St. Paul Saints استقرار موقت حفاری در Sioux Falls

"هیچ صبحانه در این هتل" Glowicki توضیح داد با خنده. "فقط سعی کنید بیشتر از آن در حال حاضر." این است که زندگی ب

توسط NEWSATROPAT در 18 تیر 1399

"هیچ صبحانه در این هتل" Glowicki توضیح داد با خنده. "فقط سعی کنید بیشتر از آن در حال حاضر."

این است که زندگی برای اعضای St. Paul Saints برای آینده قابل پیش بینی به عنوان آنها به آرامی انطباق به خانه جدید خود را از Sioux Falls, S. D.

با شهرهای دوقلو هنوز تحت محدودیت های خاصی در میان coronavirus همه گیر پرستاران مجاز نیست به میزبان بازی ها تا زمانی که رژیم صهیونیستی. تیم Walz بداند آن را امن است. پس به جای زندگی در شهرهای دوقلو و بازی در مقابل بسته بندی جمعیت CHS زمینه قدیسین هستند hunkering را در Sioux Falls, ورزشگاه, خانه قناری و محلی به عنوان Birdcage.

شاید به زودی به اندازه کافی پرستاران خواهد بود که با استفاده از اصطلاحات ، آنها در حال حاضر مردم محلی ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

این یک احساس عجیب و غریب برای دیرین Saints مدیر جورج Tsamis به خصوص پس از این تیم موفق به کسب اولین قهرمانی در بیش از یک دهه در فصل گذشته.

"ما را بسیار به جای بازی در خانه. که نمی کند؟" Tsamis گفت. "امیدوارم در برخی از نقطه ما می توانیم به عقب بر گردیم به CHS زمینه و بازی وجود دارد. ما همچنان امیدوار است که چه اتفاقی خواهد افتاد. در ضمن ما واقعا خوشحال می شود در این زمینه است."

که بزرگترین غذای آماده برای هر کس که انجمن آمریکایی مستقل و حرفه ای بیس بال ممکن است تنها حرفه ای در لیگ کشور بازی در حال حاضر. را که اتفاق می افتد یک نیم دوجین تیم های یک ورزشگاه. به Winnipeg Goldeyes تیمی با فارگو-مورهد RedHawks و شیکاگو سگ زوج با میلواکی Milkmen.

"من سپاسگزار است که من قادر به بازی در هر ظرفیت در حال حاضر گفت:" Glowicki که بازی collegiately در دانشگاه مینه سوتا است. "ما در حال استفاده می شود به عمل خرد کردن یا اسیاب بودن در جاده و آن را هیجان انگیز می شود قادر به بازی دوباره."

هنوز Glowicki بستری او کمی bummed نمی شود بازی نزدیک به خانه. او زندگی در شهرهای دوقلو با دوست دختر خود Maddie و زرد آزمایشگاه زئوس بود و به دنبال به جلو به قادر بودن به آنها را ببینید به طور منظم.

"در آن بوده ام عالی به یک فرصت برای دیدن آنها هر شب," او گفت:. "ما قطعا امیدواریم که ما را وادار به بازی در خانه ما ورزشگاه در برخی از نقطه. ما تحت فشار بوده اند برای آن است. بیایید امیدواریم که این آثار است."

در حال حاضر پرستاران به اقامت در یک هتل و حتی زمانی که آنها سفر برای سفرهای جاده ای در لیگ آنها لازم نیست برای چک کردن اتاق خود را. در مورد وضعیت زندگی outfielder حداکثر مورفی تشبیه آن به هر فصل دیگر.

"واقعا که خیلی متفاوت با زندگی در اینجا در حال حاضر," او گفت:. "من می خواهم بگویم تقریبا در هر فصل من به هر کجا که آنها به من بگویید برای رفتن. این احساس تقریبا در هر شهر کوچک من در بازی قبل. من فقط انجام آنچه من می توانید سعی کنید برای رسیدن به سطح بعدی."

که به چیزی که Glowicki می توانند گواهی دهند. او فصل گذشته در شیکاگو توله سیستم مزرعه و به اشتراک گذاشته شده در یک نقطه با نیم دوجین دیگر هم تیمی های خود.

"حتی نمی کاملا مانند خانه احساس به من" Glowicki گفت. "این نوع از همیشه احساس می کردم زندگی یک چمدان چون ما مسافرت و من پشت در یک هتل. این نوع از چگونه من به دنبال در آن در حال حاضر. آن را بیش از حد بد است."

به علاوه پرستاران صرف بیشتر از روز خود را در ورزشگاه به هر حال. اینطور نیست که آنها از دست رفته بیش از حد بودن حدود 250 مایل از خانه.

"شما چنگ زدن نیش به خوردن در صبح و شاید گرفتن ناهار و سپس سر به میدان" Tsamis. "این همان چیزی که در تقریبا در هر شهر. و من نه یک مرد که می رود بیش از حد به هر حال. ما صرف مقدار زیادی از زمان و در این زمینه در طول این فصل تا این حد متفاوت است."

نه این که او نمی خواهد عشق را به پشت در CHS زمینه به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است.

"اشتباه نکنید در مورد آن" Tsamis گفت. "ما می خواهیم به بازی در خانه به خصوص در این ورزشگاه. تا زمانی که زمان می آید ما را به بیرون رفتن وجود دارد و بازی سخت هر روز و سعی کنید را به نفع خود به عنوان بسیاری از بازی ها به عنوان امکان پذیر است."

فقط یک شانس برای پرستاران برای ایجاد یک نام برای خود.

"همه ما در آرزوی ساخت آن را به سطح بعدی" Glowicki گفت. "این بدان معناست که ما باید برای استفاده از هر فرصتی مهم نیست که در آن است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن