سریلانکا مراحل مسخره انتخابات به آزمون coronavirus اقدامات

توسط: | به روز شده: 15 ژوئن 2020 8:49:53 am یک سری لنکایی افسر پلیس در دست کت و شلوار محافظ هدایت ب

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: | به روز شده: 15 ژوئن 2020 8:49:53 am
Sri Lanka parliamentary polls not possible in June, says election commission یک سری لنکایی افسر پلیس در دست کت و شلوار محافظ هدایت باربرها در خارج از محل بازار در کلمبو سریلانکا چهار شنبه, مارس 11 سال 2020 است. (AP Photo/Eranga Jayawardena)

سریلانکا روز یکشنبه انجام مسخره انتخابات ورزش برای تست آن coronavirus اقدامات پیش از انتخابات پارلمانی در ماه اوت است.

انتخابات برنامه ریزی شده بود برای مارس 25 بود اما به طور نامحدود به تعویق افتاد و پس از COVID-19 شیوع. کمیسیون انتخابات گفت: رای گیری در حال حاضر خواهد شد در ماه اوت 5.

"ما بسیار خوشحال است که همه کسانی که داوطلب برای شرکت در این تمرین امروز عینک ماسک صورت" گفت: کمیسیون انتخابات رئیس ماهیندا Deshapriya.

"مقامات و رای گیری عوامل را پشت پلاستیکی شفاف صفحه نمایش و یا پوشیدن چهره سپر. ما همچنین اطمینان می داد که رای دهندگان خواهد ایستاد یک متر از هم جدا هنگامی که آنها در صف."

رای دهندگان نیز نیاز خواهد بود را به خود قلم و یا مداد برای علامت گذاری و برگه.

این ویروس تا کنون آلوده نزدیک به 2000 نفر کشته و 11.

بالا تست رای همراه با تاسیس بهداشت و درمان و نظارت بر سیستم به کمک نگه داشتن COVID-19 مرگ و میر در کشور جزیره کم است.

خلاء سیاسی

رئیس جمهور Gotabaya Rajapaksa چه کسی برنده ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری امیدوار است به امن اکثریت دو سوم در پارلمان که او را جارو قدرت به حکومت این کشور است.

سریلانکا است که اساسا کارکرد بدون یک نماینده مجلس برای بررسی اجرایی قدرت و قانون اساسی داعش در پارلمان به reconvened تا زمانی که آن را امن برای برگزاری انتخابات.

در خلاء سیاسی ناشی از کوروناویروس مستندات, Rajapaksa تقویت شده است خود را گرفتن در ادارات دولتی با انتصاب سابق مقامات نظامی به تعدادی از موقعیت های کلیدی در وزارتخانه.

در صورت عدم وجود یک قوه مقننه سریلانکا coronavirus پاسخ است که سازی توسط Rajapaksa رهبری اجرایی و نظامی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن