سریلانکا دارای مسخره نظرسنجی برای تست COVID-19 دستورالعمل برای انتخابات پارلمانی

توسط: PTI | کلمبو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 3:53:05 pm بیش از 16 میلیون رای دهنده واجد شرایط

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: PTI | کلمبو | منتشر شده در تاریخ: 7 ژوئن 2020 3:53:05 pm
بیش از 16 میلیون رای دهنده واجد شرایط برای رای دادن برای انتخاب 196 اعضای تحت نمایندگی متناسب و بیشتر از 29 عضو ملی تجمعی رای هر یک از طرفین بر اساس نمایندگی متناسب است. (بازنمودی/فایل)

سریلانکا کمیسیون انتخابات برگزار کرده است مسخره نظرسنجی در جنوب Galle منطقه برای تست COVID-19 دستورالعمل های بهداشتی و آمادگی برای انتخابات پارلمانی به احتمال زیاد برگزار می شود, بین اواخر جولای و اواسط ماه اوت است.

مجلس سنجی در ابتدا برگزار می شود در آوریل 25, اما تا به حال به تعویق افتاد با توجه به شیوع COVID-19 همه گیر که باعث شد مقامات به اعلام سراسری مستند از 20 مارس.

بعد کمیسیون انتخابات منتقل تاریخ 20 ژوئن. آن را دوباره تلقی مناسب نیست از نظر مواج COVID-19 همه گیر است که ادعا 11 زندگی و آلوده بیش از 1,900 مردم در کشور جزیره. اکثریت بیماران درمان شده است و در حال ترخيص از بيمارستان ،

برخی از 200 رای دهندگان از امبلنگدا بخش رای گیری در گله های منطقه انتخاب شدند به 'رای' در نظرسنجی مسخره, با توجه به رسمی.

"ما می خواستم به یاد بگیرند که از ورزش به طوری که این درس را می توان در انتخابات واقعی زمانی که آن اتفاق می افتد," ارشد کمیسیون انتخابات رسمی سامان C Ratnayake به خبرنگاران گفت: در معبد بودایی سالن که برای مسخره نظرسنجی.

انتخاب رای دهندگان داده شد دستورالعمل در خانه های خود در روز شنبه و از آنها خواسته شد به همراه یک قلم به علامت رای در حالی که با پوشیدن یک ماسک صورت.

کمیسیون انتخابات گفت که آنها تا به حال حاوی دستورالعمل برای انجام انتخابات در همکاری نزدیک با مقامات بهداشتی.

انتخابات رئیس ماهیندا Deshapriya گفت: این دستورالعمل شد با محوریت اجتماعی فاصله شستن دست ها و پوشیدن ماسک.

در مسخره نظرسنجی توجه بود و با توجه به زمان آن طول می کشد به بازیگران یک رای در حالی که چسبیده به دستورالعمل های بهداشتی.

نظرسنجی تاریخ به انتخاب 225-عضو مجلس هنوز اعلام نشده است. به گفته مقامات این احتمال وجود دارد که برگزار خواهد شد در هر زمان بین اواخر جولای و اواسط ماه اوت است.

احزاب مخالف و گروه های جامعه مدنی را به چالش کشیده برگزاری انتخابات در میان خطرات بهداشتی ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

بیش از 16 میلیون رای دهنده واجد شرایط برای رای دادن برای انتخاب 196 اعضای تحت نمایندگی متناسب و بیشتر از 29 عضو ملی تجمعی رای هر یک از طرفین بر اساس نمایندگی متناسب است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب