ریابکوف مجسمه گاندی در انگلستان, city of Leicester

توسط: PTI | لندن | به روز شده: 11 ژوئن 2020 9:06:50 pm مهاتما گاندی مجسمه در خارج از سفارت هند در وا

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: PTI | لندن | به روز شده: 11 ژوئن 2020 9:06:50 pm
mahatma gandhi, mahatma gandhi statue vandalised, gandhi statue vandalised us, us black protests, george floyd death protests, black lives matter protest مهاتما گاندی مجسمه در خارج از سفارت هند در واشنگتن دی سی تحت پوشش پس از آن تخریب توسط معترضان. (منبع: توییتر/@ANI)

سابق بریتانیا هند MP در روز پنج شنبه راه اندازی پرشوری کمپین برای دفاع از مجسمه مهاتما گاندی در شهر لستر پس از یک درخواست تماس برای حذف آن جذب بیش از 4000 امضا.

کیت واز بود که طولانی ترین خدمت عضو پارلمان از لستر تا سال گذشته خواهان دادخواست خارج شود یا برای آن سازمان به صورت یک پلیس درخواست برای تحریک نفرت نژادی را به عنوان او اعلام کرد که او شخصا دفاع از مجسمه سازی اگر کسی سعی کردم به آن را حذف کنید.

"مجسمه گاندی در لستر و لندن الهام بخش برای صلح و آرامش و عدم خشونت. او یکی از بزرگترین صلح در تاریخ" گفت واز بود که در حال حاضر زمانی که مجسمه رونمایی شد در لستر 11 سال پیش در آن خانه وزیر آلن جانسون.

"این بسیار ناراحت کننده طومار که به دنبال تقسیم جوامع در لستر و در کشور است. اگر این برداشت من قطعا مراجعه به پلیس به در نظر گرفتن اینکه آیا آن را تحریک نفرت نژادی" او گفت:. "ما آمده اند راه طولانی در 33 سال بر برابری نژادی اما به وضوح وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن. اگر وجود دارد هر گونه تلاش برای حذف آن وجود دارد خواهد بود برای دفاع از آن را شخصا", واز اضافه شده است.

این طومار با عنوان "حذف مجسمه گاندی در لستر" مدعی گاندی بود facist نژادپرستانه و درنده جنسی و مجسمه سازی باید برداشته شود. این مجسمه برنزی که قطاری گاندی در راه رفتن گشاد گشاد راه رفتن توسط کلکته هنرمند Gautam, Pal به خود جلب کرده بود برخی از مخالفان و حتی در زمان رونمایی در سال 2006 به دلیل بسیاری از احساس گاندی را قوی با لینک شرقی, England شهرستان با یک زن هندی خارج از کشور جمعیت.

اما لستر شورای شهر به تصویب رسانده نرم افزار توسط موسسه خیریه Samanwaya Pariwar که تا به حال مطرح شده بودجه برای یادبود.

لستر شورای شهر گفت: این طومار در نظر گرفته خواهد شد به عنوان بخشی از یک گسترده تر بررسی شهر مجسمه های خیابان و ساختمان, نام, که به شرح زیر طرح های مشابه در حال انجام توسط مقامات محلی در سراسر انگلستان در پی ضد نژادپرستی سیاه زندگی ماده تظاهرات با هدف قرار دادن مجسمه با مشکوک تجارت برده تاریخچه.

اگر چه این درخواست نشده است فرستاده شده به ما این نمایندگی در نظر گرفته خواهد شد به عنوان بخشی از یک گسترده تر گفتگو در مورد زمینه ارتباط و تناسب خیابان نام, مجسمه ها و بناهای تاریخی در این شهرستان یک شورای شهر سخنگوی گفت.

"در چنین فرهنگی متنوع شهر لستر به عنوان مهم است که ما احترام به تاریخ تمام جوامع ما و درک متن برای منابع تاریخی است که بخشی از ما در خیابان و محیط ساخته شده" این سخنگو گفت.

مشابه دادخواست علیه پرده برداری از مجسمه گاندی در شهر منچستر نیز راه اندازی شده است در سال گذشته این ادعا رهبر استقلال هند حرکت بود مشکوک نژادپرستانه پس زمینه.

این کمپین در نهایت شکست خورد به مجسمه در منچستر شد آخرین علاوه بر بریتانیا بسیاری از مجسمه گاندی از جمله دو مجسمه در لندن در تویستکک مربع و میدان پارلمان به عنوان به خوبی به عنوان هر یک در لستر بیرمنگام و کاردیف.

مراحل زیر این مجسمه در میدان پارلمان به تازگی هدفمند با نقاشی های دیواری در ضد نژادپرستی تظاهرات در لندن در هفته گذشته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب