افزایش جرم و جنایت نفرت در برابر آسیایی-آمریکایی در میان COVID-19 pandemic: سناتور آمریکایی

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 11:47:45 am وجود دارد بیش از 20 میلیون آمریک

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 11:47:45 am
Spike in hate crime against Asian-Americans amid COVID-19 pandemic: US senators وجود دارد بیش از 20 میلیون آمریکایی آسیایی تبار و دو میلیون AAPI افراد در حال کار در خط مقدم از COVID-19 بیماری همه گیر. (AP Photo/فرانک فرانکلین دوم) (بازنمودی)

یک گروه از سناتورهای دموکرات گفته اند که شده است وجود دارد افزایش در جرم و جنایت نفرت در برابر آسیایی-آمریکایی در میان coronavirus همه گیر و خواست تهمت و دولت را به گام های مشخص برای دستگیری سنبله در حوادث.

در نامه ای به معاون دادستان کل اریک S Dreiband 16 سناتور از جمله اولین هندی-منبع سناتور کامالا هریس درخواست مغلوب ساختن پیشی جستن دولت برای رسیدگی به این تبعیض مانند آن را تا به حال در گذشته انجام شده است.

سناتور گفت: جرایم ناشی از نفرت علیه آسیایی-آمریکایی و جزایر اقیانوس آرام (AAPIs) در طول همه گیر و ناکافی فدرال و پاسخ به آدرس این نژادپرست و بیگانه ستیزی شکستن نوک تیز است از تلاش های گذشته دولت های جمهوری خواه و دموکرات به طور یکسان.

وجود دارد بیش از 20 میلیون آمریکایی آسیایی تبار و دو میلیون AAPI افراد در حال کار در خط مقدم از COVID-19 pandemic به عنوان مراقبت های بهداشتی کارگران و اجرای قانون عوامل اولین پاسخ دهندگان و دیگر خدمات ضروری ارائه دهندگان گفتند.

"این مهم است که حقوق مدنی بخش اطمینان حاصل شود که مدنی و حقوق اساسی همه آمریکایی ها محافظت می شود در این بیماری همه گیر" سناتور گفت. در ماه گذشته به تنهایی آسیایی آمریکایی سازمان دریافت نزدیک به 1500 نفر از حوادث ضد آسیایی, آزار و اذیت و تبعیض علیه AAPI افراد در سراسر کشور گفتند.

این می آید پس از FBI ارزیابی در ماه مارس که نفرت حوادث جرم علیه آمریکایی های آسیایی تبار بودند به احتمال زیاد به افزایش در سراسر کشور به خطر انداختن AAPI جوامع سناتور دموکرات گفت.

آنها گفت: در 14 مارس این سال یک مرد با چاقو به دو نوجوان آسیایی, کودکان — 2 و 6 — و پدر خود را در یک باشگاه سام در تگزاس به دلیل "او فکر خانواده بود و آلوده کردن مردم با کوروناویروس."

با وجود هشدارهای که با استفاده از حمله و stigmatising زبان برای اشاره به COVID-19 می استوک ضد آسیایی, تعصب, رئیس جمهور تهمت و دولت او را به مقامات با اشاره به کروناویروس به عنوان "چینی ویروس", "ووهان" ویروس و حداقل یک مقام کاخ سفید و حتی آن را به نام "کونگ آنفولانزا" از قانونگذاران rued.

"چنین مضر شعارهای مغایر با راهنمایی توسط کارشناسان بهداشت عمومی" آنها گفت. سازمان بهداشت جهانی راهنمایی در نامگذاری بیماری های عفونی هشدار با استفاده از نام هایی که به برخی جوامع سناتور گفت.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری نیز به رسمیت می شناسد "انگ و تبعیض است که می تواند رخ دهد هنگامی که مردم یک بیماری مانند COVID-19 با جمعیت و یا ملیت" گفتند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب