وضعیت اضطراری کنترل و سکوت کامل در ونزوئلا

در دوشنبه, مه 4 در چارچوب یک گیج کننده قیام در ونزوئلا ساحل Provea (ونزوئلا برنامه برای آموزش و پرورش و عمل در

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399

در دوشنبه, مه 4 در چارچوب یک گیج کننده قیام در ونزوئلا ساحل Provea (ونزوئلا برنامه برای آموزش و پرورش و عمل در حقوق بشر) تصریح کرد: یک سری از اصول آن از طریق شبکه های اجتماعی که تولید یک واکنش قوی از مقامات بالا عملا دولت است.

چه پیام می گویند ؟

1) در صورت از دست دادن از راههای مسالمت آمیز حل تعارض ونزوئلا تشویق خشونت;

2) Provea پشتیبانی تنها مکانیسم های صلح آمیز برای گذار به دموکراسی;

3) جامعه بین المللی باید رد مجبور برداشت و به جای تکیه فشار دیپلماتیک;

4) افرادی که تا به حال بازداشت شده در حوادث نباید قربانیان شکنجه ناپدید شدن و یا اعدام فراقضایی.

این پیام ها و یا تغییرات از آنها تا به حال منتشر شده است و در موارد دیگر در ماه های اخیر. چرا آنها را تولید چنین خشمگین موج افزایش جرم و جنایت در این نقطه است ؟ در حال حاضر پاسخ این است: ماهیت جنگ در حال تغییر به طور چشمگیری.

وضعیت اضطراری جهت تولید شده تا به برخی از اقدامات استبدادی که در جاهای دیگر ما به عنوان شرح داده شده "خواب" توسط Bolivarianism به عنوان یک دستگاه کنترل از ونزوئلا: افزایش جداسازی, جداسازی افراد به طوری که آنها ناتوان از اقدام جمعی در فضای عمومی و افزایش سطح سانسور, militarising کنترل اصلی مراکز شهری افزایش کنترل دولت از زندگی روزانه و همچنین از بین بردن مخالفان بود که قبل از دیده می شود مستند.

است که چرا ما باید موارد از پزشکان بازداشت برای داشتن شکایت در مکالمات خصوصی در مورد داشتن لازم پیاده سازی در بیمارستان که در آن کار می کنند و یا شهروندان بازداشت برای داشتن posted on Instagram نارضایتی خود را در مورد کمبود بنزین است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب