St. Paul پلیس تماس بگیرید برای اطلاعات پس از تیر اندازی های قومی و مذهبی در سراسر شهرستان

یک مرد و زن مجروح شدند و یکی دیگر از فرار از دست پلیس و سقوط ماشین خود را در اموال آسیب دیده بود و در یک حادثه

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

یک مرد و زن مجروح شدند و یکی دیگر از فرار از دست پلیس و سقوط ماشین خود را در اموال آسیب دیده بود و در یک حادثه 57 پوسته پوسته کشف شد, به گفته پلیس. در تمام هیچ کس کشته شد.

"ما احساس می کنیم مثل ما خوش شانس, شب گذشته -- از آن می توانست خیلی بدتر" گفت: St. Paul پلیس سخنگوی وزارت استیو Linders. "پیام ما به جامعه این است: ما نیاز به کمک شما. با ما تماس بگیرید اگر شما می دانید که به طور غیر قانونی در اختیار داشتن اسلحه در این شهرستان است. با ما تماس بگیرید اگر شما می دانید که به طور غیر قانونی حمل اسلحه در اطراف شهرستان. با ما تماس بگیرید اگر شما می دانید که شلیک کردن گلوله در شهر ما. آن می تواند یک زندگی را نجات دهد."

در اینجا خلاصه ای از حوادث:

لئونارد Lester کشتار, 33, از رزویل گرفته بود به بازداشت نیروهای پلیس می گویند او در چند نفر و فرار از پلیس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در 5:20 p. m. روز شنبه, ماموران اعزام شدند به 2000 بلوک حومه در خیابان برای یک گزارش از یک حمله. چند تماس گیرنده گفت: یک مرد دیده می شد در حال اجرا کردن خیابان با تفنگ, تیراندازی در مردم است. شاهدان توصیف خودرو او در سمت چپ صحنه در و پلیس با او westbound در بزرگراه بین ایالتی 94.

یک تعقیب و گریز گرفت و پلیس می گویند کشتار سوار بی پروا در اطراف وسایل نقلیه دیگر در نرخ بالا از سرعت swerving کردن جاده ها و لگد زدن تا خاک و آوار. او خارج شد بین ایالتی به ایالات متحده بزرگراه 61 سوار را از طریق یک تقاطع و برخورد دو اتومبیل در Etna خیابان و ویلسون خیابان.

او در سمت چپ خودرو و در زمان خاموش بر پا تفنگ در دست, به گفته پلیس. کشتار زد به یک ساختمان و سپس دوباره و به یک گروه از افرادی که شروع به فریاد که او یک تفنگ. در این مرحله او را متوقف و تسلیم به مقامات پلیس گفت:.

بعد از آن شب در 7:50 p. m. افسران در پاسخ به یک تماس در 1000 بلوک غربی خیابان شمالی از مردم در حال اجرا از طریق متری و تیراندازی است. ماموران با بررسی منطقه و هیچ یک مجروح یا مظنون بود اما با پیدا کردن شواهد از عکس اخراج شدند.

در 11:15 بعد از ظهر افسران نامیده می شدند به تقاطع بوش خیابان و ون دایک های خیابانی در گزارش و عکس از کار اخراج شدند. در حالی که افسران پردازش صحنه یک مرد نشان داد تا در مناطق بیمارستان با زخم گلوله به او نداده است. مدت کوتاهی پس از, یک زن وارد و در مناطق با زخم گلوله به شانه او. افسران تایید آنها از این حادثه در خار و VanDyke. نه با این تحقیقات همکاری.

در 12:53 صبح افسران نامیده می شدند به 1000 بلوک هادسون جاده ها در, گزارش از عکس اخراج شدند. هنگامی که آنها وارد آنها یافت 57 پوسته پوسته و سه گلوله دروغ گفتن در خیابان. مظنون به حال سمت چپ صحنه است.

در 1:06 صبح افسران نامیده می شدند به 100 بلوک بیگلو خط در یک گزارش از عکس اخراج و یک مرد را. هنگامی که آنها وارد آنها پوسته پوسته و گلوله سوراخ در یک لکسوس و townhome اما هیچ کس مجروح شدند.

St. Paul رئیس پلیس تاد Axtell به نام ساکنان شهر برای کمک به جلوگیری از خشونت اسلحه.

"ما همه در این با هم," او گفت:. "مطمئن افسران ما در خارج وجود دارد, قرار دادن خود در معرض خطر ارائه خدمات استثنایی و برخورد با فوق العاده به چالش کشیدن شرایط, اما آنها آن را به تنهایی ندارند. هر بار که کسی می کشد ماشه در شهر ما صدای شلیک شد در شکل پایین خیابان از طریق محله و به خانه. بیایید همه با هم کار کنند برای محافظت از یک دیگر. با ما تماس بگیرید."

شده اند وجود دارد 16 قتل در خیابان در سال 2020 است. در سال 2019 در این زمان وجود داشته است 10.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن