دولت راه اندازی اولین از نوع خود حقوق مدنی رسیدگی به مینیاپولیس اداره پلیس

اتهام ثبت شده در شنبه, ژوئن 2, فقط طی یک هفته پس از سفید MPD افسر زانو بر گردن جورج فلوید 46-سال-پیرمرد از سنت

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399

اتهام ثبت شده در شنبه, ژوئن 2, فقط طی یک هفته پس از سفید MPD افسر زانو بر گردن جورج فلوید 46-سال-پیرمرد از سنت لوئیس پارک برای نزدیک به نه ساعت. فلوید درگذشت, شب جمعه, مارس 25 و دو کالبد شکافی باید حکم مرگ او قتل.

افسر سابق پلیس درک چوین بود که دو زانو بر فلوید را گردن اخراج شد از MPD و به اتهام قتل عمد و غيرعمد. سه تن دیگر از افسران نیست دخالت برای متوقف کردن چوین -- Thomas لین Tou Thao و J الکساندر Kueng -- نیز از کار اخراج شدند اما هیچ یک دستگیر شده اند و یا متهم. مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون گرفته است بیش از این مورد است.

مقامات دولتی می گویند از طریق پروب دولت را تعیین خواهد کرد "اگر MPD درگیر در سیستمیک شیوه های تبعیض آمیز نسبت به مردم از رنگ و اطمینان از هر گونه شیوه ها متوقف شده است." بررسی خواهد شد و رهبری گروه حقوق بشر کمیساریای ربکا Lucero.

پس از یک هفته از تظاهرات و خواستار عدالت در سراسر مینه سوتا و کشور و رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گفت: در یک شنبه در کنفرانس خبری که بررسی خواهد شد ملموس گام در اصلاح سال از "deep-کشت" نژادی و نابرابری به ویژه در پلیس. مینه سوتا به طور مداوم رتبه بالا در داشتن برخی از starkest نژادی و نابرابری در درآمد آموزش و پرورش و مسکن در کشور است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان گفت فلوید مرگ باید هرگز اتفاق افتاده است اما او در مورد "وجود ندارد در انزوا."

"جورج فلوید نام می پیوندد بیش از حد-لیست طولانی از مردان و زنان که دلیلی کشته در دست اجرای قانون در این کشور" فلاناگان گفت. "غم زده از طریق این شهر و دولت پدیدار نیست در خلاء است. این شروع در سال از بی عدالتی است. ما می توانیم کار برای پایان دادن به آن در حال حاضر."

با توجه به مینه سوتا, حقوق مدنی, قانون آن را غیر قانونی برای ادارات پلیس به تبعیض بر اساس نژاد. مقامات گفت: به دنبال بازگشت از 10 سال آنها خواهد بود قادر به تعیین هر گونه الگوهای تبعیض در MPD. دولت را یافته خواهد بود خطاب در یک رضایت فرمان با اداره پلیس برای ایجاد اصلاحات.

جاستین Terrell, مدیر اجرایی شورای Minnesotans از میراث آفریقایی گفت: این اتهام است که اولین گام در مقابله با نظام نابرابر درمان سیاه Minnesotans. او گفت: هر سال پس از زمستان هنگامی که آب و هوا گرم Minnesotans امکان استفاده از این فرصت را به بیرون رفتن در آفتاب -- و که این لحظه نیز یک فرصت است.

"اگر شما یک فرصت شما آن را" ترل گفت. "من انتظار می رود به طور کامل که فرماندار ما کمیسر معاون فرماندار و همه رهبری از دولت بهره برداری کامل از این فرصت برای ما تبدیل سیستم پلیس در این دولت است."

دولت وزارت امنیت عمومی کمیسر جان هارینگتون گفت: بخش "100% پشت" بررسی کرد و گفت که ماموران پلیس در حال مشتاق برای تغییر و "نمی خواهید به کار در یک سیستم ناقص است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن