Stark County اعلام کرد 'دوم متمم مدافع' در قطعنامه

قطعنامه امضا شده توسط کمیسیون اعلام کرد که هیئت کمیسیون بیان قصد خود را برای حمایت از متمم دوم حقوق شهروندان S

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399

قطعنامه امضا شده توسط کمیسیون اعلام کرد که هیئت کمیسیون بیان قصد خود را برای حمایت از متمم دوم حقوق شهروندان Stark County و قصد خود را که از بودجه عمومی شهرستان استفاده نمی شود برای محدود کردن متمم دوم حقوق و یا کمک های غیر ضروری و خلاف قانون اساسی محدودیت از حقوق تحت متمم دوم از شهروندان Stark County, به حمل سلاح است.

این قطعنامه به شرح زیر Emmons شهرستان های اخیر تصویب قطعنامه بازتاب احساسات مشابه و پیشگام شد صاحب کسب و کار محلی و ارتش ایالات متحده جانباز اندرو Kordonowy.

"من پیش نویس قطعنامه ما پس از دریافت یک کپی از یکی که استفاده شد در Emmons شهرستان" Kordonowy صاحب سربروس امنیت در دیکینسون گفت. "الهام بخش در پشت این قطعنامه این است که ما در حال رسیدگی به دیدن پرچم قرمز قوانین و حذف تشریفات در سراسر کشور و حتی تلاش ما در دولت این آخرین جلسه قانونی. ما می خواستیم نشان می دهد که این منطقه از دولت ما است برای ما و حقوق اساسی است که ما در اجرای قانون جامعه ما و بندگان نمی خواهد با استفاده از منابع ما در برابر اراده مردم و قانون اساسی — دولت و ملی است."

صحبت کردن انگیزه برای حرکت Kordonowy گفت که به عنوان یک جانباز و سرسخت مشروطه او احساس کردند که این تماس برای دفاع از قانون اساسی به سوگند که نمی آمد با یک تاریخ انقضا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من سوگند سوگند به محافظت و دفاع از قانون اساسی در برابر تمام دشمنان خارجی و داخلی," او گفت:. "به عنوان کسی که گرفته شده است که سوگند دفتر فعال در چیزهایی مانند این حمایت و دفاع از قانون اساسی مهم است. زمانی که ما می بینیم چیزهایی مانند این تلاش های اخیر به دلیل روند از شهروندان ما نیاز به درگیر شدن."

استارک هیئت مدیره شهرستان کمیسیون اعلام شده توسط قطعنامه که قصد خود را برای مخالفت با قانون اساسی محدودیت در حق نگه داشتن و حمل سلاح است نه محدود به یک قطعنامه را به شدت دنبال از طریق دادگاه اقدام در صورت نیاز.

"ما می خواستیم تا مطمئن شوید که به عنوان یک کمیسیون که Stark County ساکنان می دانست که در آن ایستاده ایم متمم دوم با همه چیز در رفتن در حال حاضر در کشور ما" کارلا Arthaud اشتارک شهرستان کمیسر گفت. "ما در شهرستان می ایستد قوی با متمم دوم و این قطعنامه است وعده ما از آن است."

پرداختن به تلاش های اخیر در سطح دولت به تصویب یک پرچم قرمز قانون Arthaud گفت که او امیدوار است که شکست خود را در تازه ترین جلسه قانونی و عبور از قطعنامه توسط استان ها در حمایت از قانون اساسی را در آینده جلوگیری تلاش در از بین بردن خود را از حقوق مسلم شهروندان است.

"من می توانم صحبت می کنند برای بقیه کمیسیون, اما من بسیار خوشحالم که پرچم قرمز قانون عبور نمی کند و من امیدوارم که آن را می فرستد یک پیام است که ما نمی خواهیم قوانین مانند که گذشت, در کشور ما," او گفت:. "شهروندان در شهرستان ما می توانید بقیه مطمئن باشید با ما قطعنامه و کلانتر را که ما در حمایت از حقوق قانونی خود."

این قطعنامه اعلام کرد Stark County عنوان "متمم دوم مدافع است."

به عنوان ارشد مامور اجرای قانون در شهرستان Stark County Sheriff کوری لی گفت که او با افتخار از این قطعنامه و تعهد به حفظ خود سوگند از اتاق نمایش داده شده توسط کمیسیون در روز سه شنبه.

"این کمیسیون خواسته شد امروز به خاطر حمایت از متمم دوم و به ساکنان Stark County, که ما در حال رفتن به دنبال کت و شلوار با برخی از این دیگر استان ها و کشورهای که در حال محدود کردن حقوق شهروندان خود و متخلف در قانون اساسی خود حقوق" لی گفت. "در نهایت آن را به کلانتر, به اجرای این قوانین یا اجرا نیست این قوانین و ما در حال رفتن به حمایت از قانون اساسی در حالی که من کلانتر."

لی گفت که تایید متمم دوم به عنوان کلانتر چیزی است که او کار خود ادامه خواهد داد تا زمانی که مردم Stark County ادامه به محل اعتماد خود را در او را با رأی خود.

"هنگامی که شما خود را خلع سلاح شهروندان توانمند سازی جنایتکاران" لی گفت. "امروز در مورد درخواست این کمیسیون برای حمایت از خود کلانتر, و آنها را به اتفاق آرا."

فارگو دموکراتیک تشکر. Karla رز هانسون اولیه حامی یک لایحه دو حزبی اجازه می دهد قضات به موضوع حفاظت از دستور موقت جلوگیری از افراد خطرناک تلقی از داشتن اسلحه. جمهوریخواهان کنترل خانه به راحتی آن را رد کرد و در یک 76-17 رای در فوریه.

هانسون لایحه حمایت شد bySenate رهبر اکثریت غنی Wardner R-دیکنسون و روسای پلیس از فارگو و وست فارگو garnering واکنش برای دیرین قانونگذار در لبه غربی.

تلاش برای رسیدن به Wardner برای اظهار نظر در مورد تصویب قطعنامه در شهرستان ناموفق بودند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب