خیابان اپرا در طول مستند

سوفل مردان صدای. پرده رفتن نیست اما قطعات. من به دنبال به پایین از خانه حق " نه دقیقا از خدایان اما باید ما می

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

سوفل مردان صدای. پرده رفتن نیست اما قطعات. من به دنبال به پایین از خانه حق " نه دقیقا از خدایان اما باید ما می گویند از دایره دوم.

من تشخیص مردان است. آنها در حال ایستاده در یک دایره در وسط خیابان پنجاه متری. من رد و بدل گره با هر یک از آنها و گفتاری به دو در موارد متعدد. و در عین حال چیزی در مورد ظاهر خود را برس من. چهره خود را در حال خاکستری و جدی است و شاید به دلیل زاویه دید دایره خود را به نظر می رسد فشرده با وجود تلاش های خود را به خود از راه دور. دو من می دانم که در حال رومانیایی, اما من آنها را بشنود زبان آلمانی. دیگران من باید فرض کنید نیست رومانیایی. من نمی دانم که آنها همه کار در سایت های ساختمان. من شنیده ام مردم می گویند که آنها کار ساعت های طولانی برای کمتر از حداقل دستمزد پرداخت هیچ مالیاتی بدون بیمه پزشکی را بیش از حد سر و صدا بدون ثبت نام محل اقامت.

من می دانم که افرادی که گفته اند این است. من هم می دانم که همان مردم می دانند که در این دایره به میان بیشترین آسیب پذیر و در معرض خطر اخراج, بیمه کار آسیب انصراف فیزیکی حمله و که آنها نمی کار ارزان برای سرگرم کننده است. آنها می دانند که تمام این. اما آنها هنوز هم می گویند این چیزها. من گفت: آنها در حال حاضر. همه ما از جمله مردان در دایره متحد در تحقق چیزی وحشتناکی اشتباه است. اما هر آنچه در آن است به نظر می رسد متعلق به سکوت و مورد نیاز جهت از همه چیز.

به عنوان در انگلستان (هر چند نه در اسکاتلند) ساختمان کار در آلمان همچنان در طول مستند. غیر ممکن است زندگی و خطر دایره موضوع.

در 20 سال گذشته یا بیشتر من بارها دیده محافل مردان در خیابان های ما. هر زمان که وجود دارد راه کار مربوط به یک سوراخ حفر شده برای دسترسی به یک لوله به عنوان مثال, شما می توانید شرط می بندم که حدود چهار ساعت در بعد از ظهر زمانی که مردم بازگشت از محل کار وجود خواهد داشت چند مرد رسما جمع آوری شده در یک دایره در اطراف آن حاشیه خیره به سوراخ. البته سوراخ یادآور بمب چاله: تند و تلخ یادآوری از بی عدالتی اجتماعی, پارگی, از دست دادن زندگی و محرومیت. اما آنچه مردان در مورد صحبت? آیا این مجاز از قابل لمس نبود که تساوی آنها حضور خود را ثبت و در عین حال بیشتر به عنوان و در عین حال غیر قابل بیان نبود? من یک بار دیدم یک زن پیوستن به دایره در اطراف سوراخ. او بعدا به من گفت که او ایستاده وجود دارد "از قضا". مردان تا به حال کاملا به سادگی شده است صحبت کردن در مورد جنبه های مختلف سوراخ و هدف آن است. قدیمی نرمال.

امروز دایره هر یک متفاوت است ؟

در "تئاتر و طاعون', موجود در سری مقالات کوتاه در تئاتر Le théâtre et son دو (1938), Antonin Artaud می نویسد: در میان چیزهای دیگر از طاعون است که شکست خود را در بومی مارسی دقیقا 300 سال پیش در این ماه. او بازگو بسیاری از نمونه های دیگر از آفت و خود را وحشتناک جلوه جمعیت از اولین بار اما او به تماس های مارسی طاعون ظاهرا موجود قرنطینه تنها کسی که در آن ما باید مدرن بالینی سوابق. این مقاله شروع می شود با داستان ساردینیایی نایبالسلطنه Saint-Rémy که عمل به سرعت به حفاظت از مردم با جلوگیری از یک کشتی حامل سرایت از فرود در بندر کالیاری. و در عین حال انرژی روانی است که سوار خود را عمل (در زمان در نظر گرفته شده مجنون و مستبد) آمد نه از علم ویروس شناسی و یا بهداشت که او تا به حال هیچ کدام اما از یک کابوس است که در آن او تا به حال شاهد اثر طاعون.

اما چگونه می توانید یک رویای داده شهیار عدم تجربه بود تا مدرک? و آنچه از ما نگران کننده دایره ؟ Artaud مقایسه آنها با تئاتر می بیند این پدیده به عنوان "پرتو" از "درون طبیعت" طاعون. من ترجمه کنید:

طاعون محتضر تصاویر که خفته نهفته اختلال و تسریع آنها را به عنوان افراطی حرکات; تئاتر بیش از حد طول می کشد حرکات و نیروهای آنها را به افراط; مانند طاعون آن reforges لینک بین آنچه که وجود دارد و چه چیزی نیست بین مجاز ممکن است و در واقع تجسم طبیعت است. آن rediscovers مفهوم آمار و ارقام و آرکه تایپ که عمل ناگهانی سکوت culminations, مویرگی, دستگیری متناسب با خلق و خوی التهابی تصاویر رانش به طور غیر منتظره هشدار ذهن; آن را بازیابی ما خفته درگیری و تمام نیروی خود را به آنها نام ما تگرگ به عنوان نماد [...] این نمادها نشانه ای از قدرت رسیده برگزار می شود و رندر شده غیر قابل استفاده در دنیای واقعی در حال حاضر پشت سر هم جلو در پوشش تصاویر شگفت آور است که به وجود و آزادی این شهر به عمل به طور طبیعی مغایر با زندگی اجتماعی است.

یک نمونه تصویر نهفته است که به تازگی گنجانده شده است. گروهی از مردان یک دایره کوچک با آن تاج سر است و در عین حال پراکنده. خیابان دوباره خالی است اما برای یک قوی و ناراحت کننده حافظه است. زشت و ناپسند تصویر پخش است در سطح جهانی.

این قطعه در اصل منتشر شد ممکن است نسخه ای از تراشه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب