اسپانیا کمترین بازدید روزانه مرگ و میر در 6 هفته

توسط: AP | رئال مادرید | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 4:15:17 pm مردم ورزش در ساحل تفرجگاه در ا

توسط NEWSATROPAT در 15 اردیبهشت 1399
توسط: AP | رئال مادرید | منتشر شده در تاریخ: 4 مه سال 2020 4:15:17 pm
spain coronavirus cases, spain death toll, spain lockdown, covid-19 outbreak, world news, indian express مردم ورزش در ساحل تفرجگاه در این عکس گرفته شده با لنز تله در بارسلونا اسپانیا روز شنبه, مه 2 سال 2020 است. (AP Photo/امیلیو Morenatti)

برای دومین روز متوالی, اسپانیایی مقامات بهداشتی گزارش 164 جدید تایید مرگ از coronavirus کمترین روزانه مرگ و میر در شش هفته به کل از 25,428.

ارقام آمد و به عنوان یک فرصت برای کشور است که حدود هفت هفته تحت سخت مستند که روز دوشنبه وارد اولین مرحله از آن 4-فاز مستند عقبگرد رود به طول بیش از نزدیک به دو ماه.

مردم جرأت را برای اولین بار برای کوتاهی مو, خرید عینک و یا مواد غذایی را-outs فعالیت های مجاز در وضعیت موجود از قبل قرار ملاقات.

بسیاری از مغازه های کوچک هنوز هم بسته شد به عنوان صاحبان کسب و کار مشغول به کار در آماده سازی برای دیدار با سخت سلامت و بهداشت دستورالعمل که دولت تنها منتشر شده در یکشنبه.

ماسک صورت نیز اجباری در حمل و نقل عمومی و دولت است توزیع 14 میلیون نفر از آنها در مراکز عمده حمل و نقل.

تنش سیاسی در این کشور رو به افزایش است به عنوان احزاب مخالف انتقاد از نخست وزیر پدرو سانچز را از دست داده و بحران را تهدید می کند برای جلوگیری از گسترش بیشتر وضعیت اضطراری در انتخابات پارلمانی اواخر این هفته.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب