سنت توماس بسکتبال مردان می تواند در ساخت یک چندساله برنده در D-I سطح ... با بیشتر مینه سوتا استعداد

در این راه سنت توماس بسکتبال مردان احتمالا هیچ تفاوتی ندارد. آمده 2021 زمانی که این برنامه حرکت تا به من بخش و

توسط NEWSATROPAT در 28 تیر 1399

در این راه سنت توماس بسکتبال مردان احتمالا هیچ تفاوتی ندارد. آمده 2021 زمانی که این برنامه حرکت تا به من بخش و به قله لیگ Tommies را به فهرستی شامل برخی از بازیکنان که فقط به رقابت پرداختند و در بخش سوم فصل و گودال و آن را در برابر برخی از سخت ترین آزمون های NCAA را ارائه کرده است.

وجود خواهد داشت برخی از برجستگی است. اما انتظار نداریم که این دوره انتقالی را بیش از حد طولانی نیست برای این برنامه است.

"شما بحث در مورد برنامه هایی که در حال تلاش برای انتقال تعداد بسیار کمی وجود دارد که به خوبی از موقعیت به عنوان سنت توماس" دبستان Hoops ملی تحلیلگر Ryan James گفت. "من فکر می کنم آن را در یک موقعیت فوق العاده زیرا که سر مربی است چرا که از این محل به دلیل پشتیبانی از سیستم و به دلیل گرسنگی بسکتبال در مینه سوتا است. من فکر می کنم آنها در یک موقعیت فوق العاده به موفقیت سریع."

استعداد استخر که با Tommies سر مربی جان Tauer به استخدام عمیق است. مینه سوتا رشد کرده است به یک پرتال تخصصی اولی سر چشمه بیش از دهه گذشته است. جیمز گفت: دولت کلاس مدرسه بالا از 2022 است که احتمالا به تولید بیشتر بخش-من بازیکنان از آن است که همیشه قبل از.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

قبل از در حال حاضر این بازیکنان به احتمال زیاد تا به حال هیچ چاره ای اما به جای دیگر بروید. مطمئن شوید که وجود دارد این دانشگاه مینه سوتا اما تنها یک کلاس خاص از بازیکن حتی دریافت پیشنهاد از U و Gophers فقط باید بسیاری از فهرستی از نقاط. بازیکنان با استعداد که به بهترین وجه مناسب برای بازی در اواسط بخش عمده-من بسکتبال نمی تواند پیدا کردن یک مناسب در شهرهای دوقلو.

"من فکر می کنم ما تا به حال چندین و احتمالا زنان بیشتر بازیکنان بسکتبال که سقوط به اواسط عمده (سطح). در حال حاضر در میننهها ما چند پسر که می تواند مناسب که در قالب" Minnehaha, آکادمی ورزشی مدیر جاش Thurow گفت.

در حال حاضر با سنت توماس پیوستن به این مخلوط به عنوان دولت دوم full-time Division-من برنامه محلی بخش-من-با کیفیت ورزشکاران باید گزینه دیگری است.

"من فکر می کنم این امر می تواند واقعا خوب و مناسب برای کودکان و نوجوانان ما به رفتن بیش از وجود دارد. شما می توانید در خانه بمانند و خود را پدر و مادر می تواند شما را به بازی. ما لازم نیست که چیزی نزدیک به آن در اینجا" Thurow گفت. "شما می خواهم که به لاک پشت نقب زن-خوب به ماندن در خانه و به لاک پشت نقب زن خوب که (Jalen Suggs, چت Holmgrens و شاهزاده Aligbes) از جهان و نه بسیاری از. من فکر می کنم این می تواند واقعا گزینه خوبی برای برخی از بچه های ما."

Cretin-Derham سالن پسران بسکتبال مربی جری کلاین جونیور شده اخیر grads رفتن در سراسر کشور برای بازی های دیگر اواسط عمده مدارس. رایان لارسون و Sy Chatman از اظهارات' 2018 قهرمانی کشور تیم در حال حاضر بازی برای Wofford و ماساچوست بود. باید سنت توماس چشم بازیکنان که کیفیت آن را به نظر می رسد به پا عمده در جنگ استخدام.

"آنها در حال رفتن به قادر به رقابت با شاید نمی ویسکانسین و مینه سوتا اما زمانی که یک بچه است چیدن بین ویسکانسین-میلواکی و ایالتی داکوتای شمالی یا داکوتای جنوبی, دولت, و آنها می خواهند یک تجربه مترو و شما راه رفتن بر روی آن دانشگاه به من که 'Wow' عامل" کلاین گفت. "و آن را بی احترامی به هیچ داکوتای مدارس. ... هنگامی که شما راه رفتن در آن دانشگاه که فقط مسخره است. آن باور نکردنی است. و در حال حاضر که شما می توانید کامل سوار ورزشی ... این تعویض بازی است."

کلاین و Thurow صحبت در مورد فرصت های بچه ها را مجبور به ماندن در خانه و بازی در مقابل دوستان و خانواده خود را. که اغلب مورد بحث به عنوان یک دلیل که چرا مردم فکر می کنم محلی star استخدام باید در خانه بمانند و بازی برای U. اما به ندرت بازی می کند که راه. جیمز معتقد است که ایجاد "اسم" است که بسیاری از بچه ها می خواهم به ترک خانه و دور برای کالج. جیمز که مقابله با اشاره به "95 درصد" از بورس تحصیلی-ارزش بازیکنان که باید انتخاب به جای دیگر رفتن به بازی و یا ماندن نزدیک به خانه تصمیم به اقامت در این منطقه به بازی بخش دوم یا بخش سوم توپ.

"آنها به ندرت تا به حال این گزینه برای مقایسه کال پلی با ماندن در خانه و بازی D-I بسکتبال" جیمز گفت. "شما می توانید می گویند در مورد یک بچه رفتن به Elon یا رفتن به Wofford. آنها هرگز تا به حال فرصتی برای مقایسه کنید که Wofford با ارائه چیزی درست در شهرهای دوقلو. من فکر می کنم زمانی که آنها این امکان را دارند ... آنها در حال رفتن به آن ضربه سخت تر از مردم واقعا درک می کنم."

مدارس مانند هاپکینز در حال تولید تمام سطوح مختلف کالج استعداد در هر سال. نگاهی به اسماعیل El-Amin به دست آورده است که همه مک افتخارات این سال به عنوان یک کاربر گارد توپ در دولت است. در حال حاضر در نظر بگیرید: یک محلی ورزشکار بیشتر به احتمال زیاد به می خواهید به بازی در خیابان و یا مونسی ایندیانا?

"برای من که بدون ذهن و بسیار خوشحال. من فکر می کنم که در آن جان و کارکنان خود را از برخورد با برخی از این کودکان و نوجوانان" کلاین گفت. "من فکر می کنم او برای رفتن به یک مقدار زیادی از فرصت ها در مترو."

تنها عامل پیچیده حداقل در اوایل این است که سنت توماس نخواهد بود واجد شرایط برای NCAA postseason بازی تا 2025-26 سال تحصیلی هیچ معنی جنون مارس برای Tommies حداقل تا 2026. جیمز می داند که چقدر مهم است که رویایی برای کودکان و نوجوانان. اما او همچنین فکر می کند که در مورد تنها منفی کار در برابر سنت توماس در مقابل بی شماری مثبت.

"جان Tauer چنین شهرت با کیفیت بالا, مدرسه, مربیان و AAU مربیان که در حال رفتن به انتقال ساده تر" جیمز گفت. "سنت توماس درجه در حال رفتن به آن را آسان تر محل در حال رفتن به آن را آسان تر است. ... (عدم posteason است) یک شمارنده تعادل است."

Tauer و کارکنان خود را در حال حاضر دارای چنین جای پای قوی در مترو. Thurow می داند سنت توماس " مردان بسکتبال زنان, بسکتبال و فوتبال مربیگری کارکنان خوب در حال حاضر و با اعتماد به نفس است در آنچه که آنها در مورد. آن را هنوز هم می شود همان کسانی که مربیان انجام استخدام — St. Thomas آگهی Phil Esten تایید به اندازه پنج شنبه — آنها به سادگی استخدام یک کمی سطح بالاتر و ورزشکار.

"آنها این نوع از مردم شما می خواهید برای ارسال به بچه های خود را به بازی برای, چون شما می دانید که آنها می تواند به درمان خوب, مربی خوب," Thurow گفت. "آن مردمی ... آنها بوده ام در ورزشگاه بیشتر از دانشگاه مینه سوتا کارکنان این هیجان انگیز برای ما است. این احساس وجود دارد کمی بیشتر ارتباط, بنابراین من فکر می کنم که می تواند واقعا خوب به چیزی که در حیاط خانه ما."

مزایای به احتمال زیاد خواهد متقابل است. آن را تعجب بسیار کمی از مردم اگر سنت توماس ساخته شده در سطح بالا برنامه بسکتبال ظرف پنج سال آینده و بنابراین با استفاده از تعداد زیادی از بچه های محلی.

"سنت توماس آنها برندگان آنها برنده شوید. آنها بفهمند که چگونه به آن را انجام دهد در آن سطح به عنوان" کلاین گفت. "سنت توماس رفتن بخش من بدون brainer است. آن را فقط رفتن به سرگرم کننده به تماشای گذار. من فکر می کنم ما باید یک مقدار عادلانه از بچه ها از مینه سوتا داشتن فرصت برای رفتن وجود دارد."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن