'توقف خرید و صلح اجتماعی در هزینه های ما', فرانسوی, پلیس بگویید دولت

توسط: رویترز | پاریس | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 9:41:03 am وجود دارد دیگر تظاهرات اواخر روز

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: رویترز | پاریس | منتشر شده در تاریخ: 13 ژوئن 2020 9:41:03 am
Saturday's anti-government protest in Paris placed under high security وجود دارد دیگر تظاهرات اواخر روز پنج شنبه در بسیاری از شهرها و شهرستانها در سراسر فرانسه پس از یک جلسه بین پلیس و اتحادیه های کارگری و وزیر کشور کریستف Castaner به معنای سعی و کاستن از نارضایتی در میان پلیس. (منبع - AP Photo/میشل اویلر/فایل) (بازنمودی)

پلیس فرانسه راهپیمایی در اعتراض همراه شانزه لیزه بلوار به وزارت کشور در پاریس در روز جمعه متهم دولت از قربانی سازمان های اجرای قانون به عنوان خشم عمومی بیش از تبعیض نژاد متورم است.

وجود دارد دیگر تظاهرات اواخر روز پنج شنبه در بسیاری از شهرها و شهرستانها در سراسر فرانسه پس از یک جلسه بین پلیس و اتحادیه های کارگری و وزیر کشور کریستف Castaner به معنای سعی و کاستن از نارضایتی در میان پلیس.

در پاریس و حومه بوبینی در اواخر روز پنج شنبه ماموران به انتظارنشسته بودند تا در خارج از یک ایستگاه پلیس قرار می گیرد و دستبند خود را بر روی زمین. در لیون پلیس پارک اتومبیل خود را در اطراف محل مرکزی Bellecour آبی, چراغ های چشمک زن.

اتحادیه متهم جمهور امانوئل پاکسازی و دولت او از نشان دادن بی احترامی پس از Castaner روز دوشنبه وعده داده شده "تحمل صفر" برای نژاد پرستی در درون سازمان های اجرای قانون و ممنوع یک سبد استفاده می شود به بازداشت مظنون است.

"همکاران نمی تواند این را هر بیشتر" Fabien Vanhemelryck پلیس ملی داد به خبرنگاران گفت: پس از روز جمعه معترضان وارد دروازه مقابل وزارت کشور.

پلیس اتحادیه وسایل نقلیه در کاروان انجام پوستر خواندن "نه پلیس و نه صلح". یکی دیگر شامل تصاویر گرافیکی از آسیب های پایدار توسط پلیس در حین انجام وظیفه با کلمات: "کسی که قتل عام چه کسی؟"

"ما نیاز به محافظت می شود و محترم پشتیبانی می کند. پلیس هرگز بالاتر از قانون اما آنها هرگز چپ باید زیر قانون" Vanhemelryck گفت.

موجی از خشم را جاروب در سراسر جهان پس از مرگ جورج فلوید یک آفریقایی-آمریکایی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس به زانو در گردن او برای نزدیک به دو ساعت در حالی که بازداشت او در مه 25.

فوران احساسات است و طنین انداز در فرانسه به ویژه در محروم شهرستان حومه که در آن اتهامات وحشیانه و نژادپرستانه درمان ساکنان اغلب پس زمینه مهاجر توسط پلیس فرانسه باقی می ماند تا حد زیادی unaddressed حقوق گروه می گویند.

Vanhemelryck گفت: پلیس در حال ناعادلانه درمان برای آرام کردن مردم است. او گفت که این اتحادیه گفت Castaner "برای جلوگیری از خرید و صلح اجتماعی...جایی که ما دلجویی بخش خاصی از جمعیت در هزینه از پلیس است."

یک زندگی موضوع اعتراض برنامه ریزی شده است در پاریس در روز شنبه. پلیس خواست و رستوران ها و مغازه ها و کسب و کار بین مجلل Place de la Republique و اپرا مناطق نزدیک و هیئت مدیره تا ویندوز خود را با توجه به خطر مدنی اختلال است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن