اسپانیا: دادگاه شنود شهادت در مورد اینکه آیا جولیان آسانژ جاسوسی شد

توسط: AP | رئال مادرید | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 12:11:49 am دادگاه در حال بررسی است که آیا دیوید

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399
توسط: AP | رئال مادرید | منتشرشده: ژوئیه 28 سال 2020 12:11:49 am
WikiLeaks founder, julian assange, julian assange extradition, julian assange prison term, julian assange arrest, wikileaks founder julian assange, assange ecuador embassy, Ecuadorian Embassy, London, latest news, Indian Express دادگاه در حال بررسی است که آیا دیوید مورالس اسپانیولی و خود را مخفی جهانی SL آژانس امنیت حمله به حریم خصوصی جولیان آسانژ و بازدید کنندگان خود را در سفارت توسط مخفیانه ضبط جلسات خود را. (عکس از آسوشیتدپرس)

ملی اسپانیا دادگاه است که با توجه به شنیدن شهادت روز دوشنبه در یک تحقیق به این که آیا یک شرکت استخدام شد برای جاسوسی بر روی جولیان آسانژ در طول هفت سال به بنیانگذار ویکی لیکس را صرف در Ecuadorean سفارت در لندن است.

دادگاه در حال بررسی است که آیا دیوید مورالس اسپانیولی و خود را مخفی جهانی SL آژانس امنیت حمله به حریم خصوصی جولیان آسانژ و بازدید کنندگان خود را در سفارت توسط مخفیانه ضبط جلسات خود را.

اطلاعاتی که مورالس' شرکت جمع آوری شده است از مشکوک بودن تحویل به اشخاص ثالث را با توجه به مدارک دادگاه.

در میان کسانی که مجموعه را به صورت دادگاه به سوالات دوشنبه بودند برجسته اسپانیایی وکیل Baltasar Garz?n است که بخشی از آسانژ تیم حقوقی; سابق Ecuadorean کنسول در لندن فیدل Narvez; و استلا موریس یک مشاور حقوقی و آسانژ را شریک که نشان داد در اوایل این سال است که او تا به حال دو فرزند با او در حالی که او زندگی می کردند در سفارت. کارکنان اسپانیایی شرکت امنیتی به دلیل شهادت در روز سه شنبه.

آسانژ که وکلا شکایت در دادگاه به ماشه بررسی است که در یک زندان پس از حذف شدن از سفارت در سال گذشته است. او در حال مبارزه با استرداد به ایالات متحده جایی که او چهره اتهام جاسوسی بر روی فعالیت های ویکی لیکس.

دادگاه در حال انجام تحقیقات آغاز, سال گذشته, قبل از تصمیم گیری که آیا شواهدی وجود دارد از تخلف است که حکم یک دادگاه.

مخفی, جهانی, همچنین به عنوان شناخته شده UC جهانی شد, استخدام اکوادور دولت برای تامین امنیت در Ecuadorean سفارت در لندن بین 2015 و 2018. وظیفه اصلی آن این بود که برای حفظ اموال محیط از جمله استقرار امنیت کارکنان با توجه به آسانژ حضور در داخل دادگاه مقاله می گویند.

با توجه به ملی دادگاه احضار دیده می شود توسط آسوشیتد پرس تحقیقات مقدماتی مطرح شده است و سوء ظن است که تحت پوشش امنیتی کار مورالس استفاده می شود دستگاه های شنود و تصویری تجهیزات برای ضبط آسانژ را در جلسات با بازدید کنندگان.

آنها شامل خود وکلا و سیاستمداران و روزنامه نگاران پزشکی کارکنان Ecuadorean دیپلمات سابق رئیس اکوادور ملی سرویس اطلاعات Rommy Vallejo و دیرین جمهوری خواه کنگره برای کالیفرنیا دانا تبدیل نمایند.

مورالس در گذشته ضبط شده به اشخاص ثالث که هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است. دادگاه مقاله توجه داشته باشید اتهامات که هوش تصویب شد به زهر Lahav شرح داده شده توسط Assange وکلا به عنوان یک افسر امنیتی در لاس وگاس ماسه پارسیان, ما یک کازینو و توسل شرکت مستقر در نوادا است. دادگاه می گوید که اطلاعات تماس Lahav.

دادگاه حاضر یک درخواست توسط Assange تیم حقوقی به احضار به عنوان شاهد Las Vegas Sands مدیر عامل Sheldon Adelson و ارشد شرکت معاون رئیس جمهور و رئیس افسر امنیتی برایان Nagel. دادگاه مقاله به هیچ توضیح برای امتناع.

آسانژ تیم حقوقی می گوید دادگاه خواسته است مقامات ایالات متحده به سوال Lahav تبدیل نمایند و از طرف آن.

مورالس نیز خواسته خود را از کارکنان شرکت به آسانژ را اثر انگشت از یک شیشه است و مشکوک به کپی کردن ID اسناد از بازدید کنندگان احضار می گوید.

دادگاه در حال بررسی UC جهانی حساب های بانکی بین المللی, سفر, سوابق, تلفن همراه, ایمیل, اینترنت و دسترسی به سوابق و آنلاین آن خرید تجهیزات ضبط.

مورالس دستگیر شد در سال گذشته و اعطا آزادی مشروط.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب