فضا نیروی رونمایی پرچم مغلوب ساختن پیشی جستن سیاهی 'super-duper موشک'

توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 11:21:38 am فضا نیروی بود که رسما تاسیس شده در ماه د

توسط NEWSATROPAT در 27 اردیبهشت 1399
توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: مارس 16 سال 2020 11:21:38 am
US Space Force, US Space Force flag, trump on US Space Force, trump super duper missile, us airforce فضا نیروی بود که رسما تاسیس شده در ماه دسامبر اولین نظامی جدید خدمات پس از نیروی هوایی ایالات متحده تاسیس شد در سال 1947. (توییتر/مایک پنس)

ما در فضا نیروی جدیدترین شاخه ای از نیروهای مسلح در حال حاضر خود را به.

وزارت دفاع مقامات ارائه شده رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن با فضای نیروی پرچم در طول یک دفتر بیضی رویداد در روز جمعه. آبی تیره و سفید پرچم شامل عناصر در نظر گرفته شده برای بیرون کشیدن گسترده recesses از فضای بیرونی است.

فضا نیروی بود که رسما تاسیس شده در ماه دسامبر اولین نظامی جدید خدمات پس از نیروی هوایی ایالات متحده تاسیس شد در سال 1947. این 16000 سربازان و غیر نظامیان تشکیل می دهند که فضا نیروی فنی باقی می ماند و بخشی از نیروی هوایی که قبلا نظارت عملیات تهاجمی در فضا است. اما تهمت روشن ساخته است او را می بیند جدیدترین سرویس به عنوان بحرانی برای آینده آمریکا دفاع.

رئيس جمهور گفت: در روز جمعه مراسم که با ما در حال ساخت یک superduper موشکی است که می تواند سفر 17 بار سریع تر از آنچه که ما در حال حاضر.

این پرچم شامل یک بال دلتا طولانی نماد در نیروی هوایی به معنای به معنی تغییر و نوآوری تیره و نور و سایه های خاکستری در دلتا گنجانیده شده بود در اشاره به 247 طبیعت از نیروهای فضایی کار می کنند.

پرچم نیز از ویژگی های جهان برای فضای نیروی مبارزان چمن خانه و یک مدار بیضوی در سراسر جهان گنجانیده شده بود به معنی نیروهای ماموریت برای دفاع و محافظت از دشمنان و تهدیدات ناشی در فضا است.

این پرچم بود, تولید شده توسط هنرمندان و صنایع دستی مردم در دفاع تدارکات آژانس پرچم اتاق در فیلادلفیا از طراحی نهایی و مستند توسط گروه های آموزشی موسسه از نجابت خانوادگی در فورت بلویر ویرجینیا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب