کره جنوبی, آهنگ های جدید شیوع کروناویروس در سئول کاباره ها

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 1:35:06 pm کره جنوبی گزارش کرده است تنها تعد

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 1:35:06 pm
South Korea tracks new coronavirus outbreak in Seoul nightclubs کره جنوبی گزارش کرده است تنها تعداد انگشت شماری از موارد در روزهای اخیر اکثر آنها در مردم ورود از خارج از کشور. (بازنمودی تصویر) عصر ایران/Heo زد

کره جنوبی مقامات بهداشتی در حال بررسی است کوچک اما رو به رشد شیوع کروناویروس محور در یک تعداد انگشت شماری از سئول کاباره ها به دنبال به نگه داشتن عفونت در بررسی به عنوان کشور حرکت به کمتر محدود کننده اجتماعی فاصله گرفته است.

کره مراکز کنترل بیماری و پیشگیری (KCDC) گفت: در روز جمعه حداقل 15 نفر را تایید کرده اند مورد از این ویروس مربوط به باشگاه در Itaewon یک محله محبوب کره ای و خارجی در این شهرستان است.

کره جنوبی گزارش کرده است تنها تعداد انگشت شماری از موارد در روزهای اخیر اکثر آنها در مردم ورود از خارج از کشور. کلوپ شبانه عفونت در حالی که هنوز محدود هستند انتظار می رود به افزایش و در زمانی که این کشور کاسته است برخی از اجتماعی محدودیت فاصله.

"این سالن باید تمام شرایط خطرناک است که ما بیشتر نگران در مورد" KCDC مدیر Jeong Eun-kyeong گفت: روز جمعه با اشاره به ازدحام و تهویه مسائل.

"ما فکر می کنیم لازم است برای تقویت مدیریت امکانات است و ما مصرانه از شما را به خودداری از بازدید از امکانات از جمله به عنوان آنجا که ممکن است."

سئول مقامات شهر می گویند که آنها باید یک لیست از حدود 1500 نفر که در بازدید از باشگاه و در بیشتر موارد تایید شده اند در دیگر شهرستانها که در آن بیماران زندگی می کردند و یا سفر.

مقامات خواسته اند هر کسی که بازدید از باشگاه های بیش از آخر هفته به خود منزوی برای 14 روز و آزمایش می شود.

مجموعه ای از عفونت نیز مطرح بحث بیش از این ممکن است ناخواسته اثرات جانبی از کره جنوبی تهاجمی ردیابی و گسترده عمومی به افشای برخی از اطلاعات بیمار.

زمانی که چندین رسانه های محلی شناسایی کاباره ها به عنوان "گی باشگاه" آن موجب انتقاد از آشکار و پوشش رسانه ای می تواند لزبین, گی, bisexual, transgender و دگرباشان جنسی (تجاوز) افراد در برابر خود خواهد شد یا منجر به تبعیض شود.

"گی" و "Itaewon کرونا" در میان بالا روند شرایط در کره جنوبی Naver جستجو در وب پورتال پس از گزارش.

برخی از کاربران رسانه های اجتماعی نگران است که ترس از افشای عمومی می تواند به جلوگیری از برخی از باشگاه را برانگیخت از حال آزمایش و مقایسه خوشه به بزرگترین کشور شیوع آن آلوده هزاران نفر از اعضای مرموز یک کلیسا.

این گزارش شامل سن و جنس و محل سکونت و حرکات از اولین فردی که آزمایش مثبت بود پس از بازدید از این باشگاه و همچنین نوع شغل او در, با توجه به همبستگی برای همجنسگرایان حقوق بشر در کره شمالی کشور بزرگترین حقوق ،

"این است که نه تنها سودمند به افشای اطلاعات از یک فرد جنبش برای پیشگیری از تلاشهای بلکه جدی نقض حقوق بشر است که با حمله به حریم خصوصی فرد است و از او خواست به جامعه" گروه گفت.

برخی از رسانه های محلی بعد از اصلاح سرفصل ها, از بین بردن منابع به "میله گی" اما نمی توان هر رسمی عذر خواهی. همجنسگرایی غیر قانونی نیست در کره جنوبی وجود دارد و در حال رشد است و پذیرش عمومی از تجاوز روابط.

هنوز با تبعیض گسترده باقی مانده است و برخی از افراد همجنسگرا رنج می برند متنفرم, جنایت, حقوق طرفداران می گویند. به مبارزه با شیوع کروناویروس کره جنوبی در آغوش فن آوری بالا به روش تماس با ردیابی است که می تواند شامل دسترسی به یک بیمار محل تلفن همراه, اطلاعات دوربین مدار بسته, فیلم اظهارات کارت اعتباری و دیگر اطلاعات.

خودکار تلفن همراه هشدار و سپس فرستاده شده به هر کسی که مشکوک به داشتن شده است در همان منطقه به عنوان مورد تایید شده با مقامات بهداشتی اغلب افشای جزئیات بیمار جنسیت و سن و محل نگهداری و گاهی اوقات در محل کار در تلاش برای پیگیری موارد جدید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب