دولت homeschool انجمن راه اندازی اطلاعاتی جلسات

داکوتای شمالی مدرسه خانه انجمن برگزار خواهد شد اطلاع رسانی نشست در 6:30 p. m. روز شنبه, ژوئیه 29 در لینکلن پا

توسط NEWSATROPAT در 7 مرداد 1399

داکوتای شمالی مدرسه خانه انجمن برگزار خواهد شد اطلاع رسانی نشست در 6:30 p. m. روز شنبه, ژوئیه 29 در لینکلن پارک پناهگاه #3.

جلسات دیگر در این منطقه در حال برنامه ریزی برای 5:30 p. m. روز شنبه, ژوئیه 28 در Leistikow پارک در گرفتن N. D., اگر باران, در این جلسه حرکت به سنت جان محله هال; و در 3 بعد از ظهر روز شنبه 29 جولای در نرتهوود پارک شمالی پناهگاه در نرتهوود N. D.

موضوعات تحت پوشش عبارتند از دولت homeschool قانون مخاطبین برای منطقه و حمایت از گروه های فعلی بیانیه از قصد صورت آنلاین homeschool برنامه های.

داکوتای شمالی در بیانیه ای از قصد فرم ها به دفتر سرپرست 14 روز قبل از خانه مدرسه آغاز شده است. در مینه سوتا کسانی که فرم های ارسال شده باید توسط Oct. 1.

علاقه به تحصیل در خانه افزایش یافته است و به تازگی با توجه به همه گیر با توجه به فروم خبری سرویس گزارش توسط رابین Huebner منتشر شده در جولای 21.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پدر و مادر ثبت نام کرده اند نگرانی ها در مورد فرد آموزش به خصوص اگر فرزندان خود و یا اعضای خانواده باید زمینه مسائل مربوط به سلامت آموزش و پرورش مقامات گزارش کرده اند.

برخی از والدین نگران هستند که با شروع کودکان در یک کلاس درس و سپس ارسال آنها را به خانه اگر فاصله-یادگیری می شود لازم خواهد بود بیش از حد دشوار است به خصوص برای کودکان جوان گفت: Daron Korte دستیار کمیسر در مینه سوتا وزارت آموزش و پرورش.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب