مقامات وزارت امور خارجه: Minnesotans می توانید استراحت کمی ساده تر' به عنوان آتش سوزی, آتش سوزی, شورش فلات

Minnesota Department of Corrections کمیسر پل Schnell خبرنگاران گفت: در ساعت 1 صبح یکشنبه که ساکنان می توانند "

توسط NEWSATROPAT در 11 خرداد 1399

Minnesota Department of Corrections کمیسر پل Schnell خبرنگاران گفت: در ساعت 1 صبح یکشنبه که ساکنان می توانند "استراحت کمی ساده تر" پس از مقامات قابل ملاحظه ای افزایش تا پلیس و گارد ملی حضور و عملیات روز شنبه. افزایش پلیس آمد و پس از چهار روز از اعتراض 46 ساله جورج فلوید مرگ در بازداشت پلیس دوشنبه شب.

در حالی که برخی از تظاهرات صلح آمیز باقی مانده بسیاری موجب درگیری بین تظاهرکنندگان و پلیس. حوادث خشونت و غارت و آتش سوزی آغاز شد برداشت تا در اطراف مترو که برخی از مقامات پین در خارج بالقوه گروه های جنایی قصد باعث ضرب وشتم بیشتر.

اوایل روز شنبه, Schnell گفت: مقامات امنیت عمومی نمی بینم خود را به عنوان "خارج از جنگل" رتبهدهی نشده است, اما چیزهای بهتر بود در ساعت قبل از ساعت 1 صبح کنفرانس مطبوعاتی از اوایل این هفته. بسیاری از گروه هایی که افسران ره بودند کوچکتر از قبلی شب او گفت: -- بین پنج تا 20 نفر در هر. او همچنین گفت شنبه که ماموران با موفقیت پراکنده یک گروه تجمع در نزدیکی مینیاپولیس اداره پلیس را در 5 حوزه.

مقامات را بلافاصله در دسترس به روز بازداشت اعداد. Schnell گفت: این تعداد بود: "در ده" اما افزود که روند رزرو گرفته است طولانی تر از حد معمول است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بسیاری از این دستگیری ها از اواخر روز شنبه بودند برای نقض مقررات هر چند یک صدای جیر جیر از طرف دولت و وزارت امنیت عمومی گفت که این بازداشت چند نفر تفنگ نقض.

Schnell گفت: او مثبت از تعداد دقیق اضافی افسران خارج گشت شهرهای دوقلو شنبه شب اما گفت: "تعداد "در صدها."

او همچنین به اعتباری به شنبه شب نسبی بازگشت به حالت عادی به ساکنان "سطح باور نکردنی از انطباق" با شنبه شب 8 بعد از ظهر حکومت نظامی و همچنین به عنوان یک تعهد به حفاظت از محله خود. آیا برای تمدید حکومت نظامی فراتر از شنبه شب از چپ به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و مقامات محلی ،

"من فکر می کنم ما پیشرفت امشب ؟ بله. من فکر می کنم ما باید یک حس بهتر که ما به این فردا ؟ بله" Schnell گفت. "در نهایت هدف این است که برای بازگرداندن وضعیت به یک نقطه که در آن به طور منظم و عادی عملیات پلیس کافی هستند."

ساعت زودتر Walz به خبرنگاران گفت که مینیاپولیس و سنت پل در یک "شب طولانی" و به دنبال آن دیگر مقامات دولتی که پیش بینی شده یک حس زود خوش بینی بیش از خود درک وضعیت.

محلی شهرستان و دولت امنیت عمومی آژانس گزارش داد آتش سوزی و دستگیری ها در بخش های مختلف از شهرستانها در طول شب اما مسلح ، ژنرال جان Jensen, سر, مینه سوتا گارد ملی گفت: اواخر روز شنبه که خدمات شعبه بود "در موضع قدرت است." مینه سوتا بخش از حمل و نقل بسته چند عمده interstates و بزرگراه ها به دوقلو شهرستانها از 7 p. m. روز شنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه.

Walz زودتر شنبه سفارش کامل بسیج گارد برای اولین بار در تاریخ خود در مینه سوتا است. گارد اخبار منتشر شده نشان می دهد که حدود 2,500 سربازان و سربازان در حال کمک به مقامات محلی در این شب ، اضافی از 7000 تا 10000 ممکن است مستقر شده اند.

هر یک فرمان اجرایی Walz امضا شنبه, عمومی ایمنی بخش از حوزه قضایی در حال اضافه کردن به تعداد آنهایی که محلی در حال حاضر در محل کار. Schnell و مقامات دیگر تاکید کرد که شب بود و هنوز جوان است.

"برخی از گروه ها که در اینجا در آن برای مسافت های طولانی," او گفت:.

قبل از شب هنگام تظاهرات زده بیشتر به صلح تن در روز شنبه. مقامات ابراز حمایت از چنین تظاهرات و رفته اند تا آنجا که محکوم طبیعت فلوید مرگ آشکار است.

فلوید بود که سیاه, درگذشت, روز دوشنبه پس از رویارویی با ماموران پلیس در پاسخ به یک جعل حادثه گزارش شده توسط جنوب مینیاپولیس فروشگاه. افسران واقع او در داخل یک وسیله نقلیه مطابق با یک شرح داده شده در تماس اولیه به پلیس.

درک چوین, 44, این افسر سفید پوستی که یک تماشاچی اسیر در فیلم زانو زدن بر روی یک دستبند فلوید گردن مدت کوتاهی قبل از او درگذشت اخراج شد در این هفته دستگیر و به اتهام قتل در درجه سوم و قتل نفس. Walz و دیگران را تقبیح این عمل به عنوان یک قتل و یک اعتراض آغاز شده است که در مینیاپولیس به طور خلاصه آب پز را بیش از در همسایه, St. Paul این هفته قبل از گسترش به سایر شهرستانها ایالات متحده است.

در میان خواستار عدالت اصلاح حال گسترده گزارش از رفتار مخرب است. اما بسیاری از جوامع بازگشت به تمیز کردن کتک مغازه ها و ساختمان ها در زیر نور روز است.

مقامات دولتی در سطح ایالتی و محلی از جمله Walz و شهرداران از مینیاپولیس و سنت Paul بارها گفته ام و اکنون آنها باید دلیلی برای این باور است که گروه ها از خارج از منطقه و با روابط به جرم و جنایت سازمان یافته ممکن است مسئول غارت و شورش های که انجام شد به درگیری میان فلوید مرگ در روزهای اخیر.

دولت و مقامات شهر شده اند گریزان اما در مورد منبع و اعتبار اطلاعاتی که پیشنهاد خارج از گروه ها در حال نفوذ به تظاهرات. Walz گفت که او هنوز هم معتقد است که هوش معتبر و اما در سمت چپ باز این امکان وجود دارد که اطلاعات جمع آوری شده در طول بازداشت شده امشب ممکن است در نهایت نشان می دهد در غیر این صورت.

یک پیام ارسال شده به آوارگان درخواست اطلاعات بیشتر در مورد ادعاهای خارج از بازیگران بود بلافاصله بازگشت.

در پیش بینی های بیشتر از ناآرامی های بیشتر و بیشتر صاحبان کسب و کار محلی در سراسر منطقه مترو باید در پاسخ شبانه روزی تا فروشگاه در سراسر شهرهای دوقلو منطقه قبل از شب هنگام است. بزرگراه اصلی منتهی به شهرهای برنامه ریزی شده بود به نزدیک به طریق ترافیک آغاز و در 7 p. m. روز شنبه.

هر چند انتقاد وارد شده است در اجرای قانون در پاسخ به این هفته بیشتر رویدادهای خشونت آمیز مقامات اصرار داشت که شنبه شب متفاوت خواهد بود. در علاوه بر این به یک heftier حضور پلیس بر روی زمین Walz گفت: airborne surveillance روش می تواند به عنوان به خوبی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب