و غیاب دیگر می تواند به عنوان آموزش حرکت آنلاین. مطالعه شکستن قوانین برای دانشجویان بین المللی باید آرام اگر آنها به جای قطع تحرک. محدودیت ها به کار میدانی و بسته شدن دسترسی به آزمایشگاه نیز طول دوره مطالعه ساخت مطالعه بیشتر گران است. در ما دانش آموزان هستند که دیگر قادر به دسترسی به این گزینه آموزش عملی سال 12 ماه زمانی که آنها می توانند اقامت و کار پس از یک دوره از زمان مطالعه – اگر آنها در خانه گیر کرده.

زمانی که اقلیت مانند آفریقایی ها در چین یافت شد که شده است یک مرکز COVID-19 آن منجر به تجدید حیات نژادپرستی و hounding از دانش آموزان است. نزد دانشجویان بین المللی صف بندی در خطوط مواد غذایی و یا خوابیده خشن زیرا آنها انداخته بودند از همه مسکن قطعا باید برای همیشه برطرف کردن این مفهوم است که مطالعه بین المللی است که همه در مورد ممتاز.

پس چگونه دولت رسیدگی به کسانی که در حال حاضر دانش آموزان و گیر کرده ؟ ریخته گری آنها و گفتن آنها را به رفتن به خانه به عنوان نخست وزیر استرالیا را تکذیب سازنده طبیعت از مطالعه به استرالیا زندگی عمومی است. آن را نشانه دانش آموزان به عنوان نه مهاجران و نه استرالیا و در نتیجه حذف دسترسی به مزایای ارائه شده به کسانی که تلقی به متعلق.

اما هر بحران نیز زمان همبستگی. چند روز پس از نخست وزیر استرالیا سخنرانی ملبورن شورای شهر اعلام کرد که آنها راه اندازی یک سختی صندوق بین المللی دانش آموزان یک ژست است که در حال تکرار به آرامی در سراسر کشورهای دیگر بیش از حد. برخی از کشورها مانند کانادا و نیوزیلند را درمان همه دانش آموزان به طور یکسان در حالی که دیگران مانند آمریکا و انگلستان وابسته به دانشگاه حرکات و جداگانه خود را سیاست. آنها موفق به ارائه یک واحد و قابل توجه نشان دادن همبستگی بنابراین لازم است در چنین مواقعی.

رو به چشم انداز داشتن به عنوان بسیاری از دانش آموزان در آینده هیچ گونه نگرانی در مورد از دست دادن شغل در این بخش به رسمیت شناختن است که کاهش بودجه تحقیق و پژوهش ممکن است یکی از نتایج اجتناب ناپذیر از این بیماری همه گیر است که بخشی از تصویر از مطالعه بین المللی در یک پست-COVID-19 جهان است.

وسط کلاس که به مدت طولانی برن فشار از هزینه مطالعه بین المللی نیز ممکن کاهش یافته; علاوه بر این که در آن و زمانی که هر کشور پدیدار از این بیماری همه گیر است و همچنین مشخص نیست. ما خواهد بود با چپ بسیار ناهموار یکی از دانشجویان بین المللی جریان می یابد. تصورات پست-COVID-19 آتی نه تنها باید نگه دارید و باز کردن درب برای دانش آموزان, اما همچنین باید درخشش مشعل در انترناسیونالیسم که در آن آموزش عالی همواره وابسته.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن